Hoi, en welkom in 2006!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:10 schreef Misanthropist het volgende:
games moet je sowieso niet op een tft spelen
Patience geeft anders nooit problemen bij mij hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:10 schreef Misanthropist het volgende:
games moet je sowieso niet op een tft spelen
Nee, dat is niet te langzaam....quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:52 schreef Arnold_fan het volgende:
Ik zag in het krantje van Office Centre een TFT scherm van Acer staan voor 240 incl BTW, dit is mijns inziens best goedkoop voor een 19"TFT, alleen is de vraag is 12 MS niet te langszaam om normaal te gamen?
Eensch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef Tony_diNovo het volgende:
Over het algemeen is alles sneller dan 16ms prima om op te gamen. Dan zul je niks merken van ghosting.
http://www.tweakers.net/pricewatchquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Arnold_fan het volgende:
En qua prijsstelling is het ook goed? Of hebben andere winkels soms aanbiedingen die scherper zijn? En de 1280*1024 is geen probleem? Ik denk dat mijn 7800 GS meer aankan
Die ken ik inderdaad, maar ik weet niet welke lichtsterktes etc er zijn, dus ik kan daar niet veel over zeggen. Misschien zijn er wel goedkopere schermen, maar zijn die niet leesbaar bij daglicht o.i.d.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:28 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch![]()
Kun je prijzen vergelijken![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1122770quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad, maar ik weet niet welke lichtsterktes etc er zijn, dus ik kan daar niet veel over zeggen. Misschien zijn er wel goedkopere schermen, maar zijn die niet leesbaar bij daglicht o.i.d.
Dank jequote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1122770
veel leesplezier
Niet alle games ondersteunen een breedbeeld resolutie, maar het schijnt verder prima te gamen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Arnold_fan het volgende:
Iemand enig idee of breedbeeld lekkerder gamed?
Hehe, ach we maken allemaal wel eens een Voudjequote:Op vrijdag 28 april 2006 17:31 schreef dikkedorus het volgende:
Dan heb je betere ogen dan ik. Helaas is je Nederlands ieds minder.
Ik heb nog op de allereerste tft's gegamed en ik moet zeggen dat het verschil echt minimaal is. Ik zou er niet wakker van liggen als je refresh een paar ms hoger is.
Sorry, moeten ze op fok maar eens spellings controle makenquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:31 schreef dikkedorus het volgende:
Dan heb je betere ogen dan ik. Helaas is je Nederlands ieds minder.
Ik heb nog op de allereerste tft's gegamed en ik moet zeggen dat het verschil echt minimaal is. Ik zou er niet wakker van liggen als je refresh een paar ms hoger is.
Ik zag dat de Samsung 930 BF 310 kost, en dat dat een 4 ms scherm is, ik ga voor die denk ik..... Die heeft ook DVI, en ik neem aan dat er wel verschil is tussen een DVI aansluiting en een normale aansluiting.quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:35 schreef Giem het volgende:
[..]
Sorry, moeten ze op fok maar eens spellings controle maken![]()
Maar over de tft. Zet maar eens een 25 ms scherm, een 12, en een 4 of 2 scherm naast elkaar, en een crt. En je zult verbaast zijn van de verschillen..
Het neemt niet weg, dat je er langzaam aan wend. De eerste paar minuten denkje jee dit schiet niet op.. maar na 2 dagen ben je er aan gewend.
dude...quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Hehe, ach we maken allemaal wel eens een Voudje
Ja DVI is digitaal en SubD (normale aansluiting) is analoog. Daar bebeurd wel iets vreemds mee.. want je videokaart is digitaal, dat word omgezet naar analoog, door je kabel gestopt en dan in je scherm weer omgezet naar digitaal. Hierbij kunnen dus rare dingen optreden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik zag dat de Samsung 930 BF 310 kost, en dat dat een 4 ms scherm is, ik ga voor die denk ik..... Die heeft ook DVI, en ik neem aan dat er wel verschil is tussen een DVI aansluiting en een normale aansluiting.
Ik heb een tijd lang een 15" 25ms scherm, een 17" 12ms scherm en een 19" CRT naast elkaar gehad. Er is werkelijk geen enkel verschil te zien. Niet in Firefox, niet in World of Warcraft en niet in actiefilms.....quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:35 schreef Giem het volgende:
Maar over de tft. Zet maar eens een 25 ms scherm, een 12, en een 4 of 2 scherm naast elkaar, en een crt. En je zult verbaast zijn van de verschillen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |