Omdat ze dom zijnquote:Op maandag 24 april 2006 21:37 schreef trepper het volgende:
Waarom stemden Jakobien en Veronique niet met Douwe mee?
De dames en Douwe hadden alles in handen en dan laten ze het zo glippen, ik kan er niet bij hahaquote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef trepper het volgende:
Wat slecht gespeeld zeg. Met name door Veronique en Jacobien
Ja, verbijsterend. Maar goed, is er eindelijk geen gekonkel is het weer niet goedquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef TheVulture het volgende:
De dames en Douwe hadden alles in handen en dan laten ze het zo glippen, ik kan er niet bij haha
Karin en Melvin zullen heus nog wel een derde kandidaat eisen, dan is het 4-3. Zal er denk ik nog eentje bij gaan komen uit de rest, dus dan is 4-4 nog mogelijk.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat dom van Melvin zeg. Zich zo laten beinvloeden door Zuid. Dan heb je straks 2 van Noord en de rest van Zuid. Word je weer zo weggespeeld.
Wel gaaf om het op deze manier te spelen met de samensmelting.
Daarmee dus ook de drie winnaars (Karin, Richard en Frank).quote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef hardsilence het volgende:
Jennifer en Karin zijn 'zeker'.
Denk dat op het punt dat EP de afvallers toespreekt ze zullen strijden voor de laatste plek, dan hou je er 8 over, is een mooi getal. Misschien zelfs 9 of 10.quote:
10 jaar ouder dan jijquote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe oud is Lydia eigenlijk?
Melvin heeft zijn ruggegraat in Suriname laten liggen dus niks is zeker ben ik bangquote:Op maandag 24 april 2006 21:52 schreef Aarti het volgende:
Wat ongelofelijk dom van jakobien, ze hadden met zn drieeen ryan of pieter eruit moeten moppen
edit: en ik mag toch hopen dat melvin nu de vierde keuze na karin ook opeist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |