Warme drukke gelegenheden raad ik dan veel water aanquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:04 schreef Jump het volgende:
[..]
Nee hoor
Wel even gezet, want had echt iets te weinig gedronken
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshakequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Warme drukke gelegenheden raad ik dan veel water aan
Maar Paradiso is leuk he!![]()
wie heeft er nu dan ook nog een azerty TB , das helemaal rag manquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshake![]()
ja, het is er best zel tof
niet op ;en typfouten lettenm geen azerty hier
qwerty is de bomquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:11 schreef Jump het volgende:
[..]
Welja, daarvoor in de McDonalds een;ilkshake![]()
ja, het is er best zel tof
niet op ;en typfouten lettenm geen azerty hier
hoiquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
wie heeft er nu dan ook nog een azerty TB , das helemaal rag man
ja, maar die moet je niet gebruikenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
qwerty is de bom
En op Qwerty zit een DEL en Backspace knop![]()
De oude kerk geeft idd al heel veel sfeer van zichzelfquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:25 schreef BlueCurl het volgende:
Paradiso is indd erg tof. ruimte zelf geeft al sfeer enzo! geluid was ook toppie! Concert was ook mega top!
ie moet gewoon overgaan op qwertywant als ik daar ben zit ik ook qwerty te typen op me eigen laptop tobo
hoiquote:
Dan ben je ook binnen 10 min klaarquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:31 schreef mschol het volgende:
[..]
hoi
nog plannen voor het weekend jullie?
ik mag morgen een Dell systeem gaan aansluiten bij iemand thuis
ik moet ook nog van oude pc spullen opverzetten en weet niet of daar usb op zit of dat er misschien een netwerkkabel op zt, dus die del draait in 1 keer das geen probleem, die taken daarna wordt nogal een probleemquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan ben je ook binnen 10 min klaar
Starten en lopen![]()
och heb et systeem al aangehad en voor geinstallerd (lees eff ingesteld) en tis best leuk ding, zou et zelf alleen niet kopen want dan ben ik een godsfortuin kwijtquote:
Die doen het primaquote:
neuh, hooguit paar wekenquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:43 schreef Jump het volgende:
Zou deze ook een ook een maand meegaan?
ik ben toch een compaq/hp pikkiequote:Op zaterdag 22 april 2006 12:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die doen het prima
ik raad tegenwoordig elke huis, tuin en keuken gebruiker een dell aan
Dat gezeik met die custom made pc's![]()
Alleen voor mezelf.
Dat dacht ikook op dat momentquote:Op zondag 23 april 2006 12:30 schreef mschol het volgende:
[..]
leuk als header voor de start post..
ennuh had je niks te doen of zo
nee, dat anderequote:
gister hier op het strand en stond goed koud westelijk zeewindje! maar wel een paar bikkels-dudes in het water op lichtgewicht plankjesquote:Op zondag 23 april 2006 17:31 schreef devzero het volgende:
ZondagLekker zonnig weer
30 graden
![]()
* devzero gaat naar het strand
Water dat iets te koud wasquote:Op zondag 23 april 2006 18:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
gister hier op het strand en stond goed koud westelijk zeewindje! maar wel een paar bikkels-dudes in het water op lichtgewicht plankjes
valt wel mee hoor. ik eens in water gezeten in jamuari dat het vroor buitenquote:
En thuis. Geluk gehad dat ik in Antwerpen-Centraal afgestapt ben, perron oversteken en ik zat op de IC trein naar Gent.quote:Op zondag 23 april 2006 21:14 schreef BlueCurl het volgende:
en ie is over kwartiertje weer in antwerpen
koudquote:
25 graden damn! dat is mega warm! najah warm is relatief maar tochquote:Op maandag 24 april 2006 00:04 schreef devzero het volgende:
[..]
koudVergeleken met augustus of september wanneer het water in de golf van mexico bijna 25 graden is, was het wat frisser, maar toch heerlijke zwemtemperatuur.
Ik dacht dat het 25 was, maar het is dus nog warmerquote:Op maandag 24 april 2006 09:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
25 graden damn! dat is mega warm! najah warm is relatief maar toch
Was het nou tijdelijk of voor altijd dat je daar heen ging?quote:Op maandag 24 april 2006 16:04 schreef devzero het volgende:
Naja, wonen in Florida heeft ook nadelen. Zo stond ik gisteravond oog in oog met een 6 centimeter grote kakkerlak toen ik uit de douche kwam.
Mijn contract loopt 3 jaar, dus nog iets meer dan 1.5 jaar. Begin volgend jaar eens verder kijken naar andere posities, bijvoorkeur niet in nederlandquote:Op maandag 24 april 2006 18:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het nou tijdelijk of voor altijd dat je daar heen ging?
alsof nederland zo slecht isquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn contract loopt 3 jaar, dus nog iets meer dan 1.5 jaar. Begin volgend jaar eens verder kijken naar andere posities, bijvoorkeur niet in nederland![]()
Deutschland uber alles!quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef devzero het volgende:
Dat zeg ik nietIk wil gewoon "ergens anders" werken
USA?quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Mijn contract loopt 3 jaar, dus nog iets meer dan 1.5 jaar. Begin volgend jaar eens verder kijken naar andere posities, bijvoorkeur niet in nederland![]()
ga naar china is weer eens wat andersquote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Van Big Mac naar nasiquote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ga naar china is weer eens wat anders
Ja, USA of ergens andersquote:
Geef mij die nasi maarquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Van Big Mac naar nasi
Kan je maag dat wel aan?![]()
*jaloers is*quote:Op maandag 24 april 2006 22:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, USA of ergens anders![]()
Ik begin te zoeken met iets in de USA, maar tegen canada of australie/nieuw zeelend heb ik ook niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |