Van elk ander werd hij ook zo gesloten.quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[CENTRAAL] *O* 10.000 *O* posts :Y
Dit mag toch gewoon ?
Van TLK ook toen dan?quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.
Ja.quote:Op donderdag 18 mei 2006 22:02 schreef HuHu het volgende:
Alles waarin men juicht over postaantallen zou direct op slot moeten.
Niet,quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Van elk ander werd hij ook zo gesloten.
Nougoed dat was dan een foutje.quote:
Leg deze eens uit, ik snap 'm niet helemaal.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er dan niet meer.
Omdat je dan ongetwijfeld geband bent wegens je eigen bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Leg deze eens uit, ik snap 'm niet helemaal.
Ja, ik, bagger.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat je dan ongetwijfeld geband bent wegens je eigen bagger.
Nee, jij bent degene die dat vindt. Kom op zeg, er zijn zat users te vinderen die veel meer baggeren in PUB, dan ik (tenminste, jij vindt dus dat ik bagger)quote:
Ja, met 4 klonen 1 en dezelfde reactiequote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, jij bent degene die dat vindt. Kom op zeg, er zijn zat users te vinderen die veel meer baggeren in PUB, dan ik (tenminste, jij vindt dus dat ik bagger)
Dat was alleen om te laten zien hoe je creatief kunt zijn met taal met mijn naam. Leek me wel leuk ivm de Spellingstest.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 18:54 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, met 4 klonen 1 en dezelfde reactie.
Open er een topic over.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat was alleen om te laten zien hoe je creatief kunt zijn met taal met mijn naam. Leek me wel leuk ivm de Spellingstest.
Creatief met Svenquote:
quote:
Dat zal het zijn waarschijnlijkquote:Geregistreerd op: maandag 22 mei 2006 @ 17:00
Dat dacht ikquote:Op woensdag 24 mei 2006 00:58 schreef VASND het volgende:
Ik ben op aanraden van Messenga een heeele tijd terug aan het topickicken geslagen
Dus mocht je denken verrek allemaal laatste posts door die mongool, it's for a good cause.
.
quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:44 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
[..]
Dat zal het zijn waarschijnlijk
Dat is de baby van Boe! Die plaatst alvast een tvp, zodat het als de tijd er rijp voor is dit forum kan vinden.quote:
quote:
Vind ik niet hoorquote:
I knowquote:
Oh. Ik ging er bij het sluiten niet vanuit dat Messenga zulke bagger zou voorstaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 08:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Zwaai hier Messenga uit
Hij heeft er zelf om gevraagd
Slechte communicatie tussen de modjes
Men, dat is een top topique.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 11:47 schreef Boeman het volgende:
[..]
Oh. Ik ging er bij het sluiten niet vanuit dat Messenga zulke bagger zou voorstaan.
Het blijkt maar weer: je leert elke dag.
kansloos ;')quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/126703
Wannabe![]()
Ik heb een fankloonquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Ayaxola het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/126703
Wannabe![]()
Er staat toch wel duidelijk Feedback voor dacht ikquote:Op maandag 29 mei 2006 23:03 schreef Borkydude het volgende:
WTF?!?! Ik zie dit topic net aan voor het slowchat topic![]()
Jawel 14.gif.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:18 schreef tonks het volgende:
Boeman, dat is toch geen foto voor PUB
Zoals?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:02 schreef tonks het volgende:
Beste boeman, waarom verwijder je posts van andere zodat ik er slecht uit kom?
Nee dus..?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:22 schreef tonks het volgende:
Dat weet je best.
Ik heb hun gemekker ge-edit en om de (offtopic) discussie daar te vermijden jouw reactie verwijderd.quote:
Hoezo offtopic.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ik heb hun gemekker ge-edit en om de (offtopic) discussie daar te vermijden jouw reactie verwijderd.
Offtopic dus?quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo offtopic.
Ze vragen iets wat geheel ontopic is. Ik geef daar netjes antwoord op, wat óók al ontopic is
En het was heul geen discussie.
De reacties waar jij op reageerde waren niet ontopic, en al helemaal zo niet bedoeld (oké, de ene meer dan de ander), maargoed dat weet je ook wel. En omdat ik een oeverloze (bagger)discussie voorzag heb ik hun post ge-edit en jouw post, waarin je op die reacties inging, verwijderd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoezo offtopic.
Ze vragen iets wat geheel ontopic is. Ik geef daar netjes antwoord op, wat óók al ontopic is
En het was heul geen discussie.
Nou, hij wil een discussie vermijden die er niet was.quote:
Maar ik máákte die reactie ontopic dus had je die makkelijk kunnen laten staan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef Boeman het volgende:
[..]
De reacties waar jij op reageerde waren niet ontopic, en al helemaal zo niet bedoeld (oké, de ene meer dan de ander), maargoed dat weet je ook wel. En omdat ik een oeverloze (bagger)discussie voorzag heb ik hun post ge-edit en jouw post, waarin je op die reacties inging, verwijderd.
Het ging nergens meer over, en om het topic goed te houden gingen die reacties dus weg, klaar.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, hij wil een discussie vermijden die er niet was.
Dus schijnbaar niet offtopic. En al was het een discussie, volgens mij is een forum daarvoor bedoeld.
Het ging over fantasietjes...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar ik máákte die reactie ontopic dus had je die makkelijk kunnen laten staan.
3 hele reactiesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:11 schreef Boeman het volgende:
[..]
Het ging nergens meer over, en om het topic goed te houden gingen die reacties dus weg, klaar.
Omdat die van jou inging op hun reacties en dus compleet overbodig was.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
3 hele reacties
En daarbij, waarom edit je die van hen en verwijder je die van mij
En die van hun zijn niet overbodig nu?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:14 schreef Boeman het volgende:
[..]
Omdat die van jou inging op hun reacties en dus compleet overbodig was.
En dan, nu 3 reacties ja, scheelt me morgenvroeg puinruimen.
Jouw reactie was een gevolg van hun reacties. De oorzaak laat ik staan, de gevolgen haal ik weg. En over laf zijn of niet:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die van hun zijn niet overbodig nu?
Dus je loopt een discussietje gewoonweg uit de weg. Beetje laf.
Een hele aandachtsgeile user ben je Tonks.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Een hele rare mod ben je Boeman.
En jij bent? Juist. oprotten dus.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:56 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Een hele aandachtsgeile user ben je Tonks.
Jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:54 schreef tonks het volgende:
Een hele rare mod ben je Boeman.
.
Er kan best normaal een topic gevuld worden. Moet geen probleem zijn, lukt altijd, dus nu ook. Als er gewoon minder gemekkerd wordt is er niks aan de hand. Zodra deze vol is kan de volgende open.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gast, post dan in dat nieuwe topic dat ik had gemaakt gewoon van 'nieuwe ronde, nieuwe kansen' ofzo, maar dat topic dichtdoen en hier een paar posts verwijderen zodat deze opnieuw vol kan is gewoon triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |