quote:
Daar ga ik morgen eens naar kijkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Excuus, deze link bedoelde ik.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:21 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zoek "bed" op.
quote:
Tv?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hai. Weet jij iets tegen de verveling?
Tv in m'n kamer is kapot en ik heb ruzie met m'n moeder dus naar geen zin om binnen te zitten. Jammer, ik loop een uitermate cliché avond met You've Got Mail mis.quote:
Film downloaden en op je pc kijken dan?quote:Op zaterdag 29 april 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tv in m'n kamer is kapot en ik heb ruzie met m'n moeder dus naar geen zin om binnen te zitten. Jammer, ik loop een uitermate cliché avond met You've Got Mail mis.
Duurt urenquote:Op zaterdag 29 april 2006 23:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Film downloaden en op je pc kijken dan?
Koninginnedag is sufquote:Op zondag 30 april 2006 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit nu te sudoku-en. Heb je de-dag-voor-koninginnedag nog gevierd?
Niemand in BeF dus.quote:Op zondag 30 april 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik verveel me, wie vermaakt me?
Bummer meid.quote:
Dribbel met z'n diepzinnige teksten dan?quote:Op zondag 30 april 2006 04:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben zielig en dien getroost te worden.
Dat is alleen maar om over te lachenquote:Op zondag 30 april 2006 04:52 schreef cerror het volgende:
[..]
Dribbel met z'n diepzinnige teksten dan?
En ik ben online omdat?quote:Op zondag 30 april 2006 04:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is alleen maar om over te lachen.
Top, kloon van?quote:
I knew this was goin to haunt me.quote:Op zondag 30 april 2006 05:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Diepgaande gesprekken en blote konten.
Ik ook.quote:Op zondag 30 april 2006 12:19 schreef JDude het volgende:
Nou, ik "leef" ook weer.
Hoe was uw nacht?quote:
Ik hoorde zoiets.quote:
Je hield me uit mijn slaap.quote:
Je had beloofd niets te zeggen!quote:Op zondag 30 april 2006 13:17 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, maar dat lag vast niet aan het snurken.
ga ik voor het eerst sinds ongeveer 2 jaar eens éérder naar bed dan mijn ouders, kan ik 2 uur lang niet slapen door het lawaai dat ze beneden maken!quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 13:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ga dan ook eens eerder dan vijf uur half zeven naar je nest.
Laat ook maar, ik blijf het niet zeggen.
O.quote:Op zondag 30 april 2006 14:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Was niet mijn schuld, ik werd wakker gehouden!
quote:
Die kwam in mijn hoofd op, ja.quote:
eeendjesquote:Op zondag 30 april 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Aaaalle eeendje zweeeemmen in het waaaater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |