das dan wel weer een voordeel voor de administratiequote:Op donderdag 8 juni 2006 18:59 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Wat dan ook weer geregistreerd werd, en waarvoor automatisch sancties uitgedeeld werden
Gewoon een stakker inhuren die altijd op tijd is.. en daar je pasje aan meegevenquote:Wat dan ook weer geregistreerd werd, en waarvoor automatisch sancties uitgedeeld werden
Jaa, ze zoeken al jaren naar een manier om het makkelijk te omzeilen en vaak niet-lopende absentie-systeem te veranderen, ze denken er nu over om iedereen zo'n hele dikke pas te geven, die gewoon in je tas kan blijven zitten, maar waarmee je gescand wordt bij elke deur, kunnen ze fijn zien waar jij je ophoudtquote:
Ik begrijp echt niet dat mensen 30+ graden lekker vindenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HeerlijkJammer dat ik toetsweek heb, mja is niet anders
-> raam openquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
Damn, het is hier een graad of 38 a 45 in mijn kamer
je bier smelt dan echt veel te snelquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp echt niet dat mensen 30+ graden lekker vinden![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Das niet lekker, moet je rolluiken nemen, blijft het lekker koel, bij mij is het nu 'slechts' 24quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Sebasser het volgende:
Damn, het is hier een graad of 38 a 45 in mijn kamer
Heerlijk hockeykamp van het weekendquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:00 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HeerlijkJammer dat ik toetsweek heb, mja is niet anders
was het zo goed?quote:
Ik ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:04 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
HeerlijkIk ben echt een zomer/lente mens!
Het is met een zonnetje erbij toch een stuk beter voor mn humeur dan dat saaie weer van de afgelopen wekenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
ik heb nog 3 dagen 'les'quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Heerlijk hockeykamp van het weekend![]()
Een week later heb ik ook toetsweek![]()
Maar wél homo.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef HuHu het volgende:
Wat origineel HuHu, je bent niét oranje.
Lekker weertje, beetje door dorp slenteren, buiten lerenquote:
Whehe, ik was al vanaf het begin van t jaar niet-oranjequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef HuHu het volgende:
Wat origineel HuHu, je bent niét oranje.
Okay, maar dit is toch een beetje too much of a good thing zeg maarquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:05 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Het is met een zonnetje erbij toch een stuk beter voor mn humeur dan dat saaie weer van de afgelopen weken![]()
Ja super, aan het water op het terras zitten, biertje erbijquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Lekker weertje, beetje door dorp slenteren, buiten leren
Het was hier iig geen 30+ volgens mijquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, maar dit is toch een beetje too much of a good thing zeg maar![]()
5 euro naar danny sturen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
Hoe word ik Oranjefan?
Dat kun je niet worden, zo moet je zijn geborenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
Hoe word ik Oranjefan?
Volgende week wel thoughquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:07 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Het was hier iig geen 30+ volgens mij![]()
Damn,quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Zuen het volgende:
Hoe word ik Oranjefan?
Hoe weet je vandaag al dat ze morgen komtquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:07 schreef SpeedyGJ het volgende:mijn vriendin komt morgen!!!!!
Joeppie!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik Ben heul geen oranje fanquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Damn,![]()
Ik zal je wel helpen: Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |