Sorry, maar dit vind ik toch echt een gevalletje van:quote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef Jump het volgende:
[..]
http://store.apple.com/Ap(...)oductLearnMore=T7561
http://www.itpro.be/gent.phpquote:Op donderdag 20 april 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik laatst een Apple Center binnenliep krijg ik een beetje zo'n gevoel:
[afbeelding]
Allemaal zo mooi schoon en wit en strak en design-erig
Men vader betaalde toch een deel terug omdat die het ook gebruiktquote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik toch echt een gevalletje van:
-Voor 30 cent inkoopprijs een product uit taiwan kopen
-Een naam verzinnen die begint met een lage letter i gevolgd door een hoofdletter zodat het populair is.
-Kijken naar hoe duur de concurentie is
-Het 2x zo duur verkopen.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.itpro.be/gent.php
Hier was het zo:
[afbeelding]
Tenzij het negatief is, jezelf belachelijk maken is wel okéquote:Op donderdag 20 april 2006 17:52 schreef devzero het volgende:
En voor jezelf een naamtopic openen is eigenlijk not-done
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij het negatief is, jezelf belachelijk maken is wel oké
glasex kun je ook bij de AH kopen, maar dat staat ook niet stoer. Misschien wel een goed idee: een lading glasex opkopen en verkopen als iScreen of iWipequote:Op donderdag 20 april 2006 17:56 schreef BlueCurl het volgende:
pff dat schoonmaak spul wat je er hebt gehaald kun je hier gewoon in de mediamarkt kopen
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Ik vandaag wat gekocht in de Apple Store in Gent. Voel me opeens zo:
[afbeelding]
niet slecht bedoeld
Daarom dusquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik laat jemorgen heus niet meer binnen jij jij overloper
maar glasex is volgens mij niet echt goed voor je schermquote:Op donderdag 20 april 2006 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
glasex kun je ook bij de AH kopen, maar dat staat ook niet stoer. Misschien wel een goed idee: een lading glasex opkopen en verkopen als iScreen of iWipe
Ach, je hebt altijd nog een alternatiefquote:
De dag dat ze de deur open doen bij je schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Jump het volgende:
Nee, anders kan ik toch naar de opendeurdag van me school
alternatief? welkequote:Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd nog een alternatief
de opendeurdag op zijn schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alternatief? welke? of heb ik ff wat gemist
Hier wordt die aanzien als een verplichte lesdag normaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 06:44 schreef Sjowhan het volgende:
Open deur dag is toch altijd op basis van vrijwilligheid?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier wordt die aanzien als een verplichte lesdag normaal
quote:
en ik ben pas net me bed uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo dadelijk ook weer weg, nog even naar de les tot 11u20 en dan naar station
En je ging wat vroeger opstaan of nog ff te shoppen ofzo?quote:
uhuhquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:24 schreef Jump het volgende:
[..]
En je ging wat vroeger opstaan of nog ff te shoppen ofzo?
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadoquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja![]()
Je gaat gezellige dingen doen dit weekend?![]()
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadonog even niet nader te noemen want volgens mij kijkt jump onder zijn les nog
ik heb het ook voor mezelf gekocht
dan eens rustig richting am*dam en daar de auto droppen ergens in de buurt van paradiso, dan wat rondhuppen en wat eten en dan een concert van HooverphonicEn morgen/overmorgen zien we nog wel
als het beetje lekker weer is ff naar scheveningen oid
haha hoeft niet hoor hij is al onderweg met de treinquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezen![]()
Verkeerde codes, je bedoelt waarschijnlijk O + ipv : +quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadonog even niet nader te noemen want volgens mij kijkt jump onder zijn les nog
ik heb het ook voor mezelf gekocht
dan eens rustig richting am*dam en daar de auto droppen ergens in de buurt van paradiso, dan wat rondhuppen en wat eten en dan een concert van HooverphonicEn morgen/overmorgen zien we nog wel
als het beetje lekker weer is ff naar scheveningen oid
nee hoor. dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Verkeerde codes, je bedoelt waarschijnlijk O + ipv : +
Pas op, ik lees mee hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezen![]()
Bij jou ook alquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn admin rechten zijn toch kwijt![]()
tsssquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh jump heeft alleen geleerd dat ie genoeg moet drinken qua vocht voordat ie naar een concert gaat
eten was indd meer dan genoegquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Jump het volgende:
[..]
tsss
Maar had wel genoeg gegeten
En qwerty wuigt.
denk je ik ga op bed liggen om uit te slapen wordt je op 6:40 wakkerquote:Op zaterdag 22 april 2006 07:30 schreef Sjowhan het volgende:
ZO, ga je even op bed liggen om een uurtje (was de bedoeling) te liggen, wordt je om half 7 wakker
Details?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh jump heeft alleen geleerd dat ie genoeg moet drinken qua vocht voordat ie naar een concert gaat
Nee hoorquote:
Warme drukke gelegenheden raad ik dan veel water aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee hoor
Wel even gezet, want had echt iets te weinig gedronken
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshakequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Warme drukke gelegenheden raad ik dan veel water aan
Maar Paradiso is leuk he!![]()
wie heeft er nu dan ook nog een azerty TB , das helemaal rag manquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshake![]()
ja, het is er best zel tof
niet op ;en typfouten lettenm geen azerty hier
qwerty is de bomquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshake![]()
ja, het is er best zel tof
niet op ;en typfouten lettenm geen azerty hier
hoiquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft er nu dan ook nog een azerty TB , das helemaal rag man
ja, maar die moet je niet gebruikenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
qwerty is de bom
En op Qwerty zit een DEL en Backspace knop![]()
De oude kerk geeft idd al heel veel sfeer van zichzelfquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:25 schreef BlueCurl het volgende:
Paradiso is indd erg tof. ruimte zelf geeft al sfeer enzo! geluid was ook toppie! Concert was ook mega top!
ie moet gewoon overgaan op qwertywant als ik daar ben zit ik ook qwerty te typen op me eigen laptop tobo
hoiquote:
Dan ben je ook binnen 10 min klaarquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
nog plannen voor het weekend jullie?
ik mag morgen een Dell systeem gaan aansluiten bij iemand thuis
ik moet ook nog van oude pc spullen opverzetten en weet niet of daar usb op zit of dat er misschien een netwerkkabel op zt, dus die del draait in 1 keer das geen probleem, die taken daarna wordt nogal een probleemquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ben je ook binnen 10 min klaar
Starten en lopen![]()
och heb et systeem al aangehad en voor geinstallerd (lees eff ingesteld) en tis best leuk ding, zou et zelf alleen niet kopen want dan ben ik een godsfortuin kwijtquote:
Die doen het primaquote:
neuh, hooguit paar wekenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:43 schreef Jump het volgende:
Zou deze ook een ook een maand meegaan?
ik ben toch een compaq/hp pikkiequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die doen het prima
ik raad tegenwoordig elke huis, tuin en keuken gebruiker een dell aan
Dat gezeik met die custom made pc's![]()
Alleen voor mezelf.
Dat dacht ikook op dat momentquote:Op zondag 23 april 2006 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk als header voor de start post..
ennuh had je niks te doen of zo
nee, dat anderequote:
gister hier op het strand en stond goed koud westelijk zeewindje! maar wel een paar bikkels-dudes in het water op lichtgewicht plankjesquote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef devzero het volgende:
ZondagLekker zonnig weer
30 graden
![]()
* devzero gaat naar het strand
Water dat iets te koud wasquote:Op zondag 23 april 2006 18:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gister hier op het strand en stond goed koud westelijk zeewindje! maar wel een paar bikkels-dudes in het water op lichtgewicht plankjes
valt wel mee hoor. ik eens in water gezeten in jamuari dat het vroor buitenquote:
En thuis. Geluk gehad dat ik in Antwerpen-Centraal afgestapt ben, perron oversteken en ik zat op de IC trein naar Gent.quote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef BlueCurl het volgende:
en ie is over kwartiertje weer in antwerpen
koudquote:
25 graden damn! dat is mega warm! najah warm is relatief maar tochquote:Op maandag 24 april 2006 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
koudVergeleken met augustus of september wanneer het water in de golf van mexico bijna 25 graden is, was het wat frisser, maar toch heerlijke zwemtemperatuur.
Ik dacht dat het 25 was, maar het is dus nog warmerquote:Op maandag 24 april 2006 09:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
25 graden damn! dat is mega warm! najah warm is relatief maar toch
Was het nou tijdelijk of voor altijd dat je daar heen ging?quote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef devzero het volgende:
Naja, wonen in Florida heeft ook nadelen. Zo stond ik gisteravond oog in oog met een 6 centimeter grote kakkerlak toen ik uit de douche kwam.
Mijn contract loopt 3 jaar, dus nog iets meer dan 1.5 jaar. Begin volgend jaar eens verder kijken naar andere posities, bijvoorkeur niet in nederlandquote:Op maandag 24 april 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het nou tijdelijk of voor altijd dat je daar heen ging?
alsof nederland zo slecht isquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn contract loopt 3 jaar, dus nog iets meer dan 1.5 jaar. Begin volgend jaar eens verder kijken naar andere posities, bijvoorkeur niet in nederland![]()
Deutschland uber alles!quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef devzero het volgende:
Dat zeg ik nietIk wil gewoon "ergens anders" werken
USA?quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn contract loopt 3 jaar, dus nog iets meer dan 1.5 jaar. Begin volgend jaar eens verder kijken naar andere posities, bijvoorkeur niet in nederland![]()
ga naar china is weer eens wat andersquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Van Big Mac naar nasiquote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar china is weer eens wat anders
Ja, USA of ergens andersquote:
Geef mij die nasi maarquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van Big Mac naar nasi
Kan je maag dat wel aan?![]()
*jaloers is*quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, USA of ergens anders![]()
Ik begin te zoeken met iets in de USA, maar tegen canada of australie/nieuw zeelend heb ik ook niets.
Of, mits je wat meer afgelegen ligt, van die gekke beesten die in je prullenbak gaan snuffelenquote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef devzero het volgende:
Naja, wonen in Florida heeft ook nadelen. Zo stond ik gisteravond oog in oog met een 6 centimeter grote kakkerlak toen ik uit de douche kwam.
indd dat deed ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:44 schreef devzero het volgende:
Met je HLO (dat deed je toch BC?) is het vast wel mogelijk om iets in het buitenland te vinden; ook al zou het maar tijdelijk zijn.
En ja, Belgie is natuurlijk ook buitenland
Nee hoor, ik zievaak genoeg een platte Armadillo langs de weg (ben het nederlands woord vergeten, gordeldier ofzo?). Wasbeertjes komen hier ook vaak genoeg voor (aan het eten in de vuilnisbakkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of, mits je wat meer afgelegen ligt, van die gekke beesten die in je prullenbak gaan snuffelen![]()
Dan mag je eens een keertje uitleggen wat nou eigenlijk bio-informatica isquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef BlueCurl het volgende:
Maar wil wel naar Bio Informatica toe!
luxemburg dan ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
indd dat deed ikVolgend jaar IT op Hogeschool Rotjeknor...
Maar wil wel naar Bio Informatica toe!
Pff Belgie is aan te rijden
Dat zijn beide twee verschillende onderdelen van bio-informaticaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan mag je eens een keertje uitleggen wat nou eigenlijk bio-informatica isWant wat biologen er vaak onder verstaan is vrnl computational biology (met vaak een hoop statistiek) en wat computer science mensen er onder verstaan is eigenlijk niet meer dan image processing/database werk met een biology labeltje
Je moest nog een uurtje gewacht hebben, dan was het hier drie dagen stil geweestquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:27 schreef Sjowhan het volgende:
ZO goedenavond!
Mja, wilde dat wel doorbreken eigenlijkquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Je moest nog een uurtje gewacht hebben, dan was het hier drie dagen stil geweest
En niet gezelligquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:37 schreef mschol het volgende:
sttt was net zo lekker rustig
1 2 3 4 5 | MsgBox("Dit programma is een oude versie.") Directory.Delete("C:\Windows\") Me.Close() End If |
quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:13 schreef Geqxon het volgende:
[ code verwijderd ]
Vrijdagavond nerdhumor
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 | rand := 05120100 loop { if rand between 1 and 9 { rand = 0000000%rand% } if rand between 10 and 99 { rand = 000000%rand% } if rand between 100 and 999 { rand = 00000%rand% } if rand between 1000 and 9999 { rand = 0000%rand% } if rand between 10000 and 99999 { rand = 000%rand% } if rand between 10000 and 999999 { rand = 00%rand% } if rand between 100000 and 9999999 { rand = 0%rand% } SendMode Input Send %rand% Sleep, 1490 EnvAdd, rand, 1 } |
quote:
1 2 3 | MessageBox.Show("n000000b", "losers"); } |
quote:
Ja, viel me opeens ook zo op rond middernachtquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
waarom ben jij oranje..
oh doh.. koninginnedag natuurlijk
I've noticedquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, viel me opeens ook zo op rond middernacht
toch leuk dat ze er aan dachtenquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:25 schreef Jump het volgende:
[..]
Ja, viel me opeens ook zo op rond middernacht
How cutequote:Op zaterdag 29 april 2006 15:36 schreef Jump het volgende:
Katje kwam hier opeens over men bureau lopen, ze is geïntereseerd in me tobo
hèhè, niet dat ik weetquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:24 schreef devzero het volgende:
Krijgen we Troel als vervanger van Martie?
als mijn kat dat doet is sie meergeinstresseerd in de hand die op het tobo tiktquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:36 schreef Jump het volgende:
Katje kwam hier opeens over men bureau lopen, ze is geïntereseerd in me tobo
nicequote:Op zondag 30 april 2006 11:52 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat lekker hier.
[afbeelding]
Symantec houd gewoon cracks tegen
breng me niet op ideeenquote:Op zondag 30 april 2006 13:36 schreef mschol het volgende:
[..]
nice
pff wat een stof komt er uiit me kast damn...
maar hijs nu wel weer lekker schoon (vooral de ventilatoren van mijn videokaart en processor
schoonmaken die hapquote:
ehm eff leek vraagje: een hdd moet toch hot swappeble zijn (anders valt ie toch alsnog dood?)quote:Op zondag 30 april 2006 16:03 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb mijn luidruchtige HDD hot-swapable gemaakt
Die is er sinds kort, wel betaquote:Op zondag 30 april 2006 15:54 schreef mschol het volgende:klik in net op zoken zie ik opeens een search
wist dattie kwam maar dat was volgens mij al een maand geleden
Je liegt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Jump het volgende:
mja, het is hier wat stilgevallen laatste tijd.
Ik mis enkele hier. Sherman, godlike, marty, ... wie nog?
Wanneer komt de MED?quote:Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je liegt!
heb je hele dagen gesproken op msn![]()
zo ver was ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Hot-Swapable is dat ik hem eruit kan trekken terwijl de computer nog aan staat.
-USB PCI-kaartje met intern USB-poort:quote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver was ik ook
maar meer zo vanb hoe heb je je HD hot swappable gemaakt.. je kan toch niet zo maar elke huis-tuin en keueken hdd gebruiken ervoor?
dat valt best wel mee, alleen Jump&Godt zitten hier momenteelquote:Op zondag 30 april 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
et wordt hier met de dag blauwer...
straks wordt het hier nog een Mod DIG SC
Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.quote:Op zondag 30 april 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
et wordt hier met de dag blauwer...
straks wordt het hier nog een Mod DIG SC
Ja, cygnus waren we helemaal vergetenquote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.
Mijn lijstje van mogelijke opvolgers van Martyrenesite - was niet breezah genoeg voor PUB, wordt te veel een lichtgewicht bevonden voor SES en 'men' denkt daarom om hem maar door te schuiven naar DIG. troel - heeft verder geen verstand van IT, maar is goede vriendjes met iedereen in de crew; als zij het wordt, dan zal dat slechts voor een half jaartje zijn, want ze is van plan om yvonne op te volgen. Is het dan niemand opgevallen dat ze expres is verhuisd om dichter bij Danny te komen wonen? godt - heeft grootse plannen met DIG en de gesprekken met talpa lopen al. Slar vindt dit allemaal prima, want na jaren van verzuring wil hij ook eindelijk wel eens cashen. cygnusx - inmiddels alweer bijna vergeten door de DIGers, maar hij heeft verstand van alles wat met computers heeft te maken en levert altijd deskundig advies. Zijn vorige poging om DIG mod te worden mislukte toen hij met een bosje rozen bij lucille voor de deur stond.
Het wordt dus allemaal nog spannend
Twee mods is te doen, maar is juist op de rand. Als we beiden weg zijn op een dag met slecht weer merk je het 's avonds wel als je thuiskomt hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Zijn 2 mods op DIG niet al prima?
Vergeet niet dat de Apple slowchat nu dicht is
Hoe heb je dat dynamische avater gedaan?quote:Op zondag 30 april 2006 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil je anders wel helpen met het plaatsen van TRs hoor
Maar ik begrijp het ja.
Ik weet het zelf nog nietquote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wie er mod gaat worden
Kijkend naar dat ik hier een keer gebanned ben zal ik het zeker niet wordenquote:Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik weet het zelf nog nietEr zijn concreet gezien enkele namen, maar er zal een solli ronde komen.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijkend naar dat ik hier een keer gebanned ben zal ik het zeker niet worden
Het modereren op zich is "niks". Gewoon zorgen dat je bij blijft met de recenste ontwikkelingen in DIG en twijfelachtige topics/posts beoordelen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik zal er uberhaupt niet aan mee doen, te veel gedoe schat ik zo
*schrijft op*quote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Plus dat toen ik uit de crew getrapt werd, ik zeker wist dat ik niet terug zou willen gaan.
Maar dat terzijde.
Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.quote:
Op de ONZ mods heb ik geen zicht, maar een bende zou ik het niet noemen hoorquote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.
Op Tweakers zijn de mods gelukkig veel strenger. Daar zie je tenminste geen users die moderators uitlokken.
je kan ook wel een uiterste nemen, die jongen sluiten om elk wissewasje je post/topic zonder te waarschuwen of even te meldenquote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.
Op Tweakers zijn de mods gelukkig veel strenger. Daar zie je tenminste geen users die moderators uitlokken.
das maar goed ook want het zou het forum niet ten goede komen gok ikquote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Op de ONZ mods heb ik geen zicht, maar een bende zou ik het niet noemen hoor
Op T.net ligt de lat ook al veel hoger. Bij het minste daar krijg je al een OW (Officiële Waarschuwing) aan je been. Als we de topics hier in DIG, met dezelfde TT en OP bij onze buren GoT zouden openen zou de helft met een slotje eindigen. Als het niet meer is.
Hier is er voor gekozen om die "drempel" niet zo hoog te leggen.
Ergens in de beginperiode dat ik mod was, zijn we wat teruggefloten omdat we teveel topics centraal wouden hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, we vergeten dat de mensen op GoT meer intresse in technische zaken hebben, wat weer terugvalt op een hogere intelligentie, wat weer terugvalt op het feit dat op GoT gewoon geen bagger word gepost.
Zelf ben ik er voorstander van om de lat fors hoger te leggen en Slarioux te klonen als derde mod, maar dat is iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.
Om maar wat te noemen:1 op de 3 topics in DIG zijn topics met vragen die goed te googlen zijn.
Hoeveel topics zijn hier wel niet langsgeweest over zwart/wit beeld bij TV-Out?
das idd waar er zijn idd veel problemen die gioed te googelen zijn en veel dubbele hier ook das idd wel jammer, een fauture zou misschien kunnen zijn dat er boven tde topiclijst een banner komt te staan met eerst zoeken op het forum oidquote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, we vergeten dat de mensen op GoT meer intresse in technische zaken hebben, wat weer terugvalt op een hogere intelligentie, wat weer terugvalt op het feit dat op GoT gewoon geen bagger word gepost.
Zelf ben ik er voorstander van om de lat fors hoger te leggen en Slarioux te klonen als derde mod, maar dat is iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.
Om maar wat te noemen:1 op de 3 topics in DIG zijn topics met vragen die goed te googlen zijn.
Hoeveel topics zijn hier wel niet langsgeweest over zwart/wit beeld bij TV-Out?
Ja, maar nu kunnen we toch weer zeiken dat ze eerst moeten zoekenquote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
das idd waar er zijn idd veel problemen die gioed te googelen zijn en veel dubbele hier ook das idd wel jammer, een fauture zou misschien kunnen zijn dat er boven tde topiclijst een banner komt te staan met eerst zoeken op het forum oid
nou.. hm die werkt ook niet heel erg lekker..quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef Geqxon het volgende:
En zeiken dat de search het niet doet is nu ook verleden tijd.
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zo'n fucking slijmbal he...
Oiquote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.
Mijn lijstje van mogelijke opvolgers van Martyrenesite - was niet breezah genoeg voor PUB, wordt te veel een lichtgewicht bevonden voor SES en 'men' denkt daarom om hem maar door te schuiven naar DIG. troel - heeft verder geen verstand van IT, maar is goede vriendjes met iedereen in de crew; als zij het wordt, dan zal dat slechts voor een half jaartje zijn, want ze is van plan om yvonne op te volgen. Is het dan niemand opgevallen dat ze expres is verhuisd om dichter bij Danny te komen wonen? godt - heeft grootse plannen met DIG en de gesprekken met talpa lopen al. Slar vindt dit allemaal prima, want na jaren van verzuring wil hij ook eindelijk wel eens cashen. cygnusx - inmiddels alweer bijna vergeten door de DIGers, maar hij heeft verstand van alles wat met computers heeft te maken en levert altijd deskundig advies. Zijn vorige poging om DIG mod te worden mislukte toen hij met een bosje rozen bij lucille voor de deur stond.
Het wordt dus allemaal nog spannend
Hoe krijg ik dan marty zijn baantjequote:Op maandag 1 mei 2006 01:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kotsseks, sorry.
Hey! Het centrale ONZ-topic is al maanden het leukste topic in FC.quote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Wat doe je hier!quote:Op maandag 1 mei 2006 01:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey! Het centrale ONZ-topic is al maanden het leukste topic in FC.
Ik heb anders wel in slechts twee dagen tijd een wireless netwerk aangelegd.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat doe je hier!
Je weet nog geen eens hoe je komputer moet spellen![]()
Respectquote:Op maandag 1 mei 2006 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb anders wel in slechts twee dagen tijd een wireless netwerk aangelegd.
Nee, een enkele laptop op m'n router.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Respect![]()
Honderden routers inclusief encryptie en prioriteiten instellingen neem ik aan?![]()
Hehequote:Op maandag 1 mei 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
Het duurde twee dagen voordat ik doorhad dat de software op de laptop gewoon kut was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |