Hmm, en daarna zit je zeker weer aan een abo vast?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, van 1 blad krijg je gratis 3 nummers
Tina krijg ik altijd van mn buren van de leesmapquote:
ik heb het lekker al opquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef 14.gif het volgende:
Verrek, ik moet nog een half uur op mn eten wachten![]()
Een meisje van m'n oude school stond een keer voorop de Tinaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tina krijg ik altijd van mn buren van de leesmap
Nee, het abonnement word na 3 nummers automatisch stopgezetquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hmm, en daarna zit je zeker weer aan een abo vast?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een meisje van m'n oude school stond een keer voorop de Tina![]()
Ik heb em nog steeds![]()
Vet!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, het abonnement word na 3 nummers automatisch stopgezet
Tenminste, dat staat hier
Scan eens in aubquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan zul je wel allemaal reclame toegestuurd krijgen ofzoquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga oppassen op de 2 kleine terroristen!
Vergeet je traangas nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Okee, maakt niet zoveel uit hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
De scanner staat niet aangesloten op deze computer![]()
kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zul je wel allemaal reclame toegestuurd krijgen ofzo
Ik zie net ook staan dat je gegevens in verschillende adresbestanden word opgenomen
En als ze niet stil zijn.. de abu graib methode toepassen hequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Moet te doen zijn, al-Zarqawi is immers niet meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Er zit altijd wel wat aan vast jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |