Bjorn ook, mis hem nog steedsquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Jennifer zorgt natuurlijk wel voor leuke televisie
Dat je als vent denkt: oh ja, zo'n wijf wil ik nooit hebben later?quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef tong80 het volgende:
Jennifer zorgt natuurlijk wel voor leuke televisie
of ze halen nog wat afvallers terug.... daar hoop ik echt op... alleen Bjorn hoeft niet mee terugquote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef caradoc het volgende:
Denk het niet hoor, ze moeten denk ik strijden voor de laatste plaatsen. OF ze gaan naar een ander eiland of zo, wie weet.
Later ? Ik ben al bijna bejaard.quote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je als vent denkt: oh ja, zo'n wijf wil ik nooit hebben later?
Melvin was juist heel gehaaidquote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef shiNinG_staR het volgende:
Melvin laat je niet overhalenMaar hij lijkt me een beetje een watje, dus zal wel weer en dan dus Douwe eruit
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef Cheiron het volgende:
Jennifer is een manipulatieve trut, mick is een sociopaat, lydia een slettebak en douwe een zelfoverschattende schapedoes. Oh, en Frank lijkt op Frankenstein.
een beetje tegengas is leuk, maar het moet geen bigfoot-truck zijnquote:Op maandag 24 april 2006 21:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat je als vent denkt: oh ja, zo'n wijf wil ik nooit hebben later?
Valt mij ook erg tegenquote:Op maandag 24 april 2006 21:22 schreef golfer het volgende:
En een gentleman's 'promise' van Frank stelt dus ook al weer minder voor.
3 toch? Ik dacht dat ze er allebei 5 mochten kiezenquote:Op maandag 24 april 2006 21:19 schreef BVO het volgende:
Met die heks van een Jennifer erbij dreinen zij helemaal hun zin door.
Maar goed, er liggen straks dus automatisch 8 man uit?.
Ja Talpa hè ?quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef schatje het volgende:
Ernst-Paul Hasselbach: kijkcijfers ER teleurstellend
In totaal slechts 5quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3 toch? Ik dacht dat ze er allebei 5 mochten kiezen
Heeeel dom van Melvinquote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef trepper het volgende:
Als ik Melvin was zou ik het niet doen. Dan zijn hun ineens met z'n drieen.
precies, dan komt die takketeef even de boel regerenquote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef trepper het volgende:
Als ik Melvin was zou ik het niet doen. Dan zijn hun ineens met z'n drieen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |