irritant is dat he..quote:
Wat waren vroeger de kijkcijfers?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
521.000 kijkers gisteren maar weer.
Voor Talpa zo slecht nog niet, maar een knaller is het zo ook niet meer.
Ze hadden het gewoon op zondag moeten doen, om 20:30 na De Wedstrijden.
Net 5 de laatste jaren iets over het miljoen, Talpa afgelopen jaar zo'n 750.000 geloof ik. Terwijl die versie véél minder leuk was, maar wel op hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat waren vroeger de kijkcijfers?
dat is je eigen dikke schuld moet je het ook maar gelijk gaan kijken of niet naar het topic komen voordat je de aflv heb gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:33 schreef Agrippina het volgende:
Ik neem letterlijk alles op videoband op en kijk als het mij uitkomt en zonder reclame, dus voor mij maakt de zender ook totaal geen verschil.
Kleine rant: Overigens heb ik er daardoor een verschrikkelijke hekel aan als mensen op dit forum al in de topic title iets over de afloop van de aflevering verklappen.![]()
Godver , normaal staat de aflevering allang online...nu dus nietquote:
Waar dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:05 schreef mrbombastic het volgende:
Hij staat nu online hoor.
Nog een paar mooie screens:
[afbeelding]
En die kop van EP op dat moment, priceless.
[afbeelding]
Pardon? Wil je wel even netjes mijn post goed lezen voordat je zo onaardig reageert?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef haagse_elfje het volgende:
dat is je eigen dikke schuld moet je het ook maar gelijk gaan kijken of niet naar het topic komen voordat je de aflv heb gezien![]()
Je moet kijken bij "Aflevering gemist gisteren..." aan de rechterkant.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:08 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Waar dan?
Bij talpa zie ik alleen aflevering 1 ,2 en de uitzending van 22-4 (dus herhaling van afl. 2)
Haar kont was duidelijk vaak genoeg in beeldquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Karin blijft mijn favoriet, al mag ze wel wat meer in beeld ondertussen
Dat heb ik nu ook, maar het schijnt toch uit te maken op welke zender iets komt. Het valt me nu op bij Lotto Weekend Miljonairs, dat had bij SBS nog geen miljoen kijkers dacht ik, en hetzelfde programma zit nu bij RTL4: ca. anderhalf miljoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch raar....kijken zoveel mensen dan zo anders naar tv dan ik? Ik kijk namelijk niet naar zenders....ik kijk wat er op tv komt en wat ik leuk vind ga ik kijken en ik zet niet per se een bepaalde zender op omdat ik die zender 'sympathiek' vind of zo.
Dat heb ik ook hoor, ik kijk naar iets omdat ik het programma leuk vind, niet omdat ik de zender zo "leuk" vind, of juist niet ga kijken omdat het Talpa is waar veel mensen opquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef Isabeau het volgende:
Toch raar....kijken zoveel mensen dan zo anders naar tv dan ik? Ik kijk namelijk niet naar zenders....ik kijk wat er op tv komt en wat ik leuk vind ga ik kijken en ik zet niet per se een bepaalde zender op omdat ik die zender 'sympathiek' vind of zo.
Nou en ofquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Haar kont was duidelijk vaak genoeg in beeld![]()
rechtstreekse link:quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Thnx
http://www.talpa.tv/web/show/id=54585/aflid=5687/progid=1183
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |