Had ie weer van zulke sloeber-kleding aan?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam vanmorgen om half 8 Douwe tegen op het station!Incl. vouwfiets
Alleen heb ik geen idee wat hij om half 8 op station Hoogeveen deed
Waarschijnlijk net wakker.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou hij zag er egenlijk helemaal sloeberig uit, z'n haar zat wat wild etc.
Dat is gewoon Douwe.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Nou hij zag er egenlijk helemaal sloeberig uit, z'n haar zat wat wild etc.
De vraag is natuurlijk wat jij daar in godsnaam te zoeken had?quote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
coolquote:Op maandag 1 mei 2006 19:51 schreef Isabeau het volgende:
Dat toneelspelen doet hij wel goed.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:44 schreef MissX het volgende:
wat een toneelspeler die Mick
nu pasquote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef haagse_elfje het volgende:
beter gaat die lydia straks niet weer janken, ik begin haar een btje zat te worden
Ah nee.. Ryan, alsjeblieft niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 20:46 schreef BVO het volgende:
Nu hierna dus Pieter (zag je in de preview) en daarna...? Ryan?.
Maxime zit in zelfde team als Lydia dus dat kan niet.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:02 schreef hardsilence het volgende:
Tja, als je Pieter kiest.. is het duidelijk dat Ryan volgt.![]()
Maxime tegen Lydia.![]()
oooh neequote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Mick is de laatste, je zag hem z'n bordje pakken.
Mick speelt het trouwens wel briljant.
Volgens mij ook, de bovenste twee van het rijtje zaten er iig nog op, de bovenste was dacht ik Maxime.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:18 schreef BVO het volgende:
Mick is de laatste, je zag hem z'n bordje pakken.
Mick speelt het trouwens wel briljant.
Die man heeft zo'n kort lontje, die is totaal onbetrouwbaar.quote:
Het is inderdaad een man van heftige emoties. Op zich mag ik dat el, alhoewel hij in een waas van woede ook wel gevaarlijk kan zijnquote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Die man heeft zo'n kort lontje, die is totaal onbetrouwbaar.
Zag je zijn reaktie toen ie het water in donderde bij die evenwichtsproef?
Als er op dat moment een kerel en een auto was geweest, had ie opnieuw een dode op zijn geweten gehad, de sociopaat.
Precies, Jennifer is net zo iemand.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:20 schreef cora4034 het volgende:
Alhoewel Jennifer en Mick in een team natuurlijk wel vuurwerk wordt lijkt me![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |