Je liegt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Jump het volgende:
mja, het is hier wat stilgevallen laatste tijd.
Ik mis enkele hier. Sherman, godlike, marty, ... wie nog?
Wanneer komt de MED?quote:Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je liegt!
heb je hele dagen gesproken op msn![]()
zo ver was ik ookquote:Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Hot-Swapable is dat ik hem eruit kan trekken terwijl de computer nog aan staat.
-USB PCI-kaartje met intern USB-poort:quote:Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver was ik ook
maar meer zo vanb hoe heb je je HD hot swappable gemaakt.. je kan toch niet zo maar elke huis-tuin en keueken hdd gebruiken ervoor?
dat valt best wel mee, alleen Jump&Godt zitten hier momenteelquote:Op zondag 30 april 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
et wordt hier met de dag blauwer...
straks wordt het hier nog een Mod DIG SC
Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.quote:Op zondag 30 april 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
et wordt hier met de dag blauwer...
straks wordt het hier nog een Mod DIG SC
Ja, cygnus waren we helemaal vergetenquote:Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.
Mijn lijstje van mogelijke opvolgers van Martyrenesite - was niet breezah genoeg voor PUB, wordt te veel een lichtgewicht bevonden voor SES en 'men' denkt daarom om hem maar door te schuiven naar DIG. troel - heeft verder geen verstand van IT, maar is goede vriendjes met iedereen in de crew; als zij het wordt, dan zal dat slechts voor een half jaartje zijn, want ze is van plan om yvonne op te volgen. Is het dan niemand opgevallen dat ze expres is verhuisd om dichter bij Danny te komen wonen? godt - heeft grootse plannen met DIG en de gesprekken met talpa lopen al. Slar vindt dit allemaal prima, want na jaren van verzuring wil hij ook eindelijk wel eens cashen. cygnusx - inmiddels alweer bijna vergeten door de DIGers, maar hij heeft verstand van alles wat met computers heeft te maken en levert altijd deskundig advies. Zijn vorige poging om DIG mod te worden mislukte toen hij met een bosje rozen bij lucille voor de deur stond.
Het wordt dus allemaal nog spannend
Twee mods is te doen, maar is juist op de rand. Als we beiden weg zijn op een dag met slecht weer merk je het 's avonds wel als je thuiskomt hoor.quote:Op zondag 30 april 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:
Zijn 2 mods op DIG niet al prima?
Vergeet niet dat de Apple slowchat nu dicht is
Hoe heb je dat dynamische avater gedaan?quote:Op zondag 30 april 2006 22:23 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil je anders wel helpen met het plaatsen van TRs hoor
Maar ik begrijp het ja.
Ik weet het zelf nog nietquote:Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik ben overigens wel benieuwd wie er mod gaat worden
Kijkend naar dat ik hier een keer gebanned ben zal ik het zeker niet wordenquote:Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik weet het zelf nog nietEr zijn concreet gezien enkele namen, maar er zal een solli ronde komen.
quote:Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kijkend naar dat ik hier een keer gebanned ben zal ik het zeker niet worden
Het modereren op zich is "niks". Gewoon zorgen dat je bij blijft met de recenste ontwikkelingen in DIG en twijfelachtige topics/posts beoordelen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
en ik zal er uberhaupt niet aan mee doen, te veel gedoe schat ik zo
*schrijft op*quote:Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
Plus dat toen ik uit de crew getrapt werd, ik zeker wist dat ik niet terug zou willen gaan.
Maar dat terzijde.
Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.quote:
Op de ONZ mods heb ik geen zicht, maar een bende zou ik het niet noemen hoorquote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.
Op Tweakers zijn de mods gelukkig veel strenger. Daar zie je tenminste geen users die moderators uitlokken.
je kan ook wel een uiterste nemen, die jongen sluiten om elk wissewasje je post/topic zonder te waarschuwen of even te meldenquote:Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.
Op Tweakers zijn de mods gelukkig veel strenger. Daar zie je tenminste geen users die moderators uitlokken.
das maar goed ook want het zou het forum niet ten goede komen gok ikquote:Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef Jump het volgende:
[..]
Op de ONZ mods heb ik geen zicht, maar een bende zou ik het niet noemen hoor
Op T.net ligt de lat ook al veel hoger. Bij het minste daar krijg je al een OW (Officiėle Waarschuwing) aan je been. Als we de topics hier in DIG, met dezelfde TT en OP bij onze buren GoT zouden openen zou de helft met een slotje eindigen. Als het niet meer is.
Hier is er voor gekozen om die "drempel" niet zo hoog te leggen.
Ergens in de beginperiode dat ik mod was, zijn we wat teruggefloten omdat we teveel topics centraal wouden hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, we vergeten dat de mensen op GoT meer intresse in technische zaken hebben, wat weer terugvalt op een hogere intelligentie, wat weer terugvalt op het feit dat op GoT gewoon geen bagger word gepost.
Zelf ben ik er voorstander van om de lat fors hoger te leggen en Slarioux te klonen als derde mod, maar dat is iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.
Om maar wat te noemen:1 op de 3 topics in DIG zijn topics met vragen die goed te googlen zijn.
Hoeveel topics zijn hier wel niet langsgeweest over zwart/wit beeld bij TV-Out?
das idd waar er zijn idd veel problemen die gioed te googelen zijn en veel dubbele hier ook das idd wel jammer, een fauture zou misschien kunnen zijn dat er boven tde topiclijst een banner komt te staan met eerst zoeken op het forum oidquote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, we vergeten dat de mensen op GoT meer intresse in technische zaken hebben, wat weer terugvalt op een hogere intelligentie, wat weer terugvalt op het feit dat op GoT gewoon geen bagger word gepost.
Zelf ben ik er voorstander van om de lat fors hoger te leggen en Slarioux te klonen als derde mod, maar dat is iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.
Om maar wat te noemen:1 op de 3 topics in DIG zijn topics met vragen die goed te googlen zijn.
Hoeveel topics zijn hier wel niet langsgeweest over zwart/wit beeld bij TV-Out?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |