Ja, maar nu kunnen we toch weer zeiken dat ze eerst moeten zoekenquote:Op zondag 30 april 2006 22:53 schreef mschol het volgende:
[..]
das idd waar er zijn idd veel problemen die gioed te googelen zijn en veel dubbele hier ook das idd wel jammer, een fauture zou misschien kunnen zijn dat er boven tde topiclijst een banner komt te staan met eerst zoeken op het forum oid
nou.. hm die werkt ook niet heel erg lekker..quote:Op zondag 30 april 2006 22:54 schreef Geqxon het volgende:
En zeiken dat de search het niet doet is nu ook verleden tijd.
quote:Op zondag 30 april 2006 23:05 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Ik ben zo'n fucking slijmbal he...
Oiquote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.
Mijn lijstje van mogelijke opvolgers van Martyrenesite - was niet breezah genoeg voor PUB, wordt te veel een lichtgewicht bevonden voor SES en 'men' denkt daarom om hem maar door te schuiven naar DIG. troel - heeft verder geen verstand van IT, maar is goede vriendjes met iedereen in de crew; als zij het wordt, dan zal dat slechts voor een half jaartje zijn, want ze is van plan om yvonne op te volgen. Is het dan niemand opgevallen dat ze expres is verhuisd om dichter bij Danny te komen wonen? godt - heeft grootse plannen met DIG en de gesprekken met talpa lopen al. Slar vindt dit allemaal prima, want na jaren van verzuring wil hij ook eindelijk wel eens cashen. cygnusx - inmiddels alweer bijna vergeten door de DIGers, maar hij heeft verstand van alles wat met computers heeft te maken en levert altijd deskundig advies. Zijn vorige poging om DIG mod te worden mislukte toen hij met een bosje rozen bij lucille voor de deur stond.
Het wordt dus allemaal nog spannend
Hoe krijg ik dan marty zijn baantjequote:Op maandag 1 mei 2006 01:02 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de kotsseks, sorry.
Hey! Het centrale ONZ-topic is al maanden het leukste topic in FC.quote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.
Wat doe je hier!quote:Op maandag 1 mei 2006 01:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey! Het centrale ONZ-topic is al maanden het leukste topic in FC.
Ik heb anders wel in slechts twee dagen tijd een wireless netwerk aangelegd.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat doe je hier!
Je weet nog geen eens hoe je komputer moet spellen![]()
Respectquote:Op maandag 1 mei 2006 01:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb anders wel in slechts twee dagen tijd een wireless netwerk aangelegd.
Nee, een enkele laptop op m'n router.quote:Op maandag 1 mei 2006 01:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Respect![]()
Honderden routers inclusief encryptie en prioriteiten instellingen neem ik aan?![]()
Hehequote:Op maandag 1 mei 2006 01:28 schreef NJ het volgende:
Het duurde twee dagen voordat ik doorhad dat de software op de laptop gewoon kut was.
krijgt gewoon gebagger terug danquote:Op maandag 1 mei 2006 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zeker 5 mensen die antwoorden dat hij firefox moet gebruiken
Goh, delen we toch dezelfde mening:quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, we vergeten dat de mensen op GoT meer intresse in technische zaken hebben, wat weer terugvalt op een hogere intelligentie, wat weer terugvalt op het feit dat op GoT gewoon geen bagger word gepost.
Zelf ben ik er voorstander van om de lat fors hoger te leggen en Slarioux te klonen als derde mod, maar dat is iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.
Om maar wat te noemen:1 op de 3 topics in DIG zijn topics met vragen die goed te googlen zijn.
Hoeveel topics zijn hier wel niet langsgeweest over zwart/wit beeld bij TV-Out?
dan ben ik dus ouderwets?quote:Op maandag 1 mei 2006 06:42 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
krijgt gewoon gebagger terug dan
Maar zeker weten dat Firefox behoort op de pc, IE is echt zo 2003.
Kijk, een nieuwe telg in de DIG slowchatquote:Op maandag 1 mei 2006 01:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Hey! Het centrale ONZ-topic is al maanden het leukste topic in FC.
Ja straks hebben we blauwe tekort?quote:Op maandag 1 mei 2006 09:39 schreef Jump het volgende:
[..]
Kijk, een nieuwe telg in de DIG slowchatHoe meer hoe beter
quote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]cygnusx - inmiddels alweer bijna vergeten door de DIGers, maar hij heeft verstand van alles wat met computers heeft te maken en levert altijd deskundig advies. Zijn vorige poging om DIG mod te worden mislukte toen hij met een bosje rozen bij lucille voor de deur stond.
Maar wat is de grap nu?quote:Op maandag 1 mei 2006 12:06 schreef mschol het volgende:
ik vroeg me af waarom internet zo traag was:
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon May 1 2006 om 12:06:29 UTC+0200)
Download : 9.5 KByte/sec
Upload : 5.8 KByte/sec
Connection : 29.0 Conn/min
Ping test Nederland : 0.0 ms![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |