Het sluit al over 25 hoorquote:Op woensdag 19 april 2006 21:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach die ene opleving. Straks ligt het weer stil en we moeten nog 40 posts
dan gooi je em toch nog een paar daagjes extra openquote:
Nee, ik denk dat hij wel eerder dan over 25 dagen vol is hoorquote:
hahaha een sprinkhaan heb ik ontleed met biologie les. 1 van mijn laatste lessen voordat ik stoptequote:Op woensdag 19 april 2006 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij wel eerder dan 25 dagen vol is hoor![]()
Nog een paar posts van BC dat ze een sprinkhaan heeft onthoofd met haar zwaard, een paar posts van mij dat hij nog lang niet vol zit, mschol die weer een lading dvds binnen heeft en sjohan met 40 goedemorgen/weltrusten posts en we zijn klaar.
roflquote:Op woensdag 19 april 2006 23:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij wel eerder dan over 25 dagen vol is hoor![]()
Nog een paar posts van BC dat ze een sprinkhaan heeft onthoofd met haar zwaard, een paar posts van mij dat hij nog lang niet vol zit, mschol die weer een lading dvds binnen heeft en sjohan met 40 goedemorgen/weltrusten posts en we zijn klaar.
hahahaquote:Op donderdag 20 april 2006 07:47 schreef Jump het volgende:
Damn, nu ik wat kon uitslapen ben ik te vroeg opgestaan
Moet ik op 8u50 vertrekken, dacht ik dat het 7u50 was
Zonde, eindelijk een mod op die dig die wel leuk wasquote:Op donderdag 20 april 2006 08:42 schreef Marty26 het volgende:
Hey lieve mensen van de SC ik wil graag jullie ook vertellen dat ik ga stoppen als modje.
of dev op digquote:Op donderdag 20 april 2006 15:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Zonde, eindelijk een mod op die dig die wel leuk was
Ach als je het te druk hebt op je werk, dan is het ws verstandiger om de fakkel door te geven. Krijgen we nu Godt op DIG
Ik zal met me kloon eens mailenquote:
Mods op dig: slarioux, jump en jumperkequote:
pfff ga ik overal melden dat jump een kloon is van jumperkequote:Op donderdag 20 april 2006 17:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Mods op dig: slarioux, jump en jumperke![]()
Valt op hoor, beiden uit "gent" en op 19 april jarigquote:Op donderdag 20 april 2006 17:36 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
pfff ga ik overal melden dat jump een kloon is van jumperke
hetzelfde met BlueCurl en BlaBlaSjitquote:Op donderdag 20 april 2006 17:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Valt op hoor, beiden uit "gent" en op 19 april jarig
ik laat jemorgen heus niet meer binnen jij jij overloperquote:Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Ik vandaag wat gekocht in de Apple Store in Gent. Voel me opeens zo:
[afbeelding]
niet slecht bedoeld
Nee, anders kan ik toch naar de opendeurdag van me schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik laat jemorgen heus niet meer binnen jij jij overloper
Wat heb je gekochtquote:Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Ik vandaag wat gekocht in de Apple Store in Gent. Voel me opeens zo:
[afbeelding]
niet slecht bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |