Mannen.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik loog, eigenlijk ga ik nu een biertje pakken en een film kijken.
Plezier!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:42 schreef JDude het volgende:
Zeg volk.
Ik ga naar de AH... dan eten, en dan eh, bieren denk ik, en dan de stad in.
Dus... vaarwel!
Ik wacht op het moment dat de puntenslijper vanzelf naar me toe komt.quote:
Thrillseeker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wacht op het moment dat de puntenslijper vanzelf naar me toe komt.
Jij ging film kijken, hup.quote:
Oh, dus niet écht!quote:
Ah. Nu kan ik me een beetje indenken hoe het eruit zal zien.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Mijn gezicht van bovenaf is té apart..
Té apart bestaat niet.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
*fapfapfapquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
"Ready to receive."quote:
Gewķķn apart, dan.quote:
dit soort dagen worden, evenals de kermis, steeds minder interessant naarmate je ouder wordt. Tot je mid-life-crisis, dan wordt het weer leuk.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:51 schreef Mokster het volgende:
Vorig jaar was Koninginnedag veel leuker.
"Het"?quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ah. Nu kan ik me een beetje indenken hoe het eruit zal zien.
Misschien is van onderaf nog wel aparter!quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Gewķķn apart, dan.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef Mokster het volgende:
[..]
Misschien is van onderaf nog wel aparter!
Ah! Gelukkig. Volgens mij zit ik al bijna in mijn midlife-crisis.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:54 schreef mcDavid het volgende:
dit soort dagen worden, evenals de kermis, steeds minder interessant naarmate je ouder wordt. Tot je mid-life-crisis, dan wordt het weer leuk.
Ik begrijp je al.quote:
Mijn hart slaat over.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:57 schreef Chowi het volgende:
Zo ver woon je niet, ehqo. Kom straks maar langs.
quote:
Da's het enige waar jij om geeft, hč?quote:
én bier.quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:59 schreef Chowi het volgende:
[..]
Da's het enige waar jij om geeft, hč?
Hm.quote:
Nee. Ga maar film kijken.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef ehqo het volgende:
Komt die tekening nog vrij binnenkort? De film wil wel érg graag gekeken worden.
Ik zal nog eens interesse tonen.quote:
De volhouder wint.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Hmm stats in icon werken toch ngo niet goed..
Het werkt nu al, heb een .txt bestand waarin m'n laatste postcount staat, hij checkt nu of de postcount van m'n profiel hetzelfde is als in het bestand, zo ja, dan laat hij gewoon het vorige icon zien, zo nee, schrijft hij de nieuwe postcount ernaartoe en maakt hij een nieuw icon. Maar ik ahd de rechten nog staan zodat hij het niet kon beschrijven.quote:
Ik snap er geen fuck van, maar ik ben blij voor je.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het werkt nu al, heb een .txt bestand waarin m'n laatste postcount staat, hij checkt nu of de postcount van m'n profiel hetzelfde is als in het bestand, zo ja, dan laat hij gewoon het vorige icon zien, zo nee, schrijft hij de nieuwe postcount ernaartoe en maakt hij een nieuw icon. Maar ik ahd de rechten nog staan zodat hij het niet kon beschrijven..
Mag ik er ook zo een?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Stats in m'n icon.
Taksi, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. IJs gehaald. En Taksi. En krokketten.
Dat MOET ik halen męb.quote:
Ik drink Spa en Fruit no bubbles bosvruchten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik drink al maanden niets anders. Nou ja, op Jus na dan.
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:52 schreef ehqo het volgende:
Ik dronk vroeger altijd Orangina. Die flesjes waren leuk ofzo. Nooit meer weer gezien.
Oeh, dat gaat er ook goed in jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik drink Spa en Fruit no bubbles bosvruchten.
Edah wordt toch Colruyt of niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.
Als je niet schud krijg je zo'n kwak vruchtvlees aan het einde, dat is wel kut.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |