En dan kletsen jullie dus ook met elkaar? Of toont ie totaal geen interesse?quote:Op woensdag 20 september 2006 10:26 schreef LieZzjuhh het volgende:
Ik zit met hem op een project samen met mijn beste vriendin dus ja, ik ken hem
Nee, als meisje moet je juist verlegen zijn om op te vallen. Al die grote bekken van tegenwoordig, ik kijk er absoluut niet naar om.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:39 schreef th_ het volgende:
wees vooral niet verlegen maar juist heel erg zelfverzekerd![]()
Als je te verlegen bent en helemaal niets zegt val je ook niet op hoor.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, als meisje moet je juist verlegen zijn om op te vallen. Al die grote bekken van tegenwoordig, ik kijk er absoluut niet naar om.
Inderdaad.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als te verlegen bent en helemaal niets zegt val je ook niet op hoor.
Dus wel gewoon veel kletsen, zolang je maar niet zeurt, zeikt en/of arrogant over komt.
Ja, of hij heeft interesse, de interesse maakt hem verlegen, het verlegen zijn doet hem de andere kant uitkijken.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:04 schreef Jenny_ het volgende:
Als er een klik is, hoef je niemand te versieren. Dan overkomt het je gewoon. Als het lot toch niet goed meehelpt, zoek dan OOG-contact, en als dat langer als 5 seconde duurt, heeft de ander blijkbaar interesse! Zet 'm op!
Kijk.quote:Op woensdag 20 september 2006 16:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, of hij heeft interesse, de interesse maakt hem verlegen, het verlegen zijn doet hem de andere kant uitkijken..
Dan moet er iets goed fout zijn bij haar, je huidskleurquote:Op woensdag 20 september 2006 18:12 schreef Beach het volgende:
Gewoon op me afstappen en zoenen.
Ik ben ook verliefd op je![]()
En kun je niet een keertje aan je beste vriendin vragen of ze een keer weg kan gaan met een smoes? Zodat jullie met zijn tweetjes zijn?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:40 schreef LieZzjuhh het volgende:
Hij heeft wel interesse in mij want hij praat de hele tijd tegen me, en kijkt naar me enzo. Maar ik weet het ook niet meer:S
Da zei ik nie!quote:Op woensdag 20 september 2006 21:59 schreef ViezeFreddy het volgende:
- nee, ik vind je een trol -
Waarom dan weer vriendin weg laten gaan?quote:Op woensdag 20 september 2006 21:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En kun je niet een keertje aan je beste vriendin vragen of ze een keer weg kan gaan met een smoes? Zodat jullie met zijn tweetjes zijn?
En zodra jullie bijna klaar zijn kun je hem vragen of ie zin heeft om de stad/het dorp in te gaan?
Omdat ik het zou snappen dat meneer dan geen ja durft te zeggen op de vraag of ie mee wil gaan.quote:Op woensdag 20 september 2006 23:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Waarom dan weer vriendin weg laten gaan?
hmm ok is ook weer zo, maar ja als hij ook in haar geintresseerd is zal hij wel ja zeggen.quote:Op donderdag 21 september 2006 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik het zou snappen dat meneer dan geen ja durft te zeggen op de vraag of ie mee wil gaan.
Al die grote bekken krijgen het wel altijd voor elkaar om een gozer te veroveren!quote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, als meisje moet je juist verlegen zijn om op te vallen. Al die grote bekken van tegenwoordig, ik kijk er absoluut niet naar om.
En wat voor een gozersquote:Op donderdag 21 september 2006 16:04 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Al die grote bekken krijgen het wel altijd voor elkaar om een gozer te veroveren!
Als een wijf naar je roept dat ze met je wilt en gaat lachen (ofzo ongeveer) geloof je het minder dan dat ze stil is etc. (Ik ben een gozer)quote:Op woensdag 20 september 2006 15:50 schreef Blaxje het volgende:
[..]
wat een kickquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |