Momenteel:quote:Op zondag 30 april 2006 06:08 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
FOK! stond toch ooit 6e ofzo in die lijst? Uit verveling keek ik net weer en 'we' staan nu 12e.
De stats van FOK! volgens hun:
Number of posts: 25502016
Number of members: 117081
Dat was er, maar is op de een of andere manier offline gegaan.quote:Dat klopt allang niet meer. Kan d'r niet een dynamische page gefixt worden zodat big-boards automatisch FOK! bijhoudt? Zoiets heb ik me laten vertellen
.
quote:
Damnquote:
En die kan niet terugkomen ofzo?quote:Dat was er, maar is op de een of andere manier offline gegaan.
't is vooral het niet-gebagger en strengere moderatie dat GOT tot een iets minder los forum stelt.. Ik ben daar ook op te vinden, ook omdat er veel meer kennis op verschillende fronten is dan FoK! ooit kan hebben..quote:
GoT is ook meer toegespitst op 1 onderwerp. GoT gaat diep, maar niet breed. En als je breed gaat kan je onmogelijk diep gaan.quote:Op zondag 30 april 2006 22:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't is vooral het niet-gebagger en strengere moderatie dat GOT tot een iets minder los forum stelt.. Ik ben daar ook op te vinden, ook omdat er veel meer kennis op verschillende fronten is dan FoK! ooit kan hebben..
ben ik het je niet mee eens. GOT is zeker niet toegespitst op 1 onderwerp, ooit de delen-topics gezien (oa TFT's bijvoorbeeld)?quote:Op zondag 30 april 2006 22:28 schreef Jump het volgende:
[..]
GoT is ook meer toegespitst op 1 onderwerp. GoT gaat diep, maar niet breed. En als je breed gaat kan je onmogelijk diep gaan.
Als je over kennis dan.
Er zijn wel dingen waar breed en diep tesamen gaan
het is wel alleen toetespitst op 1 onderwerp: computersquote:Op maandag 1 mei 2006 06:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
ben ik het je niet mee eens. GOT is zeker niet toegespitst op 1 onderwerp, ooit de delen-topics gezien (oa TFT's bijvoorbeeld)?
waarom kenkert niemand gewoon die stats even naar die ene sitequote:
Op die andere fora is in de tussentijd ook echt nog wel gepost.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:48 schreef thedude0 het volgende:
[..]
waarom kenkert niemand gewoon die stats even naar die ene site
dan staan we weer op de zevende plaats
maar die updaten wel automatisch anders zou fok niet naar de 12e plek zijn gezaktquote:Op maandag 1 mei 2006 14:45 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Op die andere fora is in de tussentijd ook echt nog wel gepost.
quote:Op maandag 1 mei 2006 18:12 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als er 1 pagina voor nodig is, dan mss een schopje richting Bug & features forum voor een feature request?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |