Nou ja, hij had nu natuurlijk wel gelijkquote:Op maandag 24 april 2006 20:45 schreef golfer het volgende:
Wat een takkewijf, die Jennifer.![]()
En die klote Mick ziet overal spoken en complotten in.
Sinds vorige week heeft Melvin voor mij afgedaan... Lydia boven Ilona verkiezenquote:
Preciesquote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sinds vorige week heeft Melvin voor mij afgedaan... Lydia boven Ilona verkiezen
Ja, een beetje mee grinniken. Heeft dan niemand het lef om er gewoon tegenin te gaan?quote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef cora4034 het volgende:
Brrrr die jennifer.
Dat mens was nog erger dan ik al dacht.
En bijna al die mannen op het eiland laten lekker over zich heenlopen door dat mens.
Dat harde onsympathieke wheeh
![]()
ik herinnerde me haar als een teef maar tot nu toe valt ze me 300% meequote:Op maandag 24 april 2006 20:50 schreef BVO het volgende:
Ik vind Jakobien eigenlijk ook wel leuk.
Zal vast vanwege jaargenotenquote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik herinnerde me haar als een teef maar tot nu toe valt ze me 300% mee
Zij zat toch ook bij Nollekequote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef BVO het volgende:
[..]
Zal vast vanwege jaargenotenLoes en Derek
zijn.
Lydia zat ook in Jakobiens versie.
Lydia is de PLORK bij uitstek. Ze heeft echt een kop om op te kakkenquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allemaal lelijke wijven die hier zo anti-Lydia zijn...
snap er niets van...
quote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
ik vind Lydia knapper dan ik ben...wat ben ik dan?![]()
The last time I checked I was a manquote:Op maandag 24 april 2006 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij zijn het gewoon allemaal lelijke wijven die hier zo anti-Lydia zijn...
snap er niets van...
Onzeker.quote:Op maandag 24 april 2006 20:54 schreef Isabeau het volgende:
ik vind Lydia knapper dan ik ben...wat ben ik dan?![]()
Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo verschrikkelijk anti bent...quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
The last time I checked I was a man
Nee hoor, ik ben serieus. Ik vind Lydia helemaal niet zo lelijk en absoluut mooier dan ik zelf.quote:
Ben het met je eens.quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoor, ik ben serieus. Ik vind Lydia helemaal niet zo lelijk en absoluut mooier dan ik zelf.
Ik denk dat Lydia's uiterlijk ook voor een deel verward wordt met haar innerlijk.
Douwequote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef tong80 het volgende:
Van wie was dat kleine geile mini bikinibroekje ?
Ik heb smaakquote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan snap ik al helemaal niet waarom je zo verschrikkelijk anti bent...
quote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef Cheiron het volgende:
Douwe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |