Bjorn ook, mis hem nog steedsquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Jennifer zorgt natuurlijk wel voor leuke televisie
Dat je als vent denkt: oh ja, zo'n wijf wil ik nooit hebben later?quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Jennifer zorgt natuurlijk wel voor leuke televisie
of ze halen nog wat afvallers terug.... daar hoop ik echt op... alleen Bjorn hoeft niet mee terugquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef caradoc het volgende:
Denk het niet hoor, ze moeten denk ik strijden voor de laatste plaatsen. OF ze gaan naar een ander eiland of zo, wie weet.
Later ? Ik ben al bijna bejaard.quote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je als vent denkt: oh ja, zo'n wijf wil ik nooit hebben later?
Melvin was juist heel gehaaidquote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Melvin laat je niet overhalenMaar hij lijkt me een beetje een watje, dus zal wel weer en dan dus Douwe eruit
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef Cheiron het volgende:
Jennifer is een manipulatieve trut, mick is een sociopaat, lydia een slettebak en douwe een zelfoverschattende schapedoes. Oh, en Frank lijkt op Frankenstein.
een beetje tegengas is leuk, maar het moet geen bigfoot-truck zijnquote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je als vent denkt: oh ja, zo'n wijf wil ik nooit hebben later?
Valt mij ook erg tegenquote:Op maandag 24 april 2006 21:22 schreef golfer het volgende:
En een gentleman's 'promise' van Frank stelt dus ook al weer minder voor.
3 toch? Ik dacht dat ze er allebei 5 mochten kiezenquote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef BVO het volgende:
Met die heks van een Jennifer erbij dreinen zij helemaal hun zin door.
Maar goed, er liggen straks dus automatisch 8 man uit?.
Ja Talpa hè ?quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach: kijkcijfers ER teleurstellend
In totaal slechts 5quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3 toch? Ik dacht dat ze er allebei 5 mochten kiezen
Heeeel dom van Melvinquote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef trepper het volgende:
Als ik Melvin was zou ik het niet doen. Dan zijn hun ineens met z'n drieen.
precies, dan komt die takketeef even de boel regerenquote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef trepper het volgende:
Als ik Melvin was zou ik het niet doen. Dan zijn hun ineens met z'n drieen.
Douwe, dat waren m'n klote..quote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef josja het volgende:
Klote, dat was Douwe..
Das wishful thinking vrees ikquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef cptmarco het volgende:
Ryan gaat er vanavond uit....
Inderdaad, sukkelsquote:Op maandag 24 april 2006 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Als ze nou gewoon met zijn drieën waren blijven klitten hadden ze Ryan mooi kunnen wieberen
Omdat ze dom zijnquote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef trepper het volgende:
Waarom stemden Jakobien en Veronique niet met Douwe mee?
De dames en Douwe hadden alles in handen en dan laten ze het zo glippen, ik kan er niet bij hahaquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef trepper het volgende:
Wat slecht gespeeld zeg. Met name door Veronique en Jacobien
Ja, verbijsterend. Maar goed, is er eindelijk geen gekonkel is het weer niet goedquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
De dames en Douwe hadden alles in handen en dan laten ze het zo glippen, ik kan er niet bij haha
Karin en Melvin zullen heus nog wel een derde kandidaat eisen, dan is het 4-3. Zal er denk ik nog eentje bij gaan komen uit de rest, dus dan is 4-4 nog mogelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat dom van Melvin zeg. Zich zo laten beinvloeden door Zuid. Dan heb je straks 2 van Noord en de rest van Zuid. Word je weer zo weggespeeld.
Wel gaaf om het op deze manier te spelen met de samensmelting.
Daarmee dus ook de drie winnaars (Karin, Richard en Frank).quote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef hardsilence het volgende:
Jennifer en Karin zijn 'zeker'.
Denk dat op het punt dat EP de afvallers toespreekt ze zullen strijden voor de laatste plek, dan hou je er 8 over, is een mooi getal. Misschien zelfs 9 of 10.quote:
10 jaar ouder dan jijquote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe oud is Lydia eigenlijk?
Melvin heeft zijn ruggegraat in Suriname laten liggen dus niks is zeker ben ik bangquote:Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Aarti het volgende:
Wat ongelofelijk dom van jakobien, ze hadden met zn drieeen ryan of pieter eruit moeten moppen
edit: en ik mag toch hopen dat melvin nu de vierde keuze na karin ook opeist
Mwah, zó dom is het niet. Hiermee kweekt hij goodwill en zoals in het vorstukje te zien was komt Karin komende week direct naar de samensmelting.quote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Melvin heeft zijn ruggegraat in Suriname laten liggen dus niks is zeker ben ik bang
Ik heb ook best zin om me op te geven voor komend jaar... alleen jammer dat van die kansloze forummers dan een mening over je gaan vormenquote:
Idd TE briljant. Sowieso was de hele aflevering weer één rollercoaster van emoties.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
Briljante ontknoping!
Wat zal Jakobien zich stom voelen zeg.
zat ik ook te denken, scheer die boel toch af man. Milimeteren die hapquote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef Molline het volgende:
Die Ryan is wel erg kaal aan het worden zeg .... Ziet er beter uit met muts als zonder.![]()
Vind ik ook jammerquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:21 schreef Maerycke het volgende:
Ben ik de enige die het op de 1 of andere manier niet eerlijk vind dat sommige mensen door vriendjespolitiek naar de samensmelting mogen? Ik vind dat een groot gedeelte van het spelelement zo wel wordt verwijderd uit Expeditie Robinson. Je krijgt nu nog de aflevering dat alle overblijvers worden geinformeerd over het feit dat ze allemaal niet doormogen naar de samensmelting en daarna hou je een clubje 'vriendjes' over. Zonde...
En als je haar dus naar het eiland haalt dan gaat dat ten koste van leukere mensenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef pluisje het volgende:
En dan het hele 'als wij haar niet naar dit eiland halen wordt ze weggestemd' verhaal. Ja, er zal wel een reden zijn dat ze wordt weggestemd he, mensen zullen haar wel een vervelende bitch vinden
Maar op zich is ze wel leuk als ergernisfactor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je haar dus naar het eiland haalt dan gaat dat ten koste van leukere mensen
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal gaan. Lijkt me dat een of twee overblijvers ook nog wel een kans krijgen naar het samensmeltingseiland te komen, misschien door middel van een proef?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:21 schreef Maerycke het volgende:
Je krijgt nu nog de aflevering dat alle overblijvers worden geinformeerd over het feit dat ze allemaal niet doormogen naar de samensmelting en daarna hou je een clubje 'vriendjes' over. Zonde...
Daar heb je gelijk in ja, maar er is toch nog een aardig prijs te winnen. Misschien verschilt de mentaliteit gewoon van Amerikanen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Agrippina het volgende:
Wat is de prijs ook al weer voor de uiteindelijke winnaar? Ik denk dat daarin een verklaring ligt voor het enorme verschil tussen de spelers van Survivor en die van Expeditie Robinson. In Amerika kun je een miljoen dollar winnen en daarvoor gaan mensen over lijken. Na de samensmelting is het daar dus zaak om de sterkste kandidaten zo snel mogelijk te droppen, zodat ze geen proeven kunnen winnen en immuniteit voor de eilandraad. Bij Expeditie Robinson gaat het blijkbaar meer om de eer van "echte survivor" te zijn en daarom kiezen Frank en Melvin de sterkste kandidaten (die ook hun vriendjes zijn, uiteraard). Als ze een miljoen euro in 't zicht hadden, kozen ze liever types als Lydia en Douwe. De hele spelformule van Expeditie Robinson is afgeweken van het originele Survivor-concept. Jammer.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:42 schreef haagse_elfje het volgende:
douwe
jennifer echt die zou ik zo graag een schop willen geven tegen haar grafkop....ze werd ook ieder moment irritanter en irritanter wat een walgelijk mens is dat...
melvin is echt zijn ruggengraat verloren
irritant is dat he..quote:
Wat waren vroeger de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
521.000 kijkers gisteren maar weer.
Voor Talpa zo slecht nog niet, maar een knaller is het zo ook niet meer.
Ze hadden het gewoon op zondag moeten doen, om 20:30 na De Wedstrijden.
Net 5 de laatste jaren iets over het miljoen, Talpa afgelopen jaar zo'n 750.000 geloof ik. Terwijl die versie véél minder leuk was, maar wel op hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat waren vroeger de kijkcijfers?
dat is je eigen dikke schuld moet je het ook maar gelijk gaan kijken of niet naar het topic komen voordat je de aflv heb gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:33 schreef Agrippina het volgende:
Ik neem letterlijk alles op videoband op en kijk als het mij uitkomt en zonder reclame, dus voor mij maakt de zender ook totaal geen verschil.
Kleine rant: Overigens heb ik er daardoor een verschrikkelijke hekel aan als mensen op dit forum al in de topic title iets over de afloop van de aflevering verklappen.![]()
Godver , normaal staat de aflevering allang online...nu dus nietquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:05 schreef mrbombastic het volgende:
Hij staat nu online hoor.
Nog een paar mooie screens:
[afbeelding]
En die kop van EP op dat moment, priceless.
[afbeelding]
Pardon? Wil je wel even netjes mijn post goed lezen voordat je zo onaardig reageert?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is je eigen dikke schuld moet je het ook maar gelijk gaan kijken of niet naar het topic komen voordat je de aflv heb gezien![]()
Je moet kijken bij "Aflevering gemist gisteren..." aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar dan?
Bij talpa zie ik alleen aflevering 1 ,2 en de uitzending van 22-4 (dus herhaling van afl. 2)
Haar kont was duidelijk vaak genoeg in beeldquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Karin blijft mijn favoriet, al mag ze wel wat meer in beeld ondertussen
Dat heb ik nu ook, maar het schijnt toch uit te maken op welke zender iets komt. Het valt me nu op bij Lotto Weekend Miljonairs, dat had bij SBS nog geen miljoen kijkers dacht ik, en hetzelfde programma zit nu bij RTL4: ca. anderhalf miljoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch raar....kijken zoveel mensen dan zo anders naar tv dan ik? Ik kijk namelijk niet naar zenders....ik kijk wat er op tv komt en wat ik leuk vind ga ik kijken en ik zet niet per se een bepaalde zender op omdat ik die zender 'sympathiek' vind of zo.
Dat heb ik ook hoor, ik kijk naar iets omdat ik het programma leuk vind, niet omdat ik de zender zo "leuk" vind, of juist niet ga kijken omdat het Talpa is waar veel mensen opquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch raar....kijken zoveel mensen dan zo anders naar tv dan ik? Ik kijk namelijk niet naar zenders....ik kijk wat er op tv komt en wat ik leuk vind ga ik kijken en ik zet niet per se een bepaalde zender op omdat ik die zender 'sympathiek' vind of zo.
Nou en ofquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haar kont was duidelijk vaak genoeg in beeld![]()
rechtstreekse link:quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thnx
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=5687/progid=1183
Maar de vraag is of ze het vriendjespolitiek geweld van het andere kamp overleeft. Ryan+Frank+Jennifer+Richard is een sterk blok en die kiezen al gauw voor de 'meid waar ze weinig mee hebben en altijd maar beetje op de achtergrond blijft'. Dan is het helaas exit Karin.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou en of.
Daarnaast was ze leuk in het waterbalspel en zei ze nog wat verstandige dingen over Lydia en Mick.
Vanaf komende week samen met Melvin!
Jennifer zorgt voor ergenis tv net zoals John die vorig jaar zo grof deed tegen Esther... Dus aan de ene kant mag ze van mij blijven, maar aan de andere kant wil je dat ze oprotquote:Op woensdag 26 april 2006 10:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind er geen klap aan dat twee mensen nu mogen beslissen wie er naar de samensmelting gaan. En dat die vreselijke Jennifer daar bij zit kan me al helemaal niet bekoren, grrrr.
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Maxiiiiieeeeem!
Ga naar de saaaamen smel ting.
Goh wat een origineel ideequote:Op woensdag 26 april 2006 12:08 schreef Mr_Romano het volgende:
Toch denk ik niet dat het bij de zeven uitverkorenen blijft:
Waarschijnlijk zullen de overgebleven nog mogen vechten voor 1 of 2 overgebleven plaatsen
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal gaan. Lijkt me dat een of twee overblijvers ook nog wel een kans krijgen naar het samensmeltingseiland te komen, misschien door middel van een proef?
moette gij zeggen hé?quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef caradoc het volgende:
Denk het niet hoor, ze moeten denk ik strijden voor de laatste plaatsen. OF ze gaan naar een ander eiland of zo, wie weet.
Tis een keer wat anders.....quote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef TheGimp het volgende:
Vind dit de slechtse samensmelting van de hele expeditie geschiedenis!
Het is natuurlijk de vraag wat jij in een Robinson zoekt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef TheGimp het volgende:
Maar de interessante mensen vallen zo wel snel af.
Eerst al Bjorn.
nu gaan Mick en Douwe waarschijnlijk niet door.
Alleen de wat saaie mensen blijven over............
Ik heb leukere expedities gezien.
En de afgelopen eiland raad gaat , in het licht van de al bezig zijnde samensmelting, natuurlijk eigenlijk nergens over....
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik haat Jennifermaar als ik eerlijk ben, vind ik wel dat die het meeste pit heeft van de vrouwen. Lydia, Fleur, Douwe en Veronique, zijn in mijn ogen geen Robinsons en mogen van mij afvallen.
Ja, heel leukquote:
Bij de eerste eilandraad komen ze er snel genoeg achter wie een echte 'vriend' is.quote:Misschien wel verrassend, maar krijg je toch teveel vriendjes bij elkaar.
Dat denk ik ook, ik denk (en hoop) dat vooral Jennifer straks door de mand gaat vallenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Bij de eerste eilandraad komen ze er snel genoeg achter wie een echte 'vriend' is.
Ik vind Veronique wel degelijk een echte Robinson. Die griet is zo taai. Ze mag dan wel zonnend in beeld komen, maar in ER1 is ze van begin tot eind pispaaltje geweest en heeft ze zich er elke keer doorheengeslagen.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef Molline het volgende:
De echte Robinsons komen nu denk ik wel bij de samensmelting, zoals Richard en Frank. Ik haat Jennifermaar als ik eerlijk ben, vind ik wel dat die het meeste pit heeft van de vrouwen. Lydia, Fleur, Douwe en Veronique, zijn in mijn ogen geen Robinsons en mogen van mij afvallen.
Nou sorry hoor, maar als ik iemand geen Robinson vindt, is het Lydia wel!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind Lydia, die gebruik maakt van haar vrouwelijke charmes toch de meest echte Robinson!
Die moet zeker naar de samensmelting maar zal niet gekozen worden.
Ik vind haar zo'n 'dametje'. Dat is ze misschien niet, maar zo komt ze wel over.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik vind Veronique wel degelijk een echte Robinson. Die griet is zo taai. Ze mag dan wel zonnend in beeld komen, maar in ER1 is ze van begin tot eind pispaaltje geweest en heeft ze zich er elke keer doorheengeslagen.
Wat maakt Lydia tot de meest echte Robinson dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind Lydia, die gebruik maakt van haar vrouwelijke charmes toch de meest echte Robinson!
Die moet zeker naar de samensmelting maar zal niet gekozen worden.
Daarnaast vind ik Mick met z'n juiste instelling (dwz niet naief) een zeer goede Robinson maar ik vrees dus dat hij de samensmelting ook niet zal halen.
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Aarti het volgende:
het werkt blijkbaar wel, want ze heeft er ilona (die wat meer robinson was!) mee verslagen
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef cora4034 het volgende:
[..]
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.
Door gekonkel, alliances en psychologische spelletjes knikkert ze iedereen eruit. Zoals een echte Robinson hoort te zijn. Net als de ultieme Robinson (of liever gezegd Survivor), Richard Hatch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat maakt Lydia tot de meest echte Robinson dan?
Richardquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Door gekonkel, alliances en psychologische spelletjes knikkert ze iedereen eruit. Zoals een echte Robinson betaamt. Net als de ultieme Robinson (of liever gezegd Survivor), Richard Hatch.
Het is in de voorgaande edities duidelijk geworden dat de Robinsonwinnaar niet perse degene is met de meeste survivalkwaliteiten (helaas). Er spelen meer factoren een rol om te kunnen winnenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef cora4034 het volgende:
[..]
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:41 schreef MIster911 het volgende:
huh melvin eruit? hij was mijn favo toen ik het nog volgde
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijkquote:
Is elke week zo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef pos het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijk
niets over dat het een herhaling is.
Nu je het zegt in de gids ook niet.Ik ging er van uit.Maar kan het idd nergens terugviondenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef pos het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijk
niets over dat het een herhaling is.
Niet waar. Vorige week zaterdag was er geen ER.quote:
Wel waar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:10 schreef pos het volgende:
[..]
Niet waar. Vorige week zaterdag was er geen ER.
Ja idd een herhaling. In de tv-gids van vorige week staat het er niet in, vandaarquote:
let it be.quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat maxim er ook in komt
Mick is inderdaad een raar mannetje.quote:Op zondag 30 april 2006 20:00 schreef ruby het volgende:
Ik vind die Mick maar een wazig figuur met z'n rare uitspraken tegen Lydia en de spaghetti (waar ging het überhaupt over?) . Was hij trouwens niet eerder veroordeeld wegens mishandeling? Ik bedoel, iedereen kan wel eens een rare uitspraak doen maar hij hem krijg ik er een meteen een bijsmaak van.![]()
Bovendien had Melvin expliciet tegen Frank gezegd: "Ik wil dus niet dat jij en Richard me morgen met z'n tweeën gaan proberen over te halen om toch iemand anders dan Karin te kiezen." En wat doen ze...?quote:Op zondag 30 april 2006 20:00 schreef ruby het volgende:
Jammer dat Melvin zich laat ompraten om die psycho Jennifer in het team te halen. Oké, Frank liet de keuze aan hem zelf over, maar toch... Een man van het woord, yeah right.![]()
Vind het dit jaar eindelijk weer eensquote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mick is inderdaad een raar mannetje.
Ik vind ER steeds minder leuk worden. Vorig seizoen was ik na een paar afleveringen afgehaakt. Deze keer vind ik het wel leuker, maar het heeft zijn beste tijd wel gehad..
Hij had wel ietttts daadkrachtiger mogen zijn, Melvin, toen ze hem toch gingen overhalenquote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Bovendien had Melvin expliciet tegen Frank gezegd: "Ik wil dus niet dat jij en Richard me morgen met z'n tweeën gaan proberen over te halen om toch iemand anders dan Karin te kiezen." En wat doen ze...?
Ja die zwakke Melvin verpest het helemaal waardoor er allemaal mensen uit dat saaie kamp de samensmelting binnen rollen. En dan kiest Melvin ook nog eens voor de saaiste van z'n eigen kampquote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Bovendien had Melvin expliciet tegen Frank gezegd: "Ik wil dus niet dat jij en Richard me morgen met z'n tweeën gaan proberen over te halen om toch iemand anders dan Karin te kiezen." En wat doen ze...?
Karin is verre van saaiquote:Op maandag 1 mei 2006 11:10 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Ja die zwakke Melvin verpest het helemaal waardoor er allemaal mensen uit dat saaie kamp de samensmelting binnen rollen. En dan kiest Melvin ook nog eens voor de saaiste van z'n eigen kampHet word er dus allemaal niet leuker op.
Ik vrees toch dat Jennifer de laatste is die van Melvin's eiland gekozen gaat worden.....quote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Karin is verre van saai.
Melvin had ook voet bij stuk kunnen houden, maar dan had Jennifer de dag erna gekomen en had hij veel mi9nder credit gehad bij Frank en Richard. Nu is de volgorde van karin en Jennifer andersom en heeft hij wél een hoop goodwill gekweekt.
Karin bedoel je.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:29 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat Jennifer de laatste is die van Melvin's eiland gekozen gaat worden.....
Als ze het hard spelen gebeurt dat inderdaad. Daar ga ik alleen nog niet van uitquote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef TheGimp het volgende:
Ja sorry, ik bedoel Karin.
Na Karin mag er weer iemand van Frank's eiland gekozen worden en daarna zijn er 3 Frankers en 2 Melvinners. Ik denk dat De Frankers dan de laatste samensmelter ook maar van hun eigen eiland kiezen (ze hebben dan inmiddels toch al twee x meer stemmen op het samensmeltings eiland).
Het zal niet eerlijk zijn maar wel logisch.
mellvin is zijn ruggengraat in suriname vergeten die gozer die lult ook maar wat. Ik hoop alleen maar dat Maxime erin blijft anders word het wel heel saai..... O ja ik hoop dat Jennifer word gebeten door een giftige maar net niet dodelijke slang waardoor ze moet ophoepelen en ER verlaten...quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Had ie weer van zulke sloeber-kleding aan?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam vanmorgen om half 8 Douwe tegen op het station!Incl. vouwfiets
Alleen heb ik geen idee wat hij om half 8 op station Hoogeveen deed
Waarschijnlijk net wakker.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou hij zag er egenlijk helemaal sloeberig uit, z'n haar zat wat wild etc.
Dat is gewoon Douwe.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou hij zag er egenlijk helemaal sloeberig uit, z'n haar zat wat wild etc.
De vraag is natuurlijk wat jij daar in godsnaam te zoeken had?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
coolquote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat toneelspelen doet hij wel goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:44 schreef MissX het volgende:
wat een toneelspeler die Mick
nu pasquote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
beter gaat die lydia straks niet weer janken, ik begin haar een btje zat te worden
Ah nee.. Ryan, alsjeblieft niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef BVO het volgende:
Nu hierna dus Pieter (zag je in de preview) en daarna...? Ryan?.
Maxime zit in zelfde team als Lydia dus dat kan niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:02 schreef hardsilence het volgende:
Tja, als je Pieter kiest.. is het duidelijk dat Ryan volgt.![]()
Maxime tegen Lydia.![]()
oooh neequote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Mick is de laatste, je zag hem z'n bordje pakken.
Mick speelt het trouwens wel briljant.
Volgens mij ook, de bovenste twee van het rijtje zaten er iig nog op, de bovenste was dacht ik Maxime.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Mick is de laatste, je zag hem z'n bordje pakken.
Mick speelt het trouwens wel briljant.
Die man heeft zo'n kort lontje, die is totaal onbetrouwbaar.quote:
Het is inderdaad een man van heftige emoties. Op zich mag ik dat el, alhoewel hij in een waas van woede ook wel gevaarlijk kan zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die man heeft zo'n kort lontje, die is totaal onbetrouwbaar.
Zag je zijn reaktie toen ie het water in donderde bij die evenwichtsproef?
Als er op dat moment een kerel en een auto was geweest, had ie opnieuw een dode op zijn geweten gehad, de sociopaat.
Precies, Jennifer is net zo iemand.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef cora4034 het volgende:
Alhoewel Jennifer en Mick in een team natuurlijk wel vuurwerk wordt lijkt me![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |