Sorry, maar dit vind ik toch echt een gevalletje van:quote:Op donderdag 20 april 2006 17:41 schreef Jump het volgende:
[..]
http://store.apple.com/Ap(...)oductLearnMore=T7561
http://www.itpro.be/gent.phpquote:Op donderdag 20 april 2006 17:42 schreef Geqxon het volgende:
Toen ik laatst een Apple Center binnenliep krijg ik een beetje zo'n gevoel:
[afbeelding]
Allemaal zo mooi schoon en wit en strak en design-erig
Men vader betaalde toch een deel terug omdat die het ook gebruiktquote:Op donderdag 20 april 2006 17:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik toch echt een gevalletje van:
-Voor 30 cent inkoopprijs een product uit taiwan kopen
-Een naam verzinnen die begint met een lage letter i gevolgd door een hoofdletter zodat het populair is.
-Kijken naar hoe duur de concurentie is
-Het 2x zo duur verkopen.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 20 april 2006 17:44 schreef Jump het volgende:
[..]
http://www.itpro.be/gent.php
Hier was het zo:
[afbeelding]
Tenzij het negatief is, jezelf belachelijk maken is wel okéquote:Op donderdag 20 april 2006 17:52 schreef devzero het volgende:
En voor jezelf een naamtopic openen is eigenlijk not-done
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tenzij het negatief is, jezelf belachelijk maken is wel oké
glasex kun je ook bij de AH kopen, maar dat staat ook niet stoer. Misschien wel een goed idee: een lading glasex opkopen en verkopen als iScreen of iWipequote:Op donderdag 20 april 2006 17:56 schreef BlueCurl het volgende:
pff dat schoonmaak spul wat je er hebt gehaald kun je hier gewoon in de mediamarkt kopen
quote:Op donderdag 20 april 2006 17:38 schreef Jump het volgende:
Ik vandaag wat gekocht in de Apple Store in Gent. Voel me opeens zo:
[afbeelding]
niet slecht bedoeld
Daarom dusquote:Op donderdag 20 april 2006 17:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik laat jemorgen heus niet meer binnen jij jij overloper
maar glasex is volgens mij niet echt goed voor je schermquote:Op donderdag 20 april 2006 18:02 schreef devzero het volgende:
[..]
glasex kun je ook bij de AH kopen, maar dat staat ook niet stoer. Misschien wel een goed idee: een lading glasex opkopen en verkopen als iScreen of iWipe
Ach, je hebt altijd nog een alternatiefquote:
De dag dat ze de deur open doen bij je schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 17:40 schreef Jump het volgende:
Nee, anders kan ik toch naar de opendeurdag van me school
alternatief? welkequote:Op donderdag 20 april 2006 19:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, je hebt altijd nog een alternatief
de opendeurdag op zijn schoolquote:Op donderdag 20 april 2006 20:02 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
alternatief? welke? of heb ik ff wat gemist
Hier wordt die aanzien als een verplichte lesdag normaalquote:Op vrijdag 21 april 2006 06:44 schreef Sjowhan het volgende:
Open deur dag is toch altijd op basis van vrijwilligheid?
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Hier wordt die aanzien als een verplichte lesdag normaal
quote:
en ik ben pas net me bed uitquote:Op vrijdag 21 april 2006 07:42 schreef Jump het volgende:
[..]
Zo dadelijk ook weer weg, nog even naar de les tot 11u20 en dan naar station
En je ging wat vroeger opstaan of nog ff te shoppen ofzo?quote:
uhuhquote:Op vrijdag 21 april 2006 10:24 schreef Jump het volgende:
[..]
En je ging wat vroeger opstaan of nog ff te shoppen ofzo?
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadoquote:Op vrijdag 21 april 2006 11:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja![]()
Je gaat gezellige dingen doen dit weekend?![]()
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezenquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadonog even niet nader te noemen want volgens mij kijkt jump onder zijn les nog
ik heb het ook voor mezelf gekocht
dan eens rustig richting am*dam en daar de auto droppen ergens in de buurt van paradiso, dan wat rondhuppen en wat eten en dan een concert van HooverphonicEn morgen/overmorgen zien we nog wel
als het beetje lekker weer is ff naar scheveningen oid
haha hoeft niet hoor hij is al onderweg met de treinquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezen![]()
Verkeerde codes, je bedoelt waarschijnlijk O + ipv : +quote:Op vrijdag 21 april 2006 12:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
strakkies ff inpak papier halen voor een leuk kadonog even niet nader te noemen want volgens mij kijkt jump onder zijn les nog
ik heb het ook voor mezelf gekocht
dan eens rustig richting am*dam en daar de auto droppen ergens in de buurt van paradiso, dan wat rondhuppen en wat eten en dan een concert van HooverphonicEn morgen/overmorgen zien we nog wel
als het beetje lekker weer is ff naar scheveningen oid
nee hoor. dat bedoelde ik nietquote:Op vrijdag 21 april 2006 15:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Verkeerde codes, je bedoelt waarschijnlijk O + ipv : +
Pas op, ik lees mee hoorquote:Op vrijdag 21 april 2006 12:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zal even zijn rechten weghalen zodat hij niet kan meelezen![]()
Bij jou ook alquote:Op vrijdag 21 april 2006 17:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijn admin rechten zijn toch kwijt![]()
tsssquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh jump heeft alleen geleerd dat ie genoeg moet drinken qua vocht voordat ie naar een concert gaat
eten was indd meer dan genoegquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:43 schreef Jump het volgende:
[..]
tsss
Maar had wel genoeg gegeten
En qwerty wuigt.
denk je ik ga op bed liggen om uit te slapen wordt je op 6:40 wakkerquote:Op zaterdag 22 april 2006 07:30 schreef Sjowhan het volgende:
ZO, ga je even op bed liggen om een uurtje (was de bedoeling) te liggen, wordt je om half 7 wakker
Details?quote:Op zaterdag 22 april 2006 00:41 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh jump heeft alleen geleerd dat ie genoeg moet drinken qua vocht voordat ie naar een concert gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |