Ik vind haar zo'n 'dametje'. Dat is ze misschien niet, maar zo komt ze wel over.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:28 schreef Funkytrip het volgende:
[..]
Ik vind Veronique wel degelijk een echte Robinson. Die griet is zo taai. Ze mag dan wel zonnend in beeld komen, maar in ER1 is ze van begin tot eind pispaaltje geweest en heeft ze zich er elke keer doorheengeslagen.
Wat maakt Lydia tot de meest echte Robinson dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind Lydia, die gebruik maakt van haar vrouwelijke charmes toch de meest echte Robinson!
Die moet zeker naar de samensmelting maar zal niet gekozen worden.
Daarnaast vind ik Mick met z'n juiste instelling (dwz niet naief) een zeer goede Robinson maar ik vrees dus dat hij de samensmelting ook niet zal halen.
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Aarti het volgende:
het werkt blijkbaar wel, want ze heeft er ilona (die wat meer robinson was!) mee verslagen
Jij begrijpt het!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef cora4034 het volgende:
[..]
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.
Door gekonkel, alliances en psychologische spelletjes knikkert ze iedereen eruit. Zoals een echte Robinson hoort te zijn. Net als de ultieme Robinson (of liever gezegd Survivor), Richard Hatch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat maakt Lydia tot de meest echte Robinson dan?
Richardquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Door gekonkel, alliances en psychologische spelletjes knikkert ze iedereen eruit. Zoals een echte Robinson betaamt. Net als de ultieme Robinson (of liever gezegd Survivor), Richard Hatch.
Het is in de voorgaande edities duidelijk geworden dat de Robinsonwinnaar niet perse degene is met de meeste survivalkwaliteiten (helaas). Er spelen meer factoren een rol om te kunnen winnenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:27 schreef cora4034 het volgende:
[..]
maar het heeft dus niks met survivalkwaliteiten te maken, maar meer met in staat zijn je goed in te likken in groepen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:41 schreef MIster911 het volgende:
huh melvin eruit? hij was mijn favo toen ik het nog volgde
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijkquote:
Is elke week zo.quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef pos het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijk
niets over dat het een herhaling is.
Nu je het zegt in de gids ook niet.Ik ging er van uit.Maar kan het idd nergens terugviondenquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:56 schreef pos het volgende:
[..]
Waar zie je dat staan dan, tong? Op teletext staat namelijk
niets over dat het een herhaling is.
Niet waar. Vorige week zaterdag was er geen ER.quote:
Wel waar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:10 schreef pos het volgende:
[..]
Niet waar. Vorige week zaterdag was er geen ER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |