Ik zal nog eens interesse tonen.quote:
De volhouder wint.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Hmm stats in icon werken toch ngo niet goed..
Het werkt nu al, heb een .txt bestand waarin m'n laatste postcount staat, hij checkt nu of de postcount van m'n profiel hetzelfde is als in het bestand, zo ja, dan laat hij gewoon het vorige icon zien, zo nee, schrijft hij de nieuwe postcount ernaartoe en maakt hij een nieuw icon. Maar ik ahd de rechten nog staan zodat hij het niet kon beschrijven.quote:
Ik snap er geen fuck van, maar ik ben blij voor je.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het werkt nu al, heb een .txt bestand waarin m'n laatste postcount staat, hij checkt nu of de postcount van m'n profiel hetzelfde is als in het bestand, zo ja, dan laat hij gewoon het vorige icon zien, zo nee, schrijft hij de nieuwe postcount ernaartoe en maakt hij een nieuw icon. Maar ik ahd de rechten nog staan zodat hij het niet kon beschrijven..
Mag ik er ook zo een?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Stats in m'n icon.
Taksi, bestaat dat nog?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. IJs gehaald. En Taksi. En krokketten.
Dat MOET ik halen męb.quote:
Ik drink Spa en Fruit no bubbles bosvruchten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik drink al maanden niets anders. Nou ja, op Jus na dan.
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:52 schreef ehqo het volgende:
Ik dronk vroeger altijd Orangina. Die flesjes waren leuk ofzo. Nooit meer weer gezien.
Oeh, dat gaat er ook goed in jaquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:54 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik drink Spa en Fruit no bubbles bosvruchten.
Edah wordt toch Colruyt of niet?quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.
Als je niet schud krijg je zo'n kwak vruchtvlees aan het einde, dat is wel kut.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hebben ze hier in de Edah nog altijd. Maar die vind ik goor.
Ja? Bekt veel beter.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Edah wordt toch Colruyt of niet?
De Colruyt ziet eruit als een Aldi alleen dan met A-merken. Schijnt wel goedkoop te zijn.quote:
Zelf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
Post eens door, heaumeaux.
Hoe moet ik me dat voorstellen, laten ze de pakken sap onuitgepakt op een palet staan ofzo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De Colruyt ziet eruit als een Aldi alleen dan met A-merken. Schijnt wel goedkoop te zijn.
Jij kunt mooi tekenenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Pure verveling.. En ja, als je goed kijkt zie je die cerror-parkiet die onlangs in mijn hoofd op kwam.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, laten ze de pakken sap onuitgepakt op een palet staan ofzo?
Wat psychedelisch. Mooiquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Pure verveling.. En ja, als je goed kijkt zie je die cerror-parkiet die onlangs in mijn hoofd op kwam.
Normaal teken ik anders, realistisch. Maar ik had eens zin om zķ te tekenen.quote:
Tits are fake.quote:
Tekenen. Dat deed ik ook nog wel eens. Ooit, laatste tijd niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Normaal teken ik anders, realistisch. Maar ik had eens zin om anders te tekenen.
Ik had het ook een hele tijd niet meer gedaan. Maar ik zat afgelopen week de hele week thuis, en toen heb ik maar eens wat geprobeerd uit verveling.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Tekenen. Dat deed ik ook nog wel eens. Ooit, laatste tijd niet zoveel meer.
nakend.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even douchen. Naakt.
In een weide met bier.quote:
Spannénd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even douchen. Naakt.
Ten zeerste.quote:
Schoon?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef ehqo het volgende:
Zo.
Beschrijf hem eens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:48 schreef ehqo het volgende:
Ook heb ik ontdekt dat ik best een mooie piemel heb. Vind ik dan.
Een beetje vlezig, heel iets gebogen naar rechts, niet erg hoor. Degelijk formaat.quote:
Ik hou niet zo van bochten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een beetje vlezig, heel iets gebogen naar rechts, niet erg hoor. Degelijk formaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |