irritant is dat he..quote:
Wat waren vroeger de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
521.000 kijkers gisteren maar weer.
Voor Talpa zo slecht nog niet, maar een knaller is het zo ook niet meer.
Ze hadden het gewoon op zondag moeten doen, om 20:30 na De Wedstrijden.
Net 5 de laatste jaren iets over het miljoen, Talpa afgelopen jaar zo'n 750.000 geloof ik. Terwijl die versie véél minder leuk was, maar wel op hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat waren vroeger de kijkcijfers?
dat is je eigen dikke schuld moet je het ook maar gelijk gaan kijken of niet naar het topic komen voordat je de aflv heb gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:33 schreef Agrippina het volgende:
Ik neem letterlijk alles op videoband op en kijk als het mij uitkomt en zonder reclame, dus voor mij maakt de zender ook totaal geen verschil.
Kleine rant: Overigens heb ik er daardoor een verschrikkelijke hekel aan als mensen op dit forum al in de topic title iets over de afloop van de aflevering verklappen.![]()
Godver , normaal staat de aflevering allang online...nu dus nietquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:05 schreef mrbombastic het volgende:
Hij staat nu online hoor.
Nog een paar mooie screens:
[afbeelding]
En die kop van EP op dat moment, priceless.
[afbeelding]
Pardon? Wil je wel even netjes mijn post goed lezen voordat je zo onaardig reageert?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is je eigen dikke schuld moet je het ook maar gelijk gaan kijken of niet naar het topic komen voordat je de aflv heb gezien![]()
Je moet kijken bij "Aflevering gemist gisteren..." aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar dan?
Bij talpa zie ik alleen aflevering 1 ,2 en de uitzending van 22-4 (dus herhaling van afl. 2)
Haar kont was duidelijk vaak genoeg in beeldquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Karin blijft mijn favoriet, al mag ze wel wat meer in beeld ondertussen
Dat heb ik nu ook, maar het schijnt toch uit te maken op welke zender iets komt. Het valt me nu op bij Lotto Weekend Miljonairs, dat had bij SBS nog geen miljoen kijkers dacht ik, en hetzelfde programma zit nu bij RTL4: ca. anderhalf miljoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch raar....kijken zoveel mensen dan zo anders naar tv dan ik? Ik kijk namelijk niet naar zenders....ik kijk wat er op tv komt en wat ik leuk vind ga ik kijken en ik zet niet per se een bepaalde zender op omdat ik die zender 'sympathiek' vind of zo.
Dat heb ik ook hoor, ik kijk naar iets omdat ik het programma leuk vind, niet omdat ik de zender zo "leuk" vind, of juist niet ga kijken omdat het Talpa is waar veel mensen opquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch raar....kijken zoveel mensen dan zo anders naar tv dan ik? Ik kijk namelijk niet naar zenders....ik kijk wat er op tv komt en wat ik leuk vind ga ik kijken en ik zet niet per se een bepaalde zender op omdat ik die zender 'sympathiek' vind of zo.
Nou en ofquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haar kont was duidelijk vaak genoeg in beeld![]()
rechtstreekse link:quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thnx
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=5687/progid=1183
Maar de vraag is of ze het vriendjespolitiek geweld van het andere kamp overleeft. Ryan+Frank+Jennifer+Richard is een sterk blok en die kiezen al gauw voor de 'meid waar ze weinig mee hebben en altijd maar beetje op de achtergrond blijft'. Dan is het helaas exit Karin.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou en of.
Daarnaast was ze leuk in het waterbalspel en zei ze nog wat verstandige dingen over Lydia en Mick.
Vanaf komende week samen met Melvin!
Jennifer zorgt voor ergenis tv net zoals John die vorig jaar zo grof deed tegen Esther... Dus aan de ene kant mag ze van mij blijven, maar aan de andere kant wil je dat ze oprotquote:Op woensdag 26 april 2006 10:02 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik vind er geen klap aan dat twee mensen nu mogen beslissen wie er naar de samensmelting gaan. En dat die vreselijke Jennifer daar bij zit kan me al helemaal niet bekoren, grrrr.
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:27 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Maxiiiiieeeeem!
Ga naar de saaaamen smel ting.
Goh wat een origineel ideequote:Op woensdag 26 april 2006 12:08 schreef Mr_Romano het volgende:
Toch denk ik niet dat het bij de zeven uitverkorenen blijft:
Waarschijnlijk zullen de overgebleven nog mogen vechten voor 1 of 2 overgebleven plaatsen
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal gaan. Lijkt me dat een of twee overblijvers ook nog wel een kans krijgen naar het samensmeltingseiland te komen, misschien door middel van een proef?
moette gij zeggen hé?quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef caradoc het volgende:
Denk het niet hoor, ze moeten denk ik strijden voor de laatste plaatsen. OF ze gaan naar een ander eiland of zo, wie weet.
Tis een keer wat anders.....quote:Op donderdag 27 april 2006 09:36 schreef TheGimp het volgende:
Vind dit de slechtse samensmelting van de hele expeditie geschiedenis!
Het is natuurlijk de vraag wat jij in een Robinson zoekt.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef TheGimp het volgende:
Maar de interessante mensen vallen zo wel snel af.
Eerst al Bjorn.
nu gaan Mick en Douwe waarschijnlijk niet door.
Alleen de wat saaie mensen blijven over............
Ik heb leukere expedities gezien.
En de afgelopen eiland raad gaat , in het licht van de al bezig zijnde samensmelting, natuurlijk eigenlijk nergens over....
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef Molline het volgende:
[..]
Ik haat Jennifermaar als ik eerlijk ben, vind ik wel dat die het meeste pit heeft van de vrouwen. Lydia, Fleur, Douwe en Veronique, zijn in mijn ogen geen Robinsons en mogen van mij afvallen.
Ja, heel leukquote:
Bij de eerste eilandraad komen ze er snel genoeg achter wie een echte 'vriend' is.quote:Misschien wel verrassend, maar krijg je toch teveel vriendjes bij elkaar.
Dat denk ik ook, ik denk (en hoop) dat vooral Jennifer straks door de mand gaat vallenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:29 schreef Mr_Romano het volgende:
[..]
Bij de eerste eilandraad komen ze er snel genoeg achter wie een echte 'vriend' is.
Ik vind Veronique wel degelijk een echte Robinson. Die griet is zo taai. Ze mag dan wel zonnend in beeld komen, maar in ER1 is ze van begin tot eind pispaaltje geweest en heeft ze zich er elke keer doorheengeslagen.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:58 schreef Molline het volgende:
De echte Robinsons komen nu denk ik wel bij de samensmelting, zoals Richard en Frank. Ik haat Jennifermaar als ik eerlijk ben, vind ik wel dat die het meeste pit heeft van de vrouwen. Lydia, Fleur, Douwe en Veronique, zijn in mijn ogen geen Robinsons en mogen van mij afvallen.
Nou sorry hoor, maar als ik iemand geen Robinson vindt, is het Lydia wel!quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef TheGimp het volgende:
Ik vind Lydia, die gebruik maakt van haar vrouwelijke charmes toch de meest echte Robinson!
Die moet zeker naar de samensmelting maar zal niet gekozen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |