Ah thanks manquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Damn,![]()
Ik zal je wel helpen: Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Ja, dat is misschien wel het bestequote:
Ik mag nog geen alcohol op het terras nuttigen. Maandag pasquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja super, aan het water op het terras zitten, biertje erbij
Neequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
pff.. iemand nog een airco over ?
Zwemmenquote:
niet over wel te koop.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Dat hebben we dan gelukkig wél in huisquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Kut voor je, ranja dan maarquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik mag nog geen alcohol op het terras nuttigen. Maandag pas
Komende paar dagen is echt 1 grooot feest hierroooquote:
Nee, ik had buiten even wat huiswerk gemaaktquote:
quote:
Owjah, das waar ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik had buiten even wat huiswerk gemaakt
Haal iets van friet ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Iemand nog wat lekkers te eten ?
Of moet ik even wat gaan maken
Geen zin
Hup, met je luie flikker de keuken in en iets gaan makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Geen zin
die hebben dus zonder jou zitten terrassenquote:Ik wilde vanmiddag ook lekker terrassen. Vraag ik het aan mijn projectgroep, moesten ze opeens allemaal naar huis toe
Is zien of mijn andere projectgroep morgen iets meer zin heeft
Macaroniquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Geen zin
Wij ook, alleen papa moet even fixen, hijs nog niet aangeweest dit jaar, maar ik vind het nu hoog tijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hebben we dan gelukkig wél in huis![]()
Nee, het is gewoon saai volkquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
die hebben dus zonder jou zitten terrassen![]()
![]()
![]()
We bespreken dat altijd 1 dag van te voren al afquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe weet je vandaag al dat ze morgen komt
Misschien krijg je hem morgen niet eens omhoog en moet ze het zelf doen.
Maar ja, dan komt ze wel.
Dat is het ook, dus hopenlijk kan het snel worden gemaaktquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wij ook, alleen papa moet even fixen, hijs nog niet aangeweest dit jaar, maar ik vind het nu hoog tijd![]()
hier laten we alles dichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
airco, hier zetten we gewoon een raam open
Jaa, khoop t ook! Zo mn papa maar es aan zn jas trekkenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het ook, dus hopenlijk kan het snel worden gemaakt![]()
jij weet ook niet wat je wil met je berichtjesquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Typfouten kan iedereen makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jij weet ook niet wat je wil met je berichtjes
Sounds like a planquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Jaa, khoop t ook! Zo mn papa maar es aan zn jas trekken![]()
Ik heb boven mijn kamer een plat dak, en 2 raampjes van 0,40m bij 1m.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Neen, deze kelk laat ik aan mijn mond voorbij gaanquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iemand nog intresse in 3 nummers gratis Tina, Flair, Yes, Story, Autoweek, Panorama, Sportweek, Libelle, Zo Zit dat?, Fancy of Computer Idee?
Zat bij een dvd die ik vandaag gekocht heb, ik wil die bladen niet
Wij alleen zo'n ventilatieklepjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Story, Flair, Tina Yes welquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Iemand nog intresse in 3 nummers gratis Tina, Flair, Yes, Story, Autoweek, Panorama, Sportweek, Libelle, Zo Zit dat?, Fancy of Computer Idee?
Zat bij een dvd die ik vandaag gekocht heb, ik wil die bladen niet
ah oke, dan is het te begrijpenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb boven mijn kamer een plat dak, en 2 raampjes van 0,40m bij 1m.![]()
Hoogst gemeten temperatuur vorig jaar (zonder rolluiken): 39 graden.
Nu met rolluiken is het iets minder, maar het huis is te goed geïsoleerd, dus de warmte blijft eeuwen hangen. Dus vandaar dat iedereen met zo'n huis gratis centrale airconditioning kreeg van de aannemer![]()
Als het echt goed geisoleerd was zou de warmte wel buiten blijvenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb boven mijn kamer een plat dak, en 2 raampjes van 0,40m bij 1m.![]()
Hoogst gemeten temperatuur vorig jaar (zonder rolluiken): 39 graden.
Nu met rolluiken is het iets minder, maar het huis is te goed geïsoleerd, dus de warmte blijft eeuwen hangen. Dus vandaar dat iedereen met zo'n huis gratis centrale airconditioning kreeg van de aannemer![]()
Moet je wel een keuze makenquote:
niet allemaal?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |