Wat moeten we aan met dit soort jongeren? Nadat ze geweigerd hebben om hun (VMBO) opleiding af te ronden weigeren ze nu eenvoudigweg te werken. Hoe komen ze eigenlijk aan hun geld? Wanneer ik op een ATV-dag in de stad loop zie ik altijd hele groepjes jongeren (18-24) rondhangen. Aan hun kleding etc. te zien zitten ze in ieder geval niet krap in de slappe was.quote:"De strijd tegen jeugdwerkeloosheid heeft een nieuw probleem opgeleverd. Al houden bedrijven zelfs banen vrij voor jongeren, ze zijn niet geïnteresseerd.
Vooral in de grote steden komen er nauwelijks jongeren af op de vacatures. Volgens de sociale dienst in Rotterdam hebben jongeren geen zin om te werken."
(...)
en wat is de tegenhanger van werken en voor wie is dat danquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:04 schreef Chriz2k het volgende:
Werken is voor slaven van het systeem.
Goed bezig die hangjongeren, misschien doet TS wel iets verkeerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:59 schreef LXIV het volgende:
Zie http://teletekst.nos.nl/ pagina 403
[..]
Aan hun kleding etc. te zien zitten ze in ieder geval niet krap in de slappe was.
Als je niks uitvoert heb je nooit stress en leef je dus langer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef bluebit het volgende:
[..]
en wat is de tegenhanger van werken en voor wie is dat dan
mijn mening :
"geen fuck uitvoeren is voor paupers"
Beetje kromme vergelijking, he? Jouw mening en een feit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef bluebit het volgende:
[..]
en wat is de tegenhanger van werken en voor wie is dat dan
mijn mening :
"geen fuck uitvoeren is voor paupers"
Jij denkt dat je geen stress hebt als je geen inkomsten hebt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je niks uitvoert heb je nooit stress en leef je dus langer.
daar schijnen de meningen verdeelt over te zijn. een dosis stress is niet slecht, alleen wordt het vaak naar het negatieve getrokken : teveel stress.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt zorg je ervoor dat je mensen om je heen hebt die voor jou werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:12 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Jij denkt dat je geen stress hebt als je geen inkomsten hebt?
nee hoor mensen die niks uitvoeren hebben voor hun 40ste al darmkanker van het mcd voer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
oh je gaat zelf deel uitmaken van het systeem?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als je het slim aanpakt zorg je ervoor dat je mensen om je heen hebt die voor jou werken.
waar haal je die wijsheid vandaan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef bluebit het volgende:
[..]
overigens weet ik 1 ding wel zeker : zonder geld leef je zeker minder lang dan iemand die werkt (en wel geld heeft)
Neuh, ik word sekteleider.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:14 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
[..]
oh je gaat zelf deel uitmaken van het systeem?
Dat gebeurt toch al in het systeem?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:16 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
we moeten dan tuig gewoon in werkkampen zetten! en dan niet een paar maar allemaal.
Whehehe, scherp.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Dat gebeurt toch al in het systeem?
wat? wat is een feit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:12 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Beetje kromme vergelijking, he? Jouw mening en een feit.
dat heet logica, mijn beste....quote:waar haal je die wijsheid vandaan?
Gebeurt allemaal wat op een humane manier, zo lijkt het alsof je er zelf voor kiest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |