Omdat ze dom zijnquote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef trepper het volgende:
Waarom stemden Jakobien en Veronique niet met Douwe mee?
De dames en Douwe hadden alles in handen en dan laten ze het zo glippen, ik kan er niet bij hahaquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef trepper het volgende:
Wat slecht gespeeld zeg. Met name door Veronique en Jacobien
Ja, verbijsterend. Maar goed, is er eindelijk geen gekonkel is het weer niet goedquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
De dames en Douwe hadden alles in handen en dan laten ze het zo glippen, ik kan er niet bij haha
Karin en Melvin zullen heus nog wel een derde kandidaat eisen, dan is het 4-3. Zal er denk ik nog eentje bij gaan komen uit de rest, dus dan is 4-4 nog mogelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat dom van Melvin zeg. Zich zo laten beinvloeden door Zuid. Dan heb je straks 2 van Noord en de rest van Zuid. Word je weer zo weggespeeld.
Wel gaaf om het op deze manier te spelen met de samensmelting.
Daarmee dus ook de drie winnaars (Karin, Richard en Frank).quote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef hardsilence het volgende:
Jennifer en Karin zijn 'zeker'.
Denk dat op het punt dat EP de afvallers toespreekt ze zullen strijden voor de laatste plek, dan hou je er 8 over, is een mooi getal. Misschien zelfs 9 of 10.quote:
10 jaar ouder dan jijquote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe oud is Lydia eigenlijk?
Melvin heeft zijn ruggegraat in Suriname laten liggen dus niks is zeker ben ik bangquote:Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Aarti het volgende:
Wat ongelofelijk dom van jakobien, ze hadden met zn drieeen ryan of pieter eruit moeten moppen
edit: en ik mag toch hopen dat melvin nu de vierde keuze na karin ook opeist
Mwah, zó dom is het niet. Hiermee kweekt hij goodwill en zoals in het vorstukje te zien was komt Karin komende week direct naar de samensmelting.quote:Op maandag 24 april 2006 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Melvin heeft zijn ruggegraat in Suriname laten liggen dus niks is zeker ben ik bang
Ik heb ook best zin om me op te geven voor komend jaar... alleen jammer dat van die kansloze forummers dan een mening over je gaan vormenquote:
Idd TE briljant. Sowieso was de hele aflevering weer één rollercoaster van emoties.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef BVO het volgende:
Briljante ontknoping!
Wat zal Jakobien zich stom voelen zeg.
zat ik ook te denken, scheer die boel toch af man. Milimeteren die hapquote:Op maandag 24 april 2006 23:24 schreef Molline het volgende:
Die Ryan is wel erg kaal aan het worden zeg .... Ziet er beter uit met muts als zonder.![]()
Vind ik ook jammerquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:21 schreef Maerycke het volgende:
Ben ik de enige die het op de 1 of andere manier niet eerlijk vind dat sommige mensen door vriendjespolitiek naar de samensmelting mogen? Ik vind dat een groot gedeelte van het spelelement zo wel wordt verwijderd uit Expeditie Robinson. Je krijgt nu nog de aflevering dat alle overblijvers worden geinformeerd over het feit dat ze allemaal niet doormogen naar de samensmelting en daarna hou je een clubje 'vriendjes' over. Zonde...
En als je haar dus naar het eiland haalt dan gaat dat ten koste van leukere mensenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef pluisje het volgende:
En dan het hele 'als wij haar niet naar dit eiland halen wordt ze weggestemd' verhaal. Ja, er zal wel een reden zijn dat ze wordt weggestemd he, mensen zullen haar wel een vervelende bitch vinden
Maar op zich is ze wel leuk als ergernisfactor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je haar dus naar het eiland haalt dan gaat dat ten koste van leukere mensen
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal gaan. Lijkt me dat een of twee overblijvers ook nog wel een kans krijgen naar het samensmeltingseiland te komen, misschien door middel van een proef?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:21 schreef Maerycke het volgende:
Je krijgt nu nog de aflevering dat alle overblijvers worden geinformeerd over het feit dat ze allemaal niet doormogen naar de samensmelting en daarna hou je een clubje 'vriendjes' over. Zonde...
Daar heb je gelijk in ja, maar er is toch nog een aardig prijs te winnen. Misschien verschilt de mentaliteit gewoon van Amerikanen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Agrippina het volgende:
Wat is de prijs ook al weer voor de uiteindelijke winnaar? Ik denk dat daarin een verklaring ligt voor het enorme verschil tussen de spelers van Survivor en die van Expeditie Robinson. In Amerika kun je een miljoen dollar winnen en daarvoor gaan mensen over lijken. Na de samensmelting is het daar dus zaak om de sterkste kandidaten zo snel mogelijk te droppen, zodat ze geen proeven kunnen winnen en immuniteit voor de eilandraad. Bij Expeditie Robinson gaat het blijkbaar meer om de eer van "echte survivor" te zijn en daarom kiezen Frank en Melvin de sterkste kandidaten (die ook hun vriendjes zijn, uiteraard). Als ze een miljoen euro in 't zicht hadden, kozen ze liever types als Lydia en Douwe. De hele spelformule van Expeditie Robinson is afgeweken van het originele Survivor-concept. Jammer.
helemaal mee eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:42 schreef haagse_elfje het volgende:
douwe
jennifer echt die zou ik zo graag een schop willen geven tegen haar grafkop....ze werd ook ieder moment irritanter en irritanter wat een walgelijk mens is dat...
melvin is echt zijn ruggengraat verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |