quote:
Hee, rustig, we moeten het allemaal leren.quote:
Hoi,quote:
Hoi,quote:Op maandag 8 mei 2006 20:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Hoi,
Schelden doe je niet.
Het antwoord op vele vragen vind je in de [url=chrome://forumtools/content/edit_prefs.html]Forum Tools[/url].
Handig om te lezen: Welkom Newbies! Leesvoer!
Doei,
HuHu
ik was er ook wel benieuwd naarquote:
[img] dan hier je url van de locatie waar je pic staat [/img]quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:38 schreef TiM15 het volgende:
tja...![]()
maar nog een vraag...
hoe kan je een plaatje in je reactie zetten?
thnxquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:59 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[[url= dan hier je url van de locatie waar je pic staat ]afbeelding[/url]]
en dat allemaal zonder spaties
Sorryquote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Er zit niemand in de SC als ik ben. Doe er is wat aan
Als je NU in de SC komt krijg je een lekkere tongzoen van D_Aquote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Toeval?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg!quote:
Het ging toch niet over jou?quote:
D_A is mijn sletquote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[CENTRAAL] *O* 10.000 *O* posts :Y
en weer dicht
Was dat nodig mess?
Ohquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef VASND het volgende:
[..]
D_A is mijn sletmaar jij bent ook lief
.
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[CENTRAAL] *O* 10.000 *O* posts :Y
Dit mag toch gewoon ?
Van TLK ook toen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef HuHu het volgende:
Alles waarin men juicht over postaantallen zou direct op slot moeten.
Niet,quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.
Nougoed dat was dan een foutje.quote:
Leg deze eens uit, ik snap 'm niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er dan niet meer.
Omdat je dan ongetwijfeld geband bent wegens je eigen bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg deze eens uit, ik snap 'm niet helemaal.
Ja, ik, bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat je dan ongetwijfeld geband bent wegens je eigen bagger.
Nee, jij bent degene die dat vindt. Kom op zeg, er zijn zat users te vinderen die veel meer baggeren in PUB, dan ik (tenminste, jij vindt dus dat ik bagger)quote:
Ja, met 4 klonen 1 en dezelfde reactiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die dat vindt. Kom op zeg, er zijn zat users te vinderen die veel meer baggeren in PUB, dan ik (tenminste, jij vindt dus dat ik bagger)
Dat was alleen om te laten zien hoe je creatief kunt zijn met taal met mijn naam. Leek me wel leuk ivm de Spellingstest.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, met 4 klonen 1 en dezelfde reactie.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was alleen om te laten zien hoe je creatief kunt zijn met taal met mijn naam. Leek me wel leuk ivm de Spellingstest.
Creatief met Svenquote:
quote:
Dat zal het zijn waarschijnlijkquote:Geregistreerd op: maandag 22 mei 2006 @ 17:00
Dat dacht ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:58 schreef VASND het volgende:
Ik ben op aanraden van Messenga een heeele tijd terug aan het topickicken geslagen
Dus mocht je denken verrek allemaal laatste posts door die mongool, it's for a good cause.
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Dat zal het zijn waarschijnlijk
Dat is de baby van Boe! Die plaatst alvast een tvp, zodat het als de tijd er rijp voor is dit forum kan vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |