Ik vertrouw het niet.quote:
Gelijk geef ik jequote:
jij bent meer van het "recht zo die gaat" ?quote:
Wel eerst een R&P-topic openen, help herinneren.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef ehqo het volgende:
Ik had het nooit moeten vertellen..
Nu ga ik in de stad mijn zorgen verdrinken en vanavond sterven, alleen.
"bocht" is over het algemeen ook een therm voor zeer slechte dranken. vandaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Litso's haar is één en al bocht, dat is toch ook niet lelijk.
Lator.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:57 schreef ehqo het volgende:
Ik had het nooit moeten vertellen..
Nu ga ik in de stad mijn zorgen verdrinken en vanavond sterven, alleen.
Nee, maar da's háár.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Litso's haar is één en al bocht, dat is toch ook niet lelijk.
quote:
je lijkt wel een wijfquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
You've Got Mail is weer op tv. En weet je, ik denk dat ik hem gewoon wéér ga kijken
. Lekker cliché
.
Abdul heet ze.quote:
dr zit visite beneden. "gezelig"quote:
Je gaat niet weg, vanavond?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dr zit visite beneden. "gezelig"![]()
maar geen TV voor mij dus, denk dak maar snel ff een filmpje download..
3 chocolades van de C1000!quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Chocolade-ijs.
Wie?quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:21 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverdomme! Kómt Anathema weer 's naar Nederland, treden ze op in fucking Hengelo en fucking Wageningen.
Anathema. Ik wil ze zóó graag zien, gewoon omdat ik ze tof vind en het tot 4 keer toe niet gelukt isquote:
Een .dll bestandquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Anathema. Ik wil ze zóó graag zien, gewoon omdat ik ze tof vind en het tot 4 keer toe niet gelukt is. Ik kan in principe wel naar Wageningen maar geen OV, geen geld en geen gezelschap
.
Excuus, deze link bedoelde ik.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Een .dll bestand. Wat is het voor muziek?
quote:
Daar ga ik morgen eens naar kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Excuus, deze link bedoelde ik.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zoek "bed" op.
quote:
Tv?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai. Weet jij iets tegen de verveling?
Tv in m'n kamer is kapot en ik heb ruzie met m'n moeder dus naar geen zin om binnen te zitten. Jammer, ik loop een uitermate cliché avond met You've Got Mail mis.quote:
Film downloaden en op je pc kijken dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tv in m'n kamer is kapot en ik heb ruzie met m'n moeder dus naar geen zin om binnen te zitten. Jammer, ik loop een uitermate cliché avond met You've Got Mail mis.
Duurt urenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Film downloaden en op je pc kijken dan?
Koninginnedag is sufquote:Op zondag 30 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit nu te sudoku-en. Heb je de-dag-voor-koninginnedag nog gevierd?
Niemand in BeF dus.quote:Op zondag 30 april 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me, wie vermaakt me?
Bummer meid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |