Whehehe.. omdat Yvana er nog niet is.. Met haar komt de kwaliteit die we nodig hebben!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:33 schreef ArendBarend het volgende:
De 11 voorgaande delen waren kwaliteitstopics in vergelijking met deze bagger![]()
En ow ja, arendbarend, jij bent niet boeiend en niet slim!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe.. omdat Yvana er nog niet is.. Met haar komt de kwaliteit die we nodig hebben!
Wacht dan tot die tijd, dit is allemaal een beetje doelloos postkrikken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe.. omdat Yvana er nog niet is.. Met haar komt de kwaliteit die we nodig hebben!
zakgeld tekort voor een nieuwe?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:47 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed...door de afgelopen delen is wel m'n F5 toets naar de klote gegaan
[afbeelding]
Jaquote:
En daar ben ik het als 15-jarige volledig mee eens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:55 schreef JohanTop het volgende:
Veel mensen met problemen dus later. Als wij daar maar niet voor op moeten draaien. Zulke luilakken moeten gewoon geen geld krijgen.. geen uitkering of wat dan ook![]()
Lijkt me redelijk serieus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef YanniiCke het volgende:
Nou ik weet niet of het serieus is ofzomaar Yvana wilde eerst een haar borsten laten vergroten en toen mocht dat niet van haar stiefmoeder en toen hadden ze echt heel lang ruzie en wilde yvana weglopen toen had ze nog naar mij en mijn ouders opgebeld om te vragen of ze hier mocht logeren
Jij bent tof!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:47 schreef YanniiCke het volgende:
hey iedereen, ik ben er ook weer
Volgens mij slaapt yvana nog gewoon, want gister op msn vertelde ze over een feestje ofzo. maar ik weet niet zeker.
willen jullie nog leuke verhalen horenZeg het maar
Tieten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef YanniiCke het volgende:
Nou ik weet niet of het serieus is ofzomaar Yvana wilde eerst een haar borsten laten vergroten en toen mocht dat niet van haar stiefmoeder en toen hadden ze echt heel lang ruzie en wilde yvana weglopen toen had ze nog naar mij en mijn ouders opgebeld om te vragen of ze hier mocht logeren
Hahaha, als vrouw zijnde zou ik van die erwten ook mooie galia meloenen willen makenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef YanniiCke het volgende:
Heel verstandig, dan verpauper jij tenminste nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:53 schreef YanniiCke het volgende:
dat weet ik echt niet, dat lijkt me niet eigenlijk
maar ik ga ook niet met yvana's vrienden om enzo dus ik hoor daar ook niets van
Maar Yvana heeft me er in ieder geval nooit iets over verteld, het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk maar ja ik sluit niets uit
Whjehehe, en Yvana had jou hierzo gehaald als backup.. Jij bent tof! (aka, blijf doorgaan met het belachelijk maken van je 13kg te dikke nicht)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:53 schreef YanniiCke het volgende:
dat weet ik echt niet, dat lijkt me niet eigenlijk
maar ik ga ook niet met yvana's vrienden om enzo dus ik hoor daar ook niets van
Maar Yvana heeft me er in ieder geval nooit iets over verteld, het lijkt me een beetje onwaarschijnlijk maar ja ik sluit niets uit
Yvana had wel gelijjk op 1 punt, jammerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef YanniiCke het volgende:
Toen ik klein was, 6 ofzo had ik ook een keer een stukje van yvana's haar afgeknipt toen ze hier sliep en toen werd ze superbooshet was echt zo'n pluk. maar ja daar schaam ik me ook wel een beetje voor, zou niet willen dat dat mij overkwam
Oh das niet zo erg hoor. Ik heb es een keer bij een avondje doorhakken bij iemand, het haar van een vriend van mij in de fik gestokenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef YanniiCke het volgende:
Toen ik klein was, 6 ofzo had ik ook een keer een stukje van yvana's haar afgeknipt toen ze hier sliep en toen werd ze superbooshet was echt zo'n pluk. maar ja daar schaam ik me ook wel een beetje voor, zou niet willen dat dat mij overkwam
Ze is echt niet zo dik hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whjehehe, en Yvana had jou hierzo gehaald als backup.. Jij bent tof! (aka, blijf doorgaan met het belachelijk maken van je 13kg te dikke nicht)
Wees maar blij voor haar dat dit in PUB is en niet in KLB of ONZ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:00 schreef YanniiCke het volgende:
[..]
Ze is echt niet zo dik hoormaar ik vind die verhalen altijd wel grappig en je moet ze ook niet te serieus nemen. soms neemt yvana zichzelf ietsje te serieus
maar ze is wel een van mijn allerliefste nichtjes
![]()
![]()
Toch eigelijk ook wel raar dat ze anderen gelijk veroordeelt terwijl ze zelf ook dat soort dingen doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef YanniiCke het volgende:
ze wordt altijd wel snel boos. eerst had ik haar verteld dat ik dacht dat ik bi was of lesbisch en toen was ze ineens heel stil tegen me en wilde ze het gelijk aan iedereen vertelen en ze zei dat het een schande was voor de familie.
maar later vertelde ze me dat ze ook wel eens had gezoend met een meisjedat vond ik dus wel grappig
Ze heeft echt een bekrompen idee van alles volgens mij. Als iets haar niet aanstaat, is het meteen slecht en wordt het meteen doorvertelt...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:06 schreef optifree het volgende:
[..]
Toch eigelijk ook wel raar dat ze anderen gelijk veroordeelt terwijl ze zelf ook dat soort dingen doet.
Geilquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:11 schreef YanniiCke het volgende:
Ben wel bi in ieder geval voor zover ik kan zeggen op deze leeftijd
Heb je haar het ook al met zekerheid gezegt? Of zal dat een te grote schande voor de familie zijn?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:11 schreef YanniiCke het volgende:
Verhalen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:11 schreef YanniiCke het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:45 schreef ArendBarend het volgende:
ik ben voor een slotje
Heb je nou voor 1 foto zitten registreren op photobucket? Waarom wil je laten zien dat niet dik is, zolang ze zo fucking arrogant blijft, al is het de lekkerste chick van de hele planet, ben jij de enige die het voor haar opneemt..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef YanniiCke het volgende:
Ik heb nog een foto van haar waar je ziet dat ze niet zo heel erg dik is[afbeelding]
Tot zaterdagzondagquote:
Ik vond haar ook niet dik eigenlijk. En met kleine borsten is mijns inziens niets mis.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef YanniiCke het volgende:
Ik heb nog een foto van haar waar je ziet dat ze niet zo heel erg dik is[afbeelding]
Ja, ik zou t er ook wel op kunnen, maar dat hoeft zij niet te wetenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:35 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik vond haar ook niet dik eigenlijk. En met kleine borsten is mijns inziens niets mis.
Hoewel die hoofdfoto in haar fobo echt jakkie isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, ik zou t er ook wel op kunnen, maar dat hoeft zij niet te weten![]()
Bier en Tietuh Jalalalaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef YanniiCke het volgende:
ja ik had eerst al een photobucket account maar ik wist daar het wachtwoord niet van, en dat is zo gepieptquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je nou voor 1 foto zitten registreren op photobucket? Waarom wil je laten zien dat niet dik is, zolang ze zo fucking arrogant blijft, al is het de lekkerste chick van de hele planet, ben jij de enige die het voor haar opneemt..
[..]
Tot zaterdagzondag![]()
![]()
Dat gaat mij dan wat te ver.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Ja, ik zou t er ook wel op kunnen, maar dat hoeft zij niet te weten![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:49 schreef YanniiCke het volgende:
Lelijke bloedverraadster ? weet je nog van oma's nieuwjaarsfeestje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:04 schreef YanniiCke het volgende:
ze wordt altijd wel snel boos. eerst had ik haar verteld dat ik dacht dat ik bi was of lesbisch en toen was ze ineens heel stil tegen me en wilde ze het gelijk aan iedereen vertelen en ze zei dat het een schande was voor de familie.
maar later vertelde ze me dat ze ook wel eens had gezoend met een meisjedat vond ik dus wel grappig
Ben je tevreden met de grootte van je borsten?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Hier ben ik weer mijn trouwe fokkers ! Ik had gisteravond een soirée , dus ik ben iets later. Zijn er nog brandende vragen?
Yvana, lees even deel 11, laatste 100 berichten ofzo..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:15 schreef Met-Yvana het volgende:
Hier ben ik weer mijn trouwe fokkers ! Ik had gisteravond een soirée , dus ik ben iets later. Zijn er nog brandende vragen?
Natuurlijk niet, perfection runs in the family. ik wilde gewoon aandacht !quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ben je tevreden met de grootte van je borsten?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, lees even deel 11, laatste 100 berichten ofzo..
We zijn te weten gekomen dat jij voor 50 euro mensen pijpt, klopt dit?
Daar voel ik me te goed voor, maak maar een samenvatting.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Yvana, lees even deel 11, laatste 100 berichten ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |