Daar ben ik het mee eens! Ik heb liever een jongen die óf even oud, óf ouder is, maar meestal zijn het toch jongens tussen de 16/20 (en dat laatste is bestwel erg en irritant en vervelend soms, gezeur van andere mensen etc.) maar ik vind gewoon de meeste jongens van mijn leeftijd heel erg oninteressant, en hebben niet dezelfde interesses en zijn kinderachtig etc.........quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:11 schreef Tierelier het volgende:
Iets ouder. Tenzij het een jongen van je leeftijd is die net zo goed bij is als jezelf, en met de actualiteiten meegaat.
Beetje intelligentie hoort er sowieso bij imo.
niet perse áltijd, soms ook niet, maar, meestal wel, zeker nu rond mijn leeftijd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef tonks het volgende:
Hoe kan je nou ooit een meisje van je eigen leeftijd hebben dan! ze vinden altijd de jongens van hen leeftijd te kinderachtig![]()
Ja met jouw leeftijd wel ja.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:17 schreef Sjarr het volgende:
[..]
niet perse áltijd, soms ook niet, maar, meestal wel, zeker nu rond mijn leeftijd.
*meldtquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Ouder. Algemeen bekend dat jongens minder volwassen zijn heDus hoef geen 18 jarige.
Edit, ouder dan 25 is nou ook weer niet de bedoeling![]()
dat vind ik ook! anders vind ik het er zo raar uitzien.quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:18 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Een jaartje jonger ofzo, ik weet niet waarom :S net zoals dat ik vind dat het meisje kleiner moet zijn dan de jongen.......zal wel tussen mijn oren zitten
Ja nee daarom!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:19 schreef ijsmeis het volgende:
Dat geeft toch niet tonks. Jullie willen allemaal een jonger vriendinnetje. Komt dan toch precies goed uit?
Met 14 had ik zelfs nog niet eens gezoend.quote:
dan komt er bij mij 14/2 +6= 13 uitquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:20 schreef guitarist.nl het volgende:
Jonger
Leeftijd / 2 + 6 mag
Dus 16½ is de grens voor mij
you're rightquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Met 14 had ik zelfs nog niet eens gezoend.![]()
![]()
Tegenwoordig is iedereen er vroeger bij, of heb ik dat nou allemaal mis?
Ja maar jij bent een meisje, voor jou is het dus leeftijd - 6 * 2 = 16quote:
Dat moet volgens dat stomme sommetje jaquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een meisje, voor jou is het dus leeftijd - 6 * 2 = 16
Dus als je met Robin wil moet je nog ff paar jaartjes wachten
Over 3 jaartjes mag je Robinquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef Sjarr het volgende:
[..]
Dat moet volgens dat stomme sommetje ja![]()
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Tierelier het volgende:
[..]
![]()
ik begin 16, het is maandag drie maanden geleden dat ik voor t eerst gezoend heb. daarom zaterdag ook een feest, omdat ik zondag drie maanden verkering heb met m'n lieve vriendinquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorwas eind 15, niet eens zo lang geleden dus
Ik ben 15 en fokking nog stees niet!quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:21 schreef Tierelier het volgende:
[..]
![]()
Het komt wel, ooitquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:22 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Ik ben 15 en fokking nog stees niet!![]()
Het maakt mij geen bal uit; als ik haar leuk vind dan vind ik het primaquote:Liever ouder/jonger vriendje/vriendinnetje?
Ook als ze veel ouder is? +20 jaar?quote:Op donderdag 29 juni 2006 18:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Het maakt mij geen bal uit; als ik haar leuk vind dan vind ik het prima
Zeg hoor eens vlegel.....ik ben 30- jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |