Ja? Bekt veel beter.quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:57 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Edah wordt toch Colruyt of niet?
De Colruyt ziet eruit als een Aldi alleen dan met A-merken. Schijnt wel goedkoop te zijn.quote:
Zelf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:31 schreef Chowi het volgende:
Post eens door, heaumeaux.
Hoe moet ik me dat voorstellen, laten ze de pakken sap onuitgepakt op een palet staan ofzo?quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
De Colruyt ziet eruit als een Aldi alleen dan met A-merken. Schijnt wel goedkoop te zijn.
Jij kunt mooi tekenenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Pure verveling.. En ja, als je goed kijkt zie je die cerror-parkiet die onlangs in mijn hoofd op kwam.
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:15 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hoe moet ik me dat voorstellen, laten ze de pakken sap onuitgepakt op een palet staan ofzo?
Wat psychedelisch. Mooiquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:14 schreef Chowi het volgende:
[afbeelding]
Pure verveling.. En ja, als je goed kijkt zie je die cerror-parkiet die onlangs in mijn hoofd op kwam.
Normaal teken ik anders, realistisch. Maar ik had eens zin om zó te tekenen.quote:
Tits are fake.quote:
Tekenen. Dat deed ik ook nog wel eens. Ooit, laatste tijd niet zoveel meer.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Normaal teken ik anders, realistisch. Maar ik had eens zin om anders te tekenen.
Ik had het ook een hele tijd niet meer gedaan. Maar ik zat afgelopen week de hele week thuis, en toen heb ik maar eens wat geprobeerd uit verveling.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:18 schreef ehqo het volgende:
[..]
Tekenen. Dat deed ik ook nog wel eens. Ooit, laatste tijd niet zoveel meer.
nakend.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even douchen. Naakt.
In een weide met bier.quote:
Spannénd.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:20 schreef ehqo het volgende:
Ik ga even douchen. Naakt.
Ten zeerste.quote:
Schoon?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:46 schreef ehqo het volgende:
Zo.
Beschrijf hem eens?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:48 schreef ehqo het volgende:
Ook heb ik ontdekt dat ik best een mooie piemel heb. Vind ik dan.
Een beetje vlezig, heel iets gebogen naar rechts, niet erg hoor. Degelijk formaat.quote:
Ik hou niet zo van bochten.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:51 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een beetje vlezig, heel iets gebogen naar rechts, niet erg hoor. Degelijk formaat.
Ik vertrouw het niet.quote:
Gelijk geef ik jequote:
jij bent meer van het "recht zo die gaat" ?quote:
Wel eerst een R&P-topic openen, help herinneren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef ehqo het volgende:
Ik had het nooit moeten vertellen..
Nu ga ik in de stad mijn zorgen verdrinken en vanavond sterven, alleen.
"bocht" is over het algemeen ook een therm voor zeer slechte dranken. vandaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Litso's haar is één en al bocht, dat is toch ook niet lelijk.
Lator.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef ehqo het volgende:
Ik had het nooit moeten vertellen..
Nu ga ik in de stad mijn zorgen verdrinken en vanavond sterven, alleen.
Nee, maar da's háár.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Litso's haar is één en al bocht, dat is toch ook niet lelijk.
quote:
je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
You've Got Mail is weer op tv. En weet je, ik denk dat ik hem gewoon wéér ga kijken
. Lekker cliché
.
Abdul heet ze.quote:
dr zit visite beneden. "gezelig"quote:
Je gaat niet weg, vanavond?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zit visite beneden. "gezelig"![]()
maar geen TV voor mij dus, denk dak maar snel ff een filmpje download..
3 chocolades van de C1000!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Chocolade-ijs.
Wie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme! Kómt Anathema weer 's naar Nederland, treden ze op in fucking Hengelo en fucking Wageningen.
Anathema. Ik wil ze zóó graag zien, gewoon omdat ik ze tof vind en het tot 4 keer toe niet gelukt isquote:
Een .dll bestandquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anathema. Ik wil ze zóó graag zien, gewoon omdat ik ze tof vind en het tot 4 keer toe niet gelukt is. Ik kan in principe wel naar Wageningen maar geen OV, geen geld en geen gezelschap
.
Excuus, deze link bedoelde ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Een .dll bestand. Wat is het voor muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |