Ik vind haar zo'n 'dametje'. Dat is ze misschien niet, maar zo komt ze wel over.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik vind Veronique wel degelijk een echte Robinson. Die griet is zo taai. Ze mag dan wel zonnend in beeld komen, maar in ER1 is ze van begin tot eind pispaaltje geweest en heeft ze zich er elke keer doorheengeslagen.
Wat maakt Lydia tot de meest echte Robinson dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind Lydia, die gebruik maakt van haar vrouwelijke charmes toch de meest echte Robinson!
Die moet zeker naar de samensmelting maar zal niet gekozen worden.
Daarnaast vind ik Mick met z'n juiste instelling (dwz niet naief) een zeer goede Robinson maar ik vrees dus dat hij de samensmelting ook niet zal halen.
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Aarti het volgende:
het werkt blijkbaar wel, want ze heeft er ilona (die wat meer robinson was!) mee verslagen
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef cora4034 het volgende:
[..]
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.
Door gekonkel, alliances en psychologische spelletjes knikkert ze iedereen eruit. Zoals een echte Robinson hoort te zijn. Net als de ultieme Robinson (of liever gezegd Survivor), Richard Hatch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat maakt Lydia tot de meest echte Robinson dan?
Richardquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Door gekonkel, alliances en psychologische spelletjes knikkert ze iedereen eruit. Zoals een echte Robinson betaamt. Net als de ultieme Robinson (of liever gezegd Survivor), Richard Hatch.
Het is in de voorgaande edities duidelijk geworden dat de Robinsonwinnaar niet perse degene is met de meeste survivalkwaliteiten (helaas). Er spelen meer factoren een rol om te kunnen winnenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef cora4034 het volgende:
[..]
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:41 schreef MIster911 het volgende:
huh melvin eruit? hij was mijn favo toen ik het nog volgde
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijkquote:
Is elke week zo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef pos het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijk
niets over dat het een herhaling is.
Nu je het zegt in de gids ook niet.Ik ging er van uit.Maar kan het idd nergens terugviondenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef pos het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijk
niets over dat het een herhaling is.
Niet waar. Vorige week zaterdag was er geen ER.quote:
Wel waar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:10 schreef pos het volgende:
[..]
Niet waar. Vorige week zaterdag was er geen ER.
Ja idd een herhaling. In de tv-gids van vorige week staat het er niet in, vandaarquote:
let it be.quote:Op zondag 30 april 2006 17:35 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat maxim er ook in komt
Mick is inderdaad een raar mannetje.quote:Op zondag 30 april 2006 20:00 schreef ruby het volgende:
Ik vind die Mick maar een wazig figuur met z'n rare uitspraken tegen Lydia en de spaghetti (waar ging het überhaupt over?) . Was hij trouwens niet eerder veroordeeld wegens mishandeling? Ik bedoel, iedereen kan wel eens een rare uitspraak doen maar hij hem krijg ik er een meteen een bijsmaak van.![]()
Bovendien had Melvin expliciet tegen Frank gezegd: "Ik wil dus niet dat jij en Richard me morgen met z'n tweeën gaan proberen over te halen om toch iemand anders dan Karin te kiezen." En wat doen ze...?quote:Op zondag 30 april 2006 20:00 schreef ruby het volgende:
Jammer dat Melvin zich laat ompraten om die psycho Jennifer in het team te halen. Oké, Frank liet de keuze aan hem zelf over, maar toch... Een man van het woord, yeah right.![]()
Vind het dit jaar eindelijk weer eensquote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mick is inderdaad een raar mannetje.
Ik vind ER steeds minder leuk worden. Vorig seizoen was ik na een paar afleveringen afgehaakt. Deze keer vind ik het wel leuker, maar het heeft zijn beste tijd wel gehad..
Hij had wel ietttts daadkrachtiger mogen zijn, Melvin, toen ze hem toch gingen overhalenquote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Bovendien had Melvin expliciet tegen Frank gezegd: "Ik wil dus niet dat jij en Richard me morgen met z'n tweeën gaan proberen over te halen om toch iemand anders dan Karin te kiezen." En wat doen ze...?
Ja die zwakke Melvin verpest het helemaal waardoor er allemaal mensen uit dat saaie kamp de samensmelting binnen rollen. En dan kiest Melvin ook nog eens voor de saaiste van z'n eigen kampquote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Bovendien had Melvin expliciet tegen Frank gezegd: "Ik wil dus niet dat jij en Richard me morgen met z'n tweeën gaan proberen over te halen om toch iemand anders dan Karin te kiezen." En wat doen ze...?
Karin is verre van saaiquote:Op maandag 1 mei 2006 11:10 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Ja die zwakke Melvin verpest het helemaal waardoor er allemaal mensen uit dat saaie kamp de samensmelting binnen rollen. En dan kiest Melvin ook nog eens voor de saaiste van z'n eigen kampHet word er dus allemaal niet leuker op.
Ik vrees toch dat Jennifer de laatste is die van Melvin's eiland gekozen gaat worden.....quote:Op maandag 1 mei 2006 11:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Karin is verre van saai.
Melvin had ook voet bij stuk kunnen houden, maar dan had Jennifer de dag erna gekomen en had hij veel mi9nder credit gehad bij Frank en Richard. Nu is de volgorde van karin en Jennifer andersom en heeft hij wél een hoop goodwill gekweekt.
Karin bedoel je.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:29 schreef TheGimp het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat Jennifer de laatste is die van Melvin's eiland gekozen gaat worden.....
Als ze het hard spelen gebeurt dat inderdaad. Daar ga ik alleen nog niet van uitquote:Op maandag 1 mei 2006 11:37 schreef TheGimp het volgende:
Ja sorry, ik bedoel Karin.
Na Karin mag er weer iemand van Frank's eiland gekozen worden en daarna zijn er 3 Frankers en 2 Melvinners. Ik denk dat De Frankers dan de laatste samensmelter ook maar van hun eigen eiland kiezen (ze hebben dan inmiddels toch al twee x meer stemmen op het samensmeltings eiland).
Het zal niet eerlijk zijn maar wel logisch.
mellvin is zijn ruggengraat in suriname vergeten die gozer die lult ook maar wat. Ik hoop alleen maar dat Maxime erin blijft anders word het wel heel saai..... O ja ik hoop dat Jennifer word gebeten door een giftige maar net niet dodelijke slang waardoor ze moet ophoepelen en ER verlaten...quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
Had ie weer van zulke sloeber-kleding aan?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam vanmorgen om half 8 Douwe tegen op het station!Incl. vouwfiets
Alleen heb ik geen idee wat hij om half 8 op station Hoogeveen deed
Waarschijnlijk net wakker.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou hij zag er egenlijk helemaal sloeberig uit, z'n haar zat wat wild etc.
Dat is gewoon Douwe.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou hij zag er egenlijk helemaal sloeberig uit, z'n haar zat wat wild etc.
De vraag is natuurlijk wat jij daar in godsnaam te zoeken had?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
coolquote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat toneelspelen doet hij wel goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:44 schreef MissX het volgende:
wat een toneelspeler die Mick
nu pasquote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
beter gaat die lydia straks niet weer janken, ik begin haar een btje zat te worden
Ah nee.. Ryan, alsjeblieft niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef BVO het volgende:
Nu hierna dus Pieter (zag je in de preview) en daarna...? Ryan?.
Maxime zit in zelfde team als Lydia dus dat kan niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:02 schreef hardsilence het volgende:
Tja, als je Pieter kiest.. is het duidelijk dat Ryan volgt.![]()
Maxime tegen Lydia.![]()
oooh neequote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Mick is de laatste, je zag hem z'n bordje pakken.
Mick speelt het trouwens wel briljant.
Volgens mij ook, de bovenste twee van het rijtje zaten er iig nog op, de bovenste was dacht ik Maxime.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Mick is de laatste, je zag hem z'n bordje pakken.
Mick speelt het trouwens wel briljant.
Die man heeft zo'n kort lontje, die is totaal onbetrouwbaar.quote:
Het is inderdaad een man van heftige emoties. Op zich mag ik dat el, alhoewel hij in een waas van woede ook wel gevaarlijk kan zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die man heeft zo'n kort lontje, die is totaal onbetrouwbaar.
Zag je zijn reaktie toen ie het water in donderde bij die evenwichtsproef?
Als er op dat moment een kerel en een auto was geweest, had ie opnieuw een dode op zijn geweten gehad, de sociopaat.
Precies, Jennifer is net zo iemand.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef cora4034 het volgende:
Alhoewel Jennifer en Mick in een team natuurlijk wel vuurwerk wordt lijkt me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |