Voor Fok! welquote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
Werkende ICT'ers zijn 't saaist!
Tsja, het grootste gedeelte van de mensen hier zit nog op school. En wat is ICT? Is iemand die bij een helpdesk werkt ook ICT? Ik beschouw mezelf niet echt een ICT-er, terwijl ik wel bijna de hele dag met de computer werk/programmeerquote:
Als je aan 't programmeren bent, vind ik dat je in de ICT aan het werk bentquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Tsja, het grootste gedeelte van de mensen hier zit nog op school. En wat is ICT? Is iemand die bij een helpdesk werkt ook ICT? Ik beschouw mezelf niet echt een ICT-er, terwijl ik wel bijna de hele dag met de computer werk/programmeer
Dat vind ik ookquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je aan 't programmeren bent, vind ik dat je in de ICT aan het werk bent.
als jij als helpdesk medewerker andermans computer problemen oplost ben je , vind ik, ook wel beziog in de ICT (tis gelukkig een erg ruim begripquote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je aan 't programmeren bent, vind ik dat je in de ICT aan het werk bent.
Daarom, ICT is een ruim begrip, als je veel bezig bent met de pc, kan je jezelf al icter noemenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:13 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij als helpdesk medewerker andermans computer problemen oplost ben je , vind ik, ook wel beziog in de ICT (tis gelukkig een erg ruim begrip)
ennuh morghe
hmmm:quote:Op zondag 26 maart 2006 13:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom, ICT is een ruim begrip, als je veel bezig bent met de pc, kan je jezelf al icter noemen
Dat is dus een vraag die ik niet kan beantwoordenquote:Op zondag 26 maart 2006 13:21 schreef mschol het volgende:
[..]
hmmm:
me ma zit dse laatste tijd ook al veel achter de pc, is ze dan ook automatisch een icter ??
Omg, Gamecube, dat ding van Wintendo?quote:Op zondag 26 maart 2006 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een gemecube aangeschaft.... ik zie amper me pc nog
ja mag ikquote:Op zondag 26 maart 2006 14:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Omg, Gamecube, dat ding van Wintendo?
ik wil misschien als de PS2 heel erg cheap cheap is em nog wel is hebben, samen met FF9 + FF10quote:Op zondag 26 maart 2006 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb een gemecube aangeschaft.... ik zie amper me pc nog
tip: ebay/marktplaatsquote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil misschien als de PS2 heel erg cheap cheap is em nog wel is hebben, samen met FF9 + FF10
en misschien nog race spelletje (heb em ooit gespeeld en vond em wel cool, weet alleen zo snel de naam niet meer)
nu nog niet echt cheap imho:quote:
die gamecube is ook 2de hands... zoveel als ie in de winkel kost heb ik er ook niet voor over!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil misschien als de PS2 heel erg cheap cheap is em nog wel is hebben, samen met FF9 + FF10
en misschien nog race spelletje (heb em ooit gespeeld en vond em wel cool, weet alleen zo snel de naam niet meer)
dat valt me echt wel tegen danquote:Op zondag 26 maart 2006 15:37 schreef mschol het volgende:
[..]
nu nog niet echt cheap imho:
kapotte PS2's worden aangeboden vanaf 30 de werkende vanaf 50 en dan hebik nog geen enkel spel
nee wacht wel totdat de PS3 uit is
quote:Op zondag 26 maart 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
blegh
net uit eten geweest (dat was lakker)
en kregen we gratis drank je van de zaak, dus ik dacht: warme chocomel..
wat krijg ik: de inhoud van zo'n nutrica flesje chocomel wat is opgeschuimd om het te verwarmen
gekke chinezen
nee die verwarmde nutricia shit is niet te drinken, doe me dan maar dat koude flesje...quote:Op zondag 26 maart 2006 21:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ze hebben schijnbaar geen magnetron enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |