abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37430998
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 23:09 schreef Jump het volgende:
mja, het is hier wat stilgevallen laatste tijd.

Ik mis enkele hier. Sherman, godlike, marty, ... wie nog?
Je liegt!
heb je hele dagen gesproken op msn
pi_37431290
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:00 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Je liegt!
heb je hele dagen gesproken op msn
Wanneer komt de MED?
pi_37431831
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:12 schreef devzero het volgende:

[..]

Wanneer komt de MED?
MED

Jump heeft godtje gesproken!
Lijkt me een goeie

IK verwacht hem morgen
  Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 21:00:49 #154
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_37436163
Terug blauw
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_37436809
quote:
Op zondag 30 april 2006 16:31 schreef Geqxon het volgende:
Hot-Swapable is dat ik hem eruit kan trekken terwijl de computer nog aan staat.

zo ver was ik ook
maar meer zo vanb hoe heb je je HD hot swappable gemaakt.. je kan toch niet zo maar elke huis-tuin en keueken hdd gebruiken ervoor?
pi_37436842
et wordt hier met de dag blauwer...
straks wordt het hier nog een Mod DIG SC
pi_37436944
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:21 schreef mschol het volgende:

[..]

zo ver was ik ook
maar meer zo vanb hoe heb je je HD hot swappable gemaakt.. je kan toch niet zo maar elke huis-tuin en keueken hdd gebruiken ervoor?
-USB PCI-kaartje met intern USB-poort:

-USB naar IDE convertor:

-Schakelaar:

Veilig verwijderen in windows en met de schakelaar alle stroom eraf gooien
  zondag 30 april 2006 @ 21:39:01 #158
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_37437465
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
dat valt best wel mee, alleen Jump&Godt zitten hier momenteel
pi_37438447
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:22 schreef mschol het volgende:
Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.

Mijn lijstje van mogelijke opvolgers van Marty
  • renesite - was niet breezah genoeg voor PUB, wordt te veel een lichtgewicht bevonden voor SES en 'men' denkt daarom om hem maar door te schuiven naar DIG.
  • troel - heeft verder geen verstand van IT, maar is goede vriendjes met iedereen in de crew; als zij het wordt, dan zal dat slechts voor een half jaartje zijn, want ze is van plan om yvonne op te volgen. Is het dan niemand opgevallen dat ze expres is verhuisd om dichter bij Danny te komen wonen?
  • godt - heeft grootse plannen met DIG en de gesprekken met talpa lopen al. Slar vindt dit allemaal prima, want na jaren van verzuring wil hij ook eindelijk wel eens cashen.
  • cygnusx - inmiddels alweer bijna vergeten door de DIGers, maar hij heeft verstand van alles wat met computers heeft te maken en levert altijd deskundig advies. Zijn vorige poging om DIG mod te worden mislukte toen hij met een bosje rozen bij lucille voor de deur stond.

Het wordt dus allemaal nog spannend
  •   Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 22:11:00 #160
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_37438562
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:08 schreef devzero het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, tenslotte kwam/komt Marty hier ook wel en die wordt weer zwart en Godt is al blauw.

Mijn lijstje van mogelijke opvolgers van Marty
  • renesite - was niet breezah genoeg voor PUB, wordt te veel een lichtgewicht bevonden voor SES en 'men' denkt daarom om hem maar door te schuiven naar DIG.
  • troel - heeft verder geen verstand van IT, maar is goede vriendjes met iedereen in de crew; als zij het wordt, dan zal dat slechts voor een half jaartje zijn, want ze is van plan om yvonne op te volgen. Is het dan niemand opgevallen dat ze expres is verhuisd om dichter bij Danny te komen wonen?
  • godt - heeft grootse plannen met DIG en de gesprekken met talpa lopen al. Slar vindt dit allemaal prima, want na jaren van verzuring wil hij ook eindelijk wel eens cashen.
  • cygnusx - inmiddels alweer bijna vergeten door de DIGers, maar hij heeft verstand van alles wat met computers heeft te maken en levert altijd deskundig advies. Zijn vorige poging om DIG mod te worden mislukte toen hij met een bosje rozen bij lucille voor de deur stond.

Het wordt dus allemaal nog spannend
  • Ja, cygnus waren we helemaal vergeten
    En als je juist of fout bent zal je de komende dagen wel zien
    pi_37438704
    Zijn 2 mods op DIG niet al prima?

Vergeet niet dat de Apple slowchat nu dicht is
      Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 22:16:00 #162
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_37438765
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:14 schreef Geqxon het volgende:
    Zijn 2 mods op DIG niet al prima?

Vergeet niet dat de Apple slowchat nu dicht is
    Twee mods is te doen, maar is juist op de rand. Als we beiden weg zijn op een dag met slecht weer merk je het 's avonds wel als je thuiskomt hoor.
    pi_37439043
    Ik wil je anders wel helpen met het plaatsen van TRs hoor

Maar ik begrijp het ja.
    pi_37439132
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:23 schreef Geqxon het volgende:
    Ik wil je anders wel helpen met het plaatsen van TRs hoor

Maar ik begrijp het ja.
    Hoe heb je dat dynamische avater gedaan?
    pi_37439231
    PHP en dan de GD-Library die de referer op een plaatje plakt.

pi_37439258
    Ik ben overigens wel benieuwd wie er mod gaat worden
      Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 22:30:20 #167
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_37439297
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:29 schreef Geqxon het volgende:
    Ik ben overigens wel benieuwd wie er mod gaat worden
    Ik weet het zelf nog niet Er zijn concreet gezien enkele namen, maar er zal een solli ronde komen.
    pi_37439324
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:30 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik weet het zelf nog niet Er zijn concreet gezien enkele namen, maar er zal een solli ronde komen.
    Kijkend naar dat ik hier een keer gebanned ben zal ik het zeker niet worden
    pi_37439415
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:31 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Kijkend naar dat ik hier een keer gebanned ben zal ik het zeker niet worden

en ik zal er uberhaupt niet aan mee doen, te veel gedoe schat ik zo
      Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 22:36:05 #170
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_37439516
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:33 schreef mschol het volgende:

[..]

en ik zal er uberhaupt niet aan mee doen, te veel gedoe schat ik zo
    Het modereren op zich is "niks". Gewoon zorgen dat je bij blijft met de recenste ontwikkelingen in DIG en twijfelachtige topics/posts beoordelen.

Er kan soms wat tijd inkruipen, zeker als je echt elk topic helemaal wilt inlezen telkens. Wat na een weekendje even kan duren (is dan meestal een ganse forumindex, die van DIG staat op drie dagen).

Voor de rest, gewoon meeposten als een "gewone" user, niet te streng zijn (krijg je achteraf enkel gezeik van soms), en ook niet te soepel zijn (kan dan later ook weer negatief uitspelen).
    pi_37439521
    Plus dat toen ik uit de crew getrapt werd, ik zeker wist dat ik niet terug zou willen gaan.

Maar dat terzijde.
      Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 22:37:17 #172
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_37439560
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:36 schreef Geqxon het volgende:
    Plus dat toen ik uit de crew getrapt werd, ik zeker wist dat ik niet terug zou willen gaan.

Maar dat terzijde.
    *schrijft op*
    pi_37439652
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:37 schreef Jump het volgende:

[..]

*schrijft op*
    Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.

Op Tweakers zijn de mods gelukkig veel strenger. Daar zie je tenminste geen users die moderators uitlokken.
      Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 22:44:19 #174
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_37439839
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Och, op het moment is de crew een bende. ONZ-moderators die zelf bagger posten, go figure.

Op Tweakers zijn de mods gelukkig veel strenger. Daar zie je tenminste geen users die moderators uitlokken.
    Op de ONZ mods heb ik geen zicht, maar een bende zou ik het niet noemen hoor

Op T.net ligt de lat ook al veel hoger. Bij het minste daar krijg je al een OW (Officiėle Waarschuwing) aan je been. Als we de topics hier in DIG, met dezelfde TT en OP bij onze buren GoT zouden openen zou de helft met een slotje eindigen. Als het niet meer is.
    Hier is er voor gekozen om die "drempel" niet zo hoog te leggen.
    pi_37439926
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:39 schreef Geqxon het volgende:

[..]

je kan ook wel een uiterste nemen, die jongen sluiten om elk wissewasje je post/topic zonder te waarschuwen of even te melden
    pi_37439971
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:44 schreef Jump het volgende:

[..]

Op de ONZ mods heb ik geen zicht, maar een bende zou ik het niet noemen hoor

Op T.net ligt de lat ook al veel hoger. Bij het minste daar krijg je al een OW (Officiėle Waarschuwing) aan je been. Als we de topics hier in DIG, met dezelfde TT en OP bij onze buren GoT zouden openen zou de helft met een slotje eindigen. Als het niet meer is.
    Hier is er voor gekozen om die "drempel" niet zo hoog te leggen.
    das maar goed ook want het zou het forum niet ten goede komen gok ik
    pi_37439998
    Maar goed, we vergeten dat de mensen op GoT meer intresse in technische zaken hebben, wat weer terugvalt op een hogere intelligentie, wat weer terugvalt op het feit dat op GoT gewoon geen bagger word gepost.

Zelf ben ik er voorstander van om de lat fors hoger te leggen en Slarioux te klonen als derde mod, maar dat is iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.

Om maar wat te noemen:1 op de 3 topics in DIG zijn topics met vragen die goed te googlen zijn.

Hoeveel topics zijn hier wel niet langsgeweest over zwart/wit beeld bij TV-Out?
      Lieve Belg zondag 30 april 2006 @ 22:50:28 #178
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_37440078
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:
    Maar goed, we vergeten dat de mensen op GoT meer intresse in technische zaken hebben, wat weer terugvalt op een hogere intelligentie, wat weer terugvalt op het feit dat op GoT gewoon geen bagger word gepost.

Zelf ben ik er voorstander van om de lat fors hoger te leggen en Slarioux te klonen als derde mod, maar dat is iets dat waarschijnlijk nooit zal gebeuren.

Om maar wat te noemen:1 op de 3 topics in DIG zijn topics met vragen die goed te googlen zijn.

Ergens in de beginperiode dat ik mod was, zijn we wat teruggefloten omdat we teveel topics centraal wouden hebben.
    We kunnen de lat hoger leggen als we willen, maar we doen het niet. Als de lat te hoog ligt, komt er een groep mensen niet meer langs die anders hier hun kleine computer vragen kwijt kunnen.

Ja, maar je kan die topics toch moeiljk gaan sluiten met "gebruik eens google, yahoo, msn search of nog iets anders"?

Ja, die zwart/wit vraag zou eens in de FAQ moeten komen, kunnen we daarnaar verwijzen. Als er echt teveel van die topics tegelijkertijd lopen komt er toch ook wel een slotje op hoor.
    pi_37440208
    quote:
    Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef Geqxon het volgende:

das idd waar er zijn idd veel problemen die gioed te googelen zijn en veel dubbele hier ook das idd wel jammer, een fauture zou misschien kunnen zijn dat er boven tde topiclijst een banner komt te staan met eerst zoeken op het forum oid
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')