quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:48 schreef AffenStrudel het volgende:
Ik hou liever mijn ouders verborgen.
Ach, ik denk niet dat een van mijn ouders hier ooit zal komen, gelukkig maar [a]quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:22 schreef MrManiak het volgende:
Jongens (en meiden), wat zijn we gigantisch dood als 1 van onze ouders dit leest
Gelukkig maar. Mijn ouders moeten nog steeds aan het idee wennen dat ik daadwerkelijk seks heb, hun kleine lieve meisjequote:Op vrijdag 14 april 2006 22:00 schreef MrManiak het volgende:
*stuurt een anonieme brief naar het huis van Trrrut*
Nee, ik ben lief vandaag
Ik kan het me ook bijna niet voorstellen met zo'n naamquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:18 schreef Snoezepoesje het volgende:
mijn moeder mag niet weten dat ik best wel vaak best wel heel erg lam ben...![]()
Ik denk dat ze wel doorhebben dat je het niet veilig doet, met die baby van je.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
ik hou mijn sexleven liever verborgen voor mijn ouders
no way dat zij hoeven te weten wat ik doe en hoe ik het doe
Ligt ook aan de leeftijd he... als tiener is het nog wel een "taboe" voor je ouders, maar als je over de 20 ofzo bent, MOETEN ze er wel aan wennenquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:16 schreef Trrrut het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Mijn ouders moeten nog steeds aan het idee wennen dat ik daadwerkelijk seks heb, hun kleine lieve meisje
Ach ja of ze het weten maakt vaak niet zo uit zolang we er maar niet mee geconfronteerd wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:09 schreef it_was_me het volgende:
Waarom denken jullie dat jullie ouders dat allemaal niet weten?
Zou het kunnen dat ze het wel weten en er over zwijgen omdat ze zelf ook zo zijn geweest?
Dachten jullie dat wij vroeger niet spijbelde? Denk die ene nu echt dat wij nooit gelogen hebben over onze punten? En wij waren vroeger allemaal heel braaf en hadden geen sex voor het huwelijk/samenwonen? Whuhahahaha Think again?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 03:15 schreef CrazyVorteX het volgende:
- Schoolverzuim, maarja dat ging goed totdat we fijn bericht kregen van de leerplichtambtenaar...
Wat trouwens niks voorsteld, was een hele aardige mevrouw en helemaal geen problemen.
- Vriendinnen, kan er niet tegen als ze daarmee gaan bemoeien.
- Dat ik heel graag ooit wel eens een professionele kraak zou willen uitvoeren
(lijkt me zo tof hihiih)
Dat was het ongeveer...
quote:Op zondag 11 juni 2006 21:58 schreef Sessy het volgende:
Oh gewoon alles eigenlijk. Bemoeizuchtige ma die nog komt kijken of je wel op de goede manier sekst en zo.
Ma: klop klopquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |