Dat je jus d'orange gaat drinken in plaats van bier, terwijl het bier staat te schrééuwen om opgedronken te worden. Niet dat het erg is, trouwens. Als jij het niet zuipt, doet een ander het wel.quote:Op zondag 30 april 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Noem 's een voorbeeld van wanneer ik niet lief ben dan!
Ja maar. Dat is ook weer lief van mij want ik ben dronken vást minder lief. Stel dat ik ze had aangerand!quote:Op zondag 30 april 2006 15:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat je jus d'orange gaat drinken in plaats van bier, terwijl het bier staat te schrééuwen om opgedronken te worden. Niet dat het erg is, trouwens. Als jij het niet zuipt, doet een ander het wel..
Dat had ook niet door de beugel gekund, hm?quote:Op zondag 30 april 2006 15:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja maar. Dat is ook weer lief van mij want ik ben dronken vást minder lief. Stel dat ik ze had aangerand!
Nee! Maar jij meot nog een voorbeeld gevenquote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ook niet door de beugel gekund, hm?
Nee, dat had inderdaad niet gepast.quote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat had ook niet door de beugel gekund, hm?
Ik weet er zo even geenquote:Op zondag 30 april 2006 15:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee! Maar jij meot nog een voorbeeld geven.
Ik verdoe mijn tijd aan stomme Ice Age spelletjes.quote:
Stom van je!quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik verdoe mijn tijd aan stomme Ice Age spelletjes..
Weet ik!quote:
Ice Age 2quote:Op zondag 30 april 2006 15:34 schreef Chowi het volgende:
Ik verdoe mijn tijd aan stomme Ice Age spelletjes..
Vier stuks, maar liefst.quote:
Kijk eens hoe mooi de zon schijnt? Ik liep net door het bos, wist je dat de sleedoorn al in bloei staat? En dat dat dus betekent dat als die uitgebloeid is, dat dan de meidoorn gaat bloeien?quote:
Weet jíj hoe fijn het is om gewekt te worden door de zon?quote:Op zondag 30 april 2006 15:38 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Kijk eens hoe mooi de zon schijnt? Ik liep net door het bos, wist je dat de sleedoorn al in bloei staat? En dat dat dus betekent dat als die uitgebloeid is, dat dan de meidoorn gaat bloeien?
Jaloezie. Hier joeg zonet nog een hagelbui tegen het venster.quote:Op zondag 30 april 2006 15:38 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Kijk eens hoe mooi de zon schijnt?
Ja.quote:Op zondag 30 april 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Weet jíj hoe fijn het is om gewekt te worden door de zon?
Goed.quote:
quote:
Mario bros.quote:
Get a roomquote:Op zondag 30 april 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Ik vind bovengetekende harstikke tóf.
Wegens het té leuk zijn op publieke fora.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik zal het a.s.a.p. naar de politie brengen.
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].quote:
Oh jee, ik zie de bui al hangen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].
Nee, komen doet 'ie wel als jij er bent.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].
quote:Op zondag 30 april 2006 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom je hier Mario Bros. spelen op de Nintendo?
quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Oh jee, ik zie de bui al hangen.
*Pimpt met Super Mario All-Stars... deel 1, 2 én 3!quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:!
Das gemeen, daar kan ik geen nee tegen zeggen!
Zo zit ik niet in elkaar, lieve.quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar, lieve.
M'n zwakke punt, wat doe je?quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef JDude het volgende:
[..]
*Pimpt met Super Mario All-Stars... deel 1, 2 én 3!
Dat spul is zó heilig.quote:
Ik wilde eerst de tekst er gewoon overheen plaatsen maar dat lukte niet, dus dan maar na elke ronde een stukje tekst.quote:Op zondag 30 april 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
pc-fr34k, ik vind dat je een kutavatar hebt.
Ik vond hem voordat dat stukje tekst er stond, ook al kut.quote:Op zondag 30 april 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de tekst er gewoon overheen plaatsen maar dat lukte niet, dus dan maar na elke ronde een stukje tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |