Hmm, en daarna zit je zeker weer aan een abo vast?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, van 1 blad krijg je gratis 3 nummers
Tina krijg ik altijd van mn buren van de leesmapquote:
ik heb het lekker al opquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef 14.gif het volgende:
Verrek, ik moet nog een half uur op mn eten wachten![]()
Een meisje van m'n oude school stond een keer voorop de Tinaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tina krijg ik altijd van mn buren van de leesmap
Nee, het abonnement word na 3 nummers automatisch stopgezetquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Hmm, en daarna zit je zeker weer aan een abo vast?
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een meisje van m'n oude school stond een keer voorop de Tina![]()
Ik heb em nog steeds![]()
Vet!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
ja dat zeggen ze jaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, het abonnement word na 3 nummers automatisch stopgezet
Tenminste, dat staat hier
Scan eens in aubquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:25 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan zul je wel allemaal reclame toegestuurd krijgen ofzoquote:
Veel plezierquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Ik ga oppassen op de 2 kleine terroristen!
Vergeet je traangas nietquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Okee, maakt niet zoveel uit hoorquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Gabry het volgende:
[..]
De scanner staat niet aangesloten op deze computer![]()
kijk dat bedoel ikquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:28 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan zul je wel allemaal reclame toegestuurd krijgen ofzo
Ik zie net ook staan dat je gegevens in verschillende adresbestanden word opgenomen
En als ze niet stil zijn.. de abu graib methode toepassen hequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Moet te doen zijn, al-Zarqawi is immers niet meerquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:29 schreef Merel1808 het volgende:
Er zit altijd wel wat aan vast jaquote:
duhquote:
ik laat het gelukkig ook vallenquote:
Ik zie het ook pas netquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef Boeman het volgende:
Wat schattig dat jullie opeens allemaal oranje zijn.
dat jij nou nog blauw bentquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:34 schreef Boeman het volgende:
Wat schattig dat jullie opeens allemaal oranje zijn.
Why?quote:
quote:
Hey mafketelquote:
Je bent wel een van de weinige die normaal blijft jaquote:
Ik wou alleen een oranje kleurtjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent wel een van de weinige die normaal blijft ja
quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik wou alleen een oranje kleurtje
Niks oranje fan
Wij (oranjefans) zijn allemaal meelopersquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:42 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Je bent wel een van de weinige die normaal blijft ja
hehe, makkelijk geld verdienenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:44 schreef Merel1808 het volgende:
Ah, oom heeft eindelijk internet aangesloten![]()
En de terroristen liggen al in bed, dit belooft een makkelijke avond te worden
eigenlijk welquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:44 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wij (oranjefans) zijn allemaal meelopers![]()
Mijn ava is wel oranjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:44 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wij (oranjefans) zijn allemaal meelopers![]()
verdiende ik maar geld, tis familie..quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
hehe, makkelijk geld verdienen
Dat is leukquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:43 schreef Sebasser het volgende:
Kut geluidskaart ook [afbeelding]
Nog steeds kapot
tja, voor je familie moet het zo af en toe ook gratis kunnenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
verdiende ik maar geld, tis familie..
Jaa, kvin het verder ook helemaal niet erg ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:47 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
tja, voor je familie moet het zo af en toe ook gratis kunnen
dan krijg ik ook altijd nog watquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
verdiende ik maar geld, tis familie..
Toch weer 2 biertjes ranjaquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan krijg ik ook altijd nog wat3 euro ofzo
show usquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef Merel1808 het volgende:
Oh god, ik kom me nu toch even onfortuinlijke foto's van mezelf tegen zeg
Mn ene oom en tante storten 10 euro meer met mn loon mee voor elke avond dat ik oppas (ik werk daar ook op dinsdagmiddag), mn andere oom en tante (waar ik nu ben) halen na een tijdje een keer iets leuks voor me. Ik vind beide goed, ik zou hier hele nachten gratis willen zitten, tis immers familiequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:48 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
dan krijg ik ook altijd nog wat3 euro ofzo
Waarom ga je jezelf verdedigen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
eigenlijk welMja, tis maar 1x in de 4 jaar een WK!
Weet je dat zeker?quote:
Kunnen we lachenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Na een hike, 2 dagen in de stromende regen, inclusief modderduiken en veel bier, helemaal dood, enzo
Jaaaaaa!!quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Na een hike, 2 dagen in de stromende regen, inclusief modderduiken en veel bier, helemaal dood, enzo
eeh ?quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:51 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Weet je dat zeker?
Flink hakken hequote:Op donderdag 8 juni 2006 20:01 schreef -Marlii- het volgende:
ik ben dr vandoor
GTST kijken, omkleden en naar schoolfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |