Gelukkig bedoelde je het dus niet zoquote:Op vrijdag 21 april 2006 08:57 schreef Slicky het volgende:
Ja zo kan je het dus ook opvatten.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
Stikkertje dan.
En Owja, dat PUB Meet Topic hoeft niet gestikkert.
Het vorige was ook sticky hoor.quote:Op vrijdag 21 april 2006 15:31 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat we niet 10 stikkertjes hoeven
En de SC is niet belangrijk?quote:Op vrijdag 21 april 2006 16:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Het vorige was ook sticky hoor.
Dit is ook een belangrijk topic, zou eigenlijk niet weten waarom niet.
Maar VASND heeft wel gelijk, vorige was idd stickyquote:Op vrijdag 21 april 2006 16:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
En de SC is niet belangrijk?Als hij goed loopt staat hij toch altijd bovenaan de AT. Ik zie het probleem niet zo.
Naschoppen! Ban!quote:Op woensdag 26 april 2006 21:05 schreef -Marlii- het volgende:
De PUB: #900 Nummer 900, door 14.gif !!
kan wel slotje op enzo
quote:
PI lieverdquote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
ik geef alleen maar aan dat er wel een slotje op kan
Ze dachten dat die andere vol was denk ikquote:
Ze is gewaarschuwd, ook persoonlijk, dus ze zal zich wel wat rustiger moeten houden.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:58 schreef Ayaxola het volgende:
Mess of Boeman?
Om eerlijk te zijn word ik helemaal gek van dat Suus ding in de Breezah-reeks. Ze loopt constant maar te reageren op de foto's, beetje zichzelf op te hemelen en te lullen. Dat ze dan af en toe een foto plaatst is wel leuk, maar de helft van het topic staat alweer vol met haar posts.
Weet niet of er iets aan te doen is, maar ik vind het uitermate storend, en ik ben volgens mij niet de enige.
Zal weer even kijken.quote:Op donderdag 4 mei 2006 16:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik word gek van Electro-Worm en Q_Orianka in het Breezahtopic, meer hoef ik niet te zeggen denk ik.
Reageer alsnog maar normaal dan.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:48 schreef Paltos het volgende:
Ik zou graag m'n reactie terugzien in Verliefd zijn
Die was heel normaal! Ik had me herpakt na een beetje flamen, da's waar. Maar dan wordt die ook verwijderd? Waarom?
Ik vond het niet geheel normaal (lees: ontopic), dus ging die, mede met het oog op je eerdere gebagger, ook weg.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 12:48 schreef Paltos het volgende:
Ik zou graag m'n reactie terugzien in Verliefd zijn
Die was heel normaal! Ik had me herpakt na een beetje flamen, da's waar. Maar dan wordt die ook verwijderd? Waarom?
Terugvindpost.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:43 schreef TiM15 het volgende:
-wat is een tvp
- hoe kan ik mijn accaunt wissen omdat ik een andere wil maken en dat niet kan omdat ik mijn emai adres al een keer heb ingevoerd?alvast bedankt:)
Ja, maar een zinnige bijdrage is natuurlijk veel leuker. Tvp's zijn stom.quote:Op zondag 7 mei 2006 13:52 schreef TiM15 het volgende:
en tvp doe je dus als je die topic wil zien bij 'My active Topics?' ofniet?
Jups,quote:Op zondag 7 mei 2006 13:55 schreef Paltos het volgende:
[..]
Ja, maar een zinnige bijdrage is natuurlijk veel leuker. Tvp's zijn stom.
Hahah nee. Alleen mensen die erop hebben gesolliciteerd en geschikt zijn bevonden.quote:Op zondag 7 mei 2006 14:40 schreef TiM15 het volgende:
En jullie 'met de blauwe naam' kunnen dat dus..?
ow ik zie moderator staan ok. Kan iedereen zo een moderator worden?
In sommige gevallen is dat laatste nog de vraagquote:Op zondag 7 mei 2006 14:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hahah nee. Alleen mensen die erop hebben gesolliciteerd en geschikt zijn bevonden.
Jij bent niet geschikt inderdaad.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
In sommige gevallen is dat laatste nog de vraag
Dat kunnen alleen modjes en admins.quote:Op maandag 8 mei 2006 18:58 schreef TiM15 het volgende:
en he hoe kan je een topic sluiten?
stikkertje?quote:Op vrijdag 21 april 2006 14:28 schreef Messenga het volgende:
Stikkertje dan.
En Owja, dat PUB Meet Topic hoeft niet gestikkert.
quote:
Hee, rustig, we moeten het allemaal leren.quote:
Hoi,quote:
Hoi,quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoi,
Schelden doe je niet.
Het antwoord op vele vragen vind je in de [url=chrome://forumtools/content/edit_prefs.html]Forum Tools[/url].
Handig om te lezen: Welkom Newbies! Leesvoer!
Doei,
HuHu
ik was er ook wel benieuwd naarquote:
[img] dan hier je url van de locatie waar je pic staat [/img]quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef TiM15 het volgende:
tja...![]()
maar nog een vraag...
hoe kan je een plaatje in je reactie zetten?
thnxquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[[url= dan hier je url van de locatie waar je pic staat ]afbeelding[/url]]
en dat allemaal zonder spaties
Sorryquote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er zit niemand in de SC als ik ben. Doe er is wat aan
Als je NU in de SC komt krijg je een lekkere tongzoen van D_Aquote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toeval?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg!quote:
Het ging toch niet over jou?quote:
D_A is mijn sletquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[CENTRAAL] *O* 10.000 *O* posts :Y
en weer dicht
Was dat nodig mess?
Ohquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef VASND het volgende:
[..]
D_A is mijn sletmaar jij bent ook lief
.
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[CENTRAAL] *O* 10.000 *O* posts :Y
Dit mag toch gewoon ?
Van TLK ook toen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef HuHu het volgende:
Alles waarin men juicht over postaantallen zou direct op slot moeten.
Niet,quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.
Nougoed dat was dan een foutje.quote:
Leg deze eens uit, ik snap 'm niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er dan niet meer.
Omdat je dan ongetwijfeld geband bent wegens je eigen bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg deze eens uit, ik snap 'm niet helemaal.
Ja, ik, bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat je dan ongetwijfeld geband bent wegens je eigen bagger.
Nee, jij bent degene die dat vindt. Kom op zeg, er zijn zat users te vinderen die veel meer baggeren in PUB, dan ik (tenminste, jij vindt dus dat ik bagger)quote:
Ja, met 4 klonen 1 en dezelfde reactiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die dat vindt. Kom op zeg, er zijn zat users te vinderen die veel meer baggeren in PUB, dan ik (tenminste, jij vindt dus dat ik bagger)
Dat was alleen om te laten zien hoe je creatief kunt zijn met taal met mijn naam. Leek me wel leuk ivm de Spellingstest.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, met 4 klonen 1 en dezelfde reactie.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was alleen om te laten zien hoe je creatief kunt zijn met taal met mijn naam. Leek me wel leuk ivm de Spellingstest.
Creatief met Svenquote:
quote:
Dat zal het zijn waarschijnlijkquote:Geregistreerd op: maandag 22 mei 2006 @ 17:00
Dat dacht ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:58 schreef VASND het volgende:
Ik ben op aanraden van Messenga een heeele tijd terug aan het topickicken geslagen
Dus mocht je denken verrek allemaal laatste posts door die mongool, it's for a good cause.
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Dat zal het zijn waarschijnlijk
Dat is de baby van Boe! Die plaatst alvast een tvp, zodat het als de tijd er rijp voor is dit forum kan vinden.quote:
quote:
Vind ik niet hoorquote:
I knowquote:
Oh. Ik ging er bij het sluiten niet vanuit dat Messenga zulke bagger zou voorstaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zwaai hier Messenga uit
Hij heeft er zelf om gevraagd
Slechte communicatie tussen de modjes
Men, dat is een top topique.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oh. Ik ging er bij het sluiten niet vanuit dat Messenga zulke bagger zou voorstaan.
Het blijkt maar weer: je leert elke dag.
kansloos ;')quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/126703
Wannabe![]()
Ik heb een fankloonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/126703
Wannabe![]()
Er staat toch wel duidelijk Feedback voor dacht ikquote:Op maandag 29 mei 2006 23:03 schreef Borkydude het volgende:
WTF?!?! Ik zie dit topic net aan voor het slowchat topic![]()
Jawel 14.gif.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
Boeman, dat is toch geen foto voor PUB
Zoals?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
Beste boeman, waarom verwijder je posts van andere zodat ik er slecht uit kom?
Nee dus..?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
Dat weet je best.
Ik heb hun gemekker ge-edit en om de (offtopic) discussie daar te vermijden jouw reactie verwijderd.quote:
Hoezo offtopic.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik heb hun gemekker ge-edit en om de (offtopic) discussie daar te vermijden jouw reactie verwijderd.
Offtopic dus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo offtopic.
Ze vragen iets wat geheel ontopic is. Ik geef daar netjes antwoord op, wat óók al ontopic is
En het was heul geen discussie.
De reacties waar jij op reageerde waren niet ontopic, en al helemaal zo niet bedoeld (oké, de ene meer dan de ander), maargoed dat weet je ook wel. En omdat ik een oeverloze (bagger)discussie voorzag heb ik hun post ge-edit en jouw post, waarin je op die reacties inging, verwijderd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo offtopic.
Ze vragen iets wat geheel ontopic is. Ik geef daar netjes antwoord op, wat óók al ontopic is
En het was heul geen discussie.
Nou, hij wil een discussie vermijden die er niet was.quote:
Maar ik máákte die reactie ontopic dus had je die makkelijk kunnen laten staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
De reacties waar jij op reageerde waren niet ontopic, en al helemaal zo niet bedoeld (oké, de ene meer dan de ander), maargoed dat weet je ook wel. En omdat ik een oeverloze (bagger)discussie voorzag heb ik hun post ge-edit en jouw post, waarin je op die reacties inging, verwijderd.
Het ging nergens meer over, en om het topic goed te houden gingen die reacties dus weg, klaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, hij wil een discussie vermijden die er niet was.
Dus schijnbaar niet offtopic. En al was het een discussie, volgens mij is een forum daarvoor bedoeld.
Het ging over fantasietjes...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik máákte die reactie ontopic dus had je die makkelijk kunnen laten staan.
3 hele reactiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het ging nergens meer over, en om het topic goed te houden gingen die reacties dus weg, klaar.
Omdat die van jou inging op hun reacties en dus compleet overbodig was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 hele reacties
En daarbij, waarom edit je die van hen en verwijder je die van mij
En die van hun zijn niet overbodig nu?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
Omdat die van jou inging op hun reacties en dus compleet overbodig was.
En dan, nu 3 reacties ja, scheelt me morgenvroeg puinruimen.
Jouw reactie was een gevolg van hun reacties. De oorzaak laat ik staan, de gevolgen haal ik weg. En over laf zijn of niet:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die van hun zijn niet overbodig nu?
Dus je loopt een discussietje gewoonweg uit de weg. Beetje laf.
Een hele aandachtsgeile user ben je Tonks.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Een hele rare mod ben je Boeman.
En jij bent? Juist. oprotten dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een hele aandachtsgeile user ben je Tonks.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Een hele rare mod ben je Boeman.
Er kan best normaal een topic gevuld worden. Moet geen probleem zijn, lukt altijd, dus nu ook. Als er gewoon minder gemekkerd wordt is er niks aan de hand. Zodra deze vol is kan de volgende open.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, post dan in dat nieuwe topic dat ik had gemaakt gewoon van 'nieuwe ronde, nieuwe kansen' ofzo, maar dat topic dichtdoen en hier een paar posts verwijderen zodat deze opnieuw vol kan is gewoon triest.
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:31 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er kan best normaal een topic gevuld worden. Moet geen probleem zijn, lukt altijd, dus nu ook. Als er gewoon minder gemekkerd wordt is er niks aan de hand. Zodra deze vol is kan de volgende open.
Er liep nog een topic, dus waarom overnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnen. Maarja, doe maar waar jij je lekker bij voelt
.
Dat topic was al dicht en toen ging jij pas reacties weghalenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
Er liep nog een topic, dus waarom overnieuw beginnen.
Na 300 posts mag hij dicht.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat topic was al dicht en toen ging jij pas reacties weghalen
Ohquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:39 schreef tonks het volgende:
[..]
Het topic had 300 reacties.
Hij was dicht.
Nu snap ik je punt pas, zie reactie op tonksquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je had gewoon in dat nieuwe topic overnieuw kunnen beginnen. Maarja, doe maar waar jij je lekker bij voelt
.
Dat zal allemaal wel, maar voor slowchat hebben we de SC-reeks lopen. Misschien ben ik naïef, maar dit topic geef ik toch nog een kans.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:04 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het topic was juist zo leuk met de slowchat.
Maar je hebt nu meer als de helft van het topic verwijdert. Maar niet goed, want hier en daar staat er nog een losse post die nergens meer op slaat.
Het topic was toch al kansloos, gooi het dan op slot!
En, waar?quote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
hey.. hoe zit dit..
ze beledigen me.. ik verdedig me... ik word verwijderd....
beetje selectief denk je zelf ook niet?
Hier: Br33Z4h T0p1( D33l 54: cHeck mii Do3n!!1quote:
Je jat mijn tekstenquote:Op donderdag 8 juni 2006 15:48 schreef Messenga het volgende:
Oh, daar.
Ja, té veel gezeik gaat weg. En nja, ik zou het comment niet maken, je bent best eeen knap meisje.
Selectief? Nee denk ik zelf nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:19 schreef mAnDy_OoSt het volgende:
hey.. hoe zit dit..
ze beledigen me.. ik verdedig me... ik word verwijderd....
beetje selectief denk je zelf ook niet?
Moet je er wellicht ook even bij vermelden wat SC betekend, en waar ze dat kan doen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:18 schreef Boeman het volgende:
[..]
Selectief? Nee denk ik zelf niet.
Lees mijn reacties in dat topic nog maar eens goed, dan weet je waarom ik posts verwijder.
Heb je wel een punt jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:48 schreef HuHu het volgende:
[..]
Moet je er wellicht ook even bij vermelden wat SC betekend, en waar ze dat kan doen.
't Is een newbie hè.
Een gif is een bestandsextensie. als je .gif bedoeld. net als een jpgquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:30 schreef TiM15 het volgende:
he wtf is gif?![]()
en aub geen gekanker over dat ik een noob ofzo ben.
alvast bedankt![]()
jpg is van een plaatje.quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef TiM15 het volgende:
ja bedankt..![]()
wat is een jpg? en bestandsextensie?![]()
![]()
![]()
![]()
Jouw icoontje (plaatje links naast je berichtjes) is een .gifquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:37 schreef TiM15 het volgende:
ja bedankt..![]()
wat is een jpg? en bestandsextensie?![]()
![]()
![]()
![]()
1 |
mogolquote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef TiM15 het volgende:
bedankt ijsmeis![]()
![]()
en fuck you tonks..jij bent hier de kk mogol![]()
Veel nakijken.quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt de uitslag van de spellingstest er niet?
Waar staat dat ie niet komt dat?quote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef Svensational het volgende:
Waarom komt de uitslag van de spellingstest er niet?
quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef tonks het volgende:
boeman, waarom heb ik eigenlijk zoveel notes van jou
Ik beantwoord alleen intelligente vragen.quote:Op maandag 12 juni 2006 13:43 schreef tonks het volgende:
boeman, waarom heb ik eigenlijk zoveel notes van jou
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:15 schreef TiM15 het volgende:
he hou kan ik me w8woord veranderen?, want me huidige w8woord werkt niet meer ofzo..ik kan me profiel dus niet meer bewerken e.d.
![]()
http://forum.fok.nl/user/profilequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:29 schreef TiM15 het volgende:
en hoe kan je die naar je toe laten mailen dan?![]()
![]()
![]()
Nuut. Alleen jullie 2.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:27 schreef tonks het volgende:
Hey messengie, er gingen wel meer mensen offtopic hoor!
Het zal mn reet roesten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:26 schreef ijsmeis het volgende:
Nog 1 keertje voor Messenga danHet is óf ijsmeis óf IJsmeis.
Ik moet niks, zegt mijn vader altijdquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:40 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nee, jullie zouden dat moeten doen.
En in dit geval heb ik gelijk. Ik stel de grens.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik moet niks, zegt mijn vader altijdMijn vader heeft altijd gelijk. Écht.
Heul nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:41 schreef Messenga het volgende:
[..]
En in dit geval heb ik gelijk. Ik stel de grens.
Als ik meerdere malen jullie waarschuw vanwege het feit dat jullie zitten te sc'en met zn 2en en dat je moet stoppen met offtopic posten, wat jullie vervolgens niet doen, is dat een logisch tijdelijk gevolg ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:46 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heul nietJe gooit alleen een topicje op slot. Nou boe-fucking-hoe, dat geeft je nog geen gelijk.
Ik lig er niet wakker vanquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als ik meerdere malen jullie waarschuw vanwege het feit dat jullie zitten te sc'en met zn 2en en dat je moet stoppen met offtopic posten, wat jullie vervolgens niet doen, is dat een logisch tijdelijk gevolg ja.
Ja hoor. Tijdelijk slotje.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker vanJe pest nu alleen maar de TS doordat je het topic op slot gooit. En dát terwijl die niks fouts gedaan heeft.
Wehehhee, goede oplossing hoor!
WAAROM?! Het is wel offtopic wij kennen die ene persoon waar hij het over heeft helemaal niet, dan kunnen ze beter msnenquote:
Omdat het een NORMAAL logisch gevolg is op een antwoord.quote:Op donderdag 29 juni 2006 16:53 schreef tonks het volgende:
[..]
WAAROM?! Het is wel offtopic wij kennen die ene persoon waar hij het over heeft helemaal niet, dan kunnen ze beter msnen
Het ging over jonge en oude. Net zoals het topicquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat het een NORMAAL logisch gevolg is op een antwoord.
niet zoals jullie met je 'appel'.
hihi.quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het ging over jonge en oude. Net zoals het topic![]()
Komt eraan.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brommer & scooter ding is nr #18 al, niet nr 17, zoals de TT doet vermoeden
Modjeeee?![]()
quote:
Yeah mén.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
Een reactie binnen 2 minuten!
Messenga FTW!![]()
Er zijn er maar 2 hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 21:23 schreef HuHu het volgende:
Lieve modjes en Messenga,
Even over dit topic: heeft iemand ervaring met zoutzuur?.
Zou die op slot kunnen, snel? In ieder geval vóórdat we op de FP een bericht hebben over een vmbo-er die een gat in zichzelf heeft gebrand met zoutzuur omdat hij probeerde de aanslag van een baksteen te verwijderen.
Kusje,
HuHu
Even hier maar, Godlike02..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
Gastslot
Volgens mij zijn zelfs ondertitels copyrighted
Ey grote vriendquote:Op maandag 10 juli 2006 16:21 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Even hier maar, Godlike02..
Men maakt op die download sites bijna altijd die ondertitel zelf, dus eigelijk mag het gewoon.
Heeft het ook nooit gedaanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Ik weet niet, hoor, maar het gaat nergens meer over![]()
Dat ging het al de hele tijd niet. Over een tijdje is de lol er wel vanaf.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Mooie kloonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef ArendBarend het volgende:
Zakgeldirritaties #12
Schop terug.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ja schopje!
hihi, hoi tijdelijk pub modjequote:
Ah kut, m'n blauwe kleurtje.quote:
Ik voel het. Ik ga het je vertellen.quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ah kut, m'n blauwe kleurtje.
Zeg ijsmeis ga eens vragen achter de schermen wanneer die nou komt.
Beide heren zijn op vakantie, dus ik ben even een tijdelijke mod hier.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:34 schreef ArendBarend het volgende:
Waarom is ijsmeis opeens weer mod?
Het is vanzelf alweer goed gekomen zie ikquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 14:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
ijsmeis, ik vind dat er veel te veel gebaggert wordt in de brommer & scooter reeks.![]()
![]()
Sst. Alleen Messenga eh.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:40 schreef tonks het volgende:
Haha een paar posts geleden zat ijsmeis de modjes nog te pesten en nu is ze mod!
Bij deze.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:39 schreef no1uknow het volgende:
he modjes, kunnen jullie ff de TT van het nieuwe brommers topic (ctrl+C/V doet het niet bij mij in FF dus zoek m maar zelf op, staat vast wel ergens bovenaan, de naam is [Centraal]Brommer bla bla.) en dan even #27 veranderen in #28.
BVD
Het is ook gewoon baggerquote:
Jij baggeraarquote:
quote:Op woensdag 20 september 2006 07:08 schreef bolletje_25 het volgende:
Dronken voeren en de waarheid vragen.
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:03 schreef melluk het volgende:
hmm niet echt een vraag om op fok! te stellen hahaha
al die reacties, wat is iedereen weer lekker bezig.....
kunnen jullie niet zien dat we met een wanhopig meisje hebben te maken die zich geen raad meer weet?![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:04 schreef MrManiak het volgende:
Is het ook niet een beetje vragen om dit soort antwoorden als je iets op Fok! gaat posten? Koop dan de Cosmopolitan of de Girlz ofzo, staat genoeg handige info in
quote:Op woensdag 20 september 2006 09:27 schreef jpg97 het volgende:
Slingers kopen en confetti
Wat is er nuttig aan 'slingers kopen' en 'dronken voeren'quote:Op woensdag 20 september 2006 14:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ja dat zijn in jouw ogen de niet nuttige reacties. Ik heb het topic even doorgespit en feitelijk maken jullie het topic al rijp voor de sloop. Maar goed dat vind ik niet 'fair' tegenover de TS. Dus zoals ik zei ik kijk het nog even aan. Maar goed met het moment dat ik hier aan het reply'en ben is het weer bagger.
Dat is niet het punt want jouw volgende reactie is ook volkomen kut.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:13 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Wat is er nuttig aan 'slingers kopen' en 'dronken voeren'
Dat is wel het punt, want als je delete moet je het wel goed doen en niet de helft verwijderen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat is niet het punt want jouw volgende reactie is ook volkomen kut.
Dus laten we het hierbij en zal ik de bagger weer verwijderen in het topic.
Je bent een nare userquote:Op woensdag 20 september 2006 14:19 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Dat is wel het punt, want als je delete moet je het wel goed doen en niet de helft verwijderen.
Ja fijn en nu eventjes inhoudelijk reageren?quote:
Zie topic.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:21 schreef hele_nare_user het volgende:
[..]
Ja fijn en nu eventjes inhoudelijk reageren?
okequote:
Tof, welkomquote:Op zondag 24 september 2006 11:57 schreef Jimbo het volgende:
Ik werd gedwongen om hier mee te komen postendus hey , hier ben ik, hoi D_A
zal dalijk m,n eerste topics openen en posts maken , wou je ff laten weten dat ik dr ben
Je ava is stoekquote:Op zondag 24 september 2006 16:18 schreef Jimbo het volgende:
Je bericht is verzonden naar
pubverkiezing@gmail.com
ik voel me echt een puber nu
---> [ R&P ]quote:Op donderdag 28 september 2006 23:59 schreef fvivif het volgende:
Mijn piemel is klein.
kan ik dat hier melden of moet dat ergens anders ?
Eccht?quote:
Staat wel mooi een nieuwequote:
Wel een plan.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |