I second that.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets te doen.
hmmm... t enige wat tegenviel was dat de Hema in amersfoort dicht was, waardoor ik naar nijkerk moest om taart voor de verjaardag van me moeder te halen!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:27 schreef iamredleader het volgende:
Q-day valt dit jaar wat tegen, niet?
Ik wacht, ongeduldig trippelend, af.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iets met puntjes en i's. Ik moet een heel stuk nog gewoon zwárt maken. Als ik dat heb gedaan wil ik hem wel laten zien..
Je bent turk. Ga de rommelmarkt afstruinen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Niets te doen.
Zijn die nog niet weggespoeld?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Je bent turk. Ga de rommelmarkt afstruinen.!
Ooit waren er in de Franse stad Orange twee broers. Guillaume en Jus.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:25 schreef ehqo het volgende:
Wie heeft dat eigenlijk bedacht, dat oranje maken? Wat een kneuterigheid.
Ik vind Jus toch leuker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ooit waren er in de Franse stad Orange twee broers. Guillaume en Jus.
De een wilde graag koning worden. Maar de Fransen hadden zoiets van "Nee man!". Dus ging 'ie naar Nederland. Want daar wilden ze wel een koning. Maar die gekke Nederlanders konden Guillaume d'Orange niet uitspreken. Dus dat werd Willem van Oranje.
Zijn broer Jus was minder fortuinlijn en heeft zich toegelegd op de productie van vruchtensappen.
Ongetwijfeld.quote:
Ik bedoelde meer om dat nu, vandaag, te doen op Fok!. Evengoed toch bedankt.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ooit waren er in de Franse stad Orange twee broers. Guillaume en Jus.
De een wilde graag koning worden. Maar de Fransen hadden zoiets van "Nee man!". Dus ging 'ie naar Nederland. Want daar wilden ze wel een koning. Maar die gekke Nederlanders konden Guillaume d'Orange niet uitspreken. Dus dat werd Willem van Oranje.
Zijn broer Jus was minder fortuinlijn en heeft zich toegelegd op de productie van vruchtensappen.
Mannen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik loog, eigenlijk ga ik nu een biertje pakken en een film kijken.
Plezier!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:42 schreef JDude het volgende:
Zeg volk.
Ik ga naar de AH... dan eten, en dan eh, bieren denk ik, en dan de stad in.
Dus... vaarwel!
Ik wacht op het moment dat de puntenslijper vanzelf naar me toe komt.quote:
Thrillseeker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat de puntenslijper vanzelf naar me toe komt.
Jij ging film kijken, hup.quote:
Oh, dus niet écht!quote:
Ah. Nu kan ik me een beetje indenken hoe het eruit zal zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Mijn gezicht van bovenaf is té apart..
Té apart bestaat niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
*fapfapfapquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
"Ready to receive."quote:
Gewóón apart, dan.quote:
dit soort dagen worden, evenals de kermis, steeds minder interessant naarmate je ouder wordt. Tot je mid-life-crisis, dan wordt het weer leuk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Mokster het volgende:
Vorig jaar was Koninginnedag veel leuker.
"Het"?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah. Nu kan ik me een beetje indenken hoe het eruit zal zien.
Misschien is van onderaf nog wel aparter!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Gewóón apart, dan.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien is van onderaf nog wel aparter!
Ah! Gelukkig. Volgens mij zit ik al bijna in mijn midlife-crisis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
dit soort dagen worden, evenals de kermis, steeds minder interessant naarmate je ouder wordt. Tot je mid-life-crisis, dan wordt het weer leuk.
Ik begrijp je al.quote:
Mijn hart slaat over.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Zo ver woon je niet, ehqo. Kom straks maar langs.
quote:
Da's het enige waar jij om geeft, hè?quote:
én bier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's het enige waar jij om geeft, hè?
Hm.quote:
Nee. Ga maar film kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef ehqo het volgende:
Komt die tekening nog vrij binnenkort? De film wil wel érg graag gekeken worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |