Mario bros.quote:
Get a roomquote:Op zondag 30 april 2006 15:54 schreef Chowi het volgende:
Ik vind bovengetekende harstikke tóf.
Wegens het té leuk zijn op publieke fora.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
Ik zal het a.s.a.p. naar de politie brengen.
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].quote:
Oh jee, ik zie de bui al hangen.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].
Nee, komen doet 'ie wel als jij er bent.quote:Op zondag 30 april 2006 15:55 schreef Chowi het volgende:
Kan ik het helpen dat hij niet uit zichzelf online komt? [heftige knipoogbeweging].
quote:Op zondag 30 april 2006 15:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Kom je hier Mario Bros. spelen op de Nintendo?
quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Oh jee, ik zie de bui al hangen.
*Pimpt met Super Mario All-Stars... deel 1, 2 én 3!quote:Op zondag 30 april 2006 15:56 schreef clumsy_clown het volgende:!
Das gemeen, daar kan ik geen nee tegen zeggen!
Zo zit ik niet in elkaar, lieve.quote:
Dat weet ik.quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef Slow_Car_Crash het volgende:
[..]
Zo zit ik niet in elkaar, lieve.
M'n zwakke punt, wat doe je?quote:Op zondag 30 april 2006 15:58 schreef JDude het volgende:
[..]
*Pimpt met Super Mario All-Stars... deel 1, 2 én 3!
Dat spul is zó heilig.quote:
Ik wilde eerst de tekst er gewoon overheen plaatsen maar dat lukte niet, dus dan maar na elke ronde een stukje tekst.quote:Op zondag 30 april 2006 15:50 schreef Chowi het volgende:
pc-fr34k, ik vind dat je een kutavatar hebt.
Ik vond hem voordat dat stukje tekst er stond, ook al kut.quote:Op zondag 30 april 2006 16:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wilde eerst de tekst er gewoon overheen plaatsen maar dat lukte niet, dus dan maar na elke ronde een stukje tekst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |