Ik Ben heul geen oranje fanquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Damn,![]()
Ik zal je wel helpen: Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Ah thanks manquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:08 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Damn,![]()
Ik zal je wel helpen: Ben jij Oranjefan? Wil jij ook een kleurtje tijdens het WK?
Ja, dat is misschien wel het bestequote:
Ik mag nog geen alcohol op het terras nuttigen. Maandag pasquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:06 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja super, aan het water op het terras zitten, biertje erbij
Neequote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
pff.. iemand nog een airco over ?
Zwemmenquote:
niet over wel te koop.quote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Dat hebben we dan gelukkig wél in huisquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef Whiteguy het volgende:
Kut voor je, ranja dan maarquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:11 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Ik mag nog geen alcohol op het terras nuttigen. Maandag pas
Komende paar dagen is echt 1 grooot feest hierroooquote:
Nee, ik had buiten even wat huiswerk gemaaktquote:
quote:
Owjah, das waar ookquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:13 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, ik had buiten even wat huiswerk gemaakt
Haal iets van friet ofzoquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Iemand nog wat lekkers te eten ?
Of moet ik even wat gaan maken
Geen zin
Hup, met je luie flikker de keuken in en iets gaan makenquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Geen zin
die hebben dus zonder jou zitten terrassenquote:Ik wilde vanmiddag ook lekker terrassen. Vraag ik het aan mijn projectgroep, moesten ze opeens allemaal naar huis toe
Is zien of mijn andere projectgroep morgen iets meer zin heeft
Macaroniquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:14 schreef Sebasser het volgende:
Geen zin
Wij ook, alleen papa moet even fixen, hijs nog niet aangeweest dit jaar, maar ik vind het nu hoog tijdquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hebben we dan gelukkig wél in huis![]()
Nee, het is gewoon saai volkquote:Op donderdag 8 juni 2006 19:15 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
die hebben dus zonder jou zitten terrassen![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |