Gok van niet.quote:Op zondag 30 april 2006 17:59 schreef ehqo het volgende:
Kan je soep frituren? Ik heb geen zin in de traditionele soep.
Hangop is een melkproduct dat vaak als nagerecht wordt gegeten. Er wordt beweerd dat dit een typisch Nederlands toetje zou zijn.quote:
Cool, ik mag voor de tweede maal schitteren in uw sig!quote:
En waar heb je de jouwe gelaten, hm. Hm?quote:Op zondag 30 april 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
Cool, ik mag voor de tweede maal schitteren in uw sig!
De derde keer zal zich ook nog wel voordoen.quote:Op zondag 30 april 2006 18:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Cool, ik mag voor de tweede maal schitteren in uw sig!
Ik vind het zo dubbelop, als de naam Bioslock in mijn ondertitel én in mijn signature te vinden is. Vandaar.quote:Op zondag 30 april 2006 18:57 schreef JDude het volgende:
[..]
En waar heb je de jouwe gelaten, hm. Hm?
Dat moet je niet van tevoren zeggen!quote:Op zondag 30 april 2006 18:58 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
De derde keer zal zich ook nog wel voordoen.
Hij zéí het.quote:Op zondag 30 april 2006 19:02 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Vuig.
Vergeet "... én in de helft van mijn posts" niet.quote:Op zondag 30 april 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Ik vind het zo dubbelop, als de naam Bioslock in mijn ondertitel én in mijn signature te vinden is. Vandaar.
Daar is helemaal niets mis mee.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Vergeet "... én in de helft van mijn posts" niet.
Je bent een deel van me geworden.quote:Op zondag 30 april 2006 19:04 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Daar is helemaal niets mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |