strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadoquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja![]()
Je gaat gezellige dingen doen dit weekend?![]()
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadonog even niet nader te noemen want volgens mij kijkt jump onder zijn les nog
ik heb het ook voor mezelf gekocht
dan eens rustig richting am*dam en daar de auto droppen ergens in de buurt van paradiso, dan wat rondhuppen en wat eten en dan een concert van HooverphonicEn morgen/overmorgen zien we nog wel
als het beetje lekker weer is ff naar scheveningen oid
haha hoeft niet hoor hij is al onderweg met de treinquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezen![]()
Verkeerde codes, je bedoelt waarschijnlijk O + ipv : +quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadonog even niet nader te noemen want volgens mij kijkt jump onder zijn les nog
ik heb het ook voor mezelf gekocht
dan eens rustig richting am*dam en daar de auto droppen ergens in de buurt van paradiso, dan wat rondhuppen en wat eten en dan een concert van HooverphonicEn morgen/overmorgen zien we nog wel
als het beetje lekker weer is ff naar scheveningen oid
nee hoor. dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Verkeerde codes, je bedoelt waarschijnlijk O + ipv : +
Pas op, ik lees mee hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezen![]()
Bij jou ook alquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn admin rechten zijn toch kwijt![]()
tsssquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh jump heeft alleen geleerd dat ie genoeg moet drinken qua vocht voordat ie naar een concert gaat
eten was indd meer dan genoegquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Jump het volgende:
[..]
tsss
Maar had wel genoeg gegeten
En qwerty wuigt.
denk je ik ga op bed liggen om uit te slapen wordt je op 6:40 wakkerquote:Op zaterdag 22 april 2006 07:30 schreef Sjowhan het volgende:
ZO, ga je even op bed liggen om een uurtje (was de bedoeling) te liggen, wordt je om half 7 wakker
Details?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh jump heeft alleen geleerd dat ie genoeg moet drinken qua vocht voordat ie naar een concert gaat
Nee hoorquote:
Warme drukke gelegenheden raad ik dan veel water aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee hoor
Wel even gezet, want had echt iets te weinig gedronken
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshakequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Warme drukke gelegenheden raad ik dan veel water aan
Maar Paradiso is leuk he!![]()
wie heeft er nu dan ook nog een azerty TB , das helemaal rag manquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshake![]()
ja, het is er best zel tof
niet op ;en typfouten lettenm geen azerty hier
qwerty is de bomquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshake![]()
ja, het is er best zel tof
niet op ;en typfouten lettenm geen azerty hier
hoiquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft er nu dan ook nog een azerty TB , das helemaal rag man
ja, maar die moet je niet gebruikenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
qwerty is de bom
En op Qwerty zit een DEL en Backspace knop![]()
De oude kerk geeft idd al heel veel sfeer van zichzelfquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:25 schreef BlueCurl het volgende:
Paradiso is indd erg tof. ruimte zelf geeft al sfeer enzo! geluid was ook toppie! Concert was ook mega top!
ie moet gewoon overgaan op qwertywant als ik daar ben zit ik ook qwerty te typen op me eigen laptop tobo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |