game on hierquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef CocaColaLight het volgende:
kast open schroeven en op de kaart zelf kijken
totdat je je drivers hebt dan heb je aan deze link niet maar voor de mensen met geluid is het best grappig.
jawel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ouwe shit zeg. Lijkt een Abit bord of een kloon daarvan... niet nog een CDtje liggen ergens?
ja, een slowchat schuiven, kan je lachenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
schopje --> DIG?
goed plan. Begin maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Een foto van je moeder
datkutding inschakelen in Device manager?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
Okee.. ik kan wat hulp gebruiken nu
Iemand een idee hoe ik 't geluid terug krijg?
op m'n moederbordquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Zit de soundcard op je moederbord of een losse kaart?
euhmquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
datkutding inschakelen in Device manager?
burobladquote:
daarvan had ik er al 1 gevonden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buroblad
rechtermuisknop op Deze Computer
Beheren
Apparaatbeheer
daareerst eens scannen op rode en gele waarschuwingstekentjes
ahquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef Xilantof het volgende:
die staat bij: "C-media AC97 Audio Device"
Hij lijkt bezigquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah
dat klinkt wel als een geluids-dinges, vind je niet?
rechtermuis
Stuurprogramma bijwerken
en als hij vraagt of hij op internet mag gaan zoeken
JA doen
bezig waarmee?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef Xilantof het volgende:
Hij was geel, en is nog steeds bezig...
met data binnenhalen gok ik.quote:
Jajaquote:
Is er eens een keer iemand enthousiast over je foto's, is het weer niet goed!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaIk start nu Rawshooter en PS op
Ogenblikje
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
Als je nu maar ff wat mooie foto's laat zien
Goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef Re het volgende:
hop naar bed...
ja
ja, morgen om 6 uur op naar Luton
Jaquote:
Thnxquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik werk nu op 256 kleuren (), maar het ziet er zelfs op deze schermmode erg goed uit
Eigendlijk moet er nu iets achter de titel in de trend van: en het gevonden heeft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:31 schreef Xilantof het volgende:
En ik heb potver gewoon wéér een naamtopic!![]()
morghuhquote:
matige tvp,quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:24 schreef Puckzzz het volgende:
Re veel succes met de bruidsmeisjes!jaja ik weet dat ie allang weg is, maar vond het best een goede tvp
![]()
Die van puckzzz was toch beter moet ik zeggenquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
matige tvp,
matige tvp![]()
hoe doe ik het?
Weet je wat: ik vind ze allemaal goed, dan heb ik ook wat gezegd en dan kan ik die SC weer vinden in m'n lijstquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Die van puckzzz was toch beter moet ik zeggen
mogguh btw
Jij drinkt thee, toch? In dat geval, ik wil ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
c:_/
edit:![]()
ik kan die kutsmiley nooit onthouden
ik drink thee 's avonds, als ik geen zin in bier heb (niet zo vreselijk vaak dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij drinkt thee, toch? In dat geval, ik wil ook!
Rooibos graagquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink thee 's avonds, als ik geen zin in bier heb (niet zo vreselijk vaak dus)
of 's morgens, als ik geen tijd heb om koffie te zetten.
Maar ik wil best ff een kopje thee voor je zetten hoorvoorkeur smaakje?
*rooibosje in elkaar schroeftquote:
Doe maar even niet, ik heb mijn portie slecht eten alweer binnen voor vandaagquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*rooibosje in elkaar schroeft
Amandelspeculaasje erbij misschien?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:45 schreef Debsterr het volgende:
Doe maar even niet, ik heb mijn portie slecht eten alweer binnen voor vandaag. Ik heb net mijn konijn aangevallen
.
Zoiets dus, en hij zat ook nog in een hokquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets dus, en hij zat ook nog in een hok. Hij heeft nu alleen nog een staart
Ik heb je koekie niet eens aangenomen, mafkeesquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan heb je de calorietjes wel weer te pakken inderdaad
Geef terug dat koekie
nee, maar goed ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb je koekie niet eens aangenomen, mafkees![]()
Sommige mensen zijn nuttige dingen aan het doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:09 schreef Debsterr het volgende:
Zo, is den slowchat toch even dood gedonderd.. Leeft er nog wel iemand of is iedereen er vandoor ofzo?
Moet je een schop ofzo?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nuttige dingen aan het doen![]()
Je zat gewoon te wachten op een bericht waar je weer op kon reagerenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vertoon zwaar studie-ontwijkend gedrag
Van jouquote:
Caravan wassenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik was ff nuttig bezig, idd, tenminste, voor zover het wassen van een Caravan nuttig kan zijn
SOG is goedquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vertoon zwaar studie-ontwijkend gedrag
Die "Hmmmmm......" klinkt wel erg dubieusquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die "Hmmmmm......" klinkt wel erg dubieus.
Pas op hoor, stilettohakken voelen niet goed aan op tenenquote:
Ik zal kistjes met stalen neuzen aantrekken als we naar Simpelveld gaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pas op hoor, stilettohakken voelen niet goed aan op tenen.
Even ter informatie.. er bestaat niet zoiets als "kistjes". Schoeisel met stalen neuzen is per definitie LOMP, GROOT en ONAANTREKKELIJK! Dus dan is het lompe, grote, onaantrekkelijke kisten met stalen neuzen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal kistjes met stalen neuzen aantrekken als we naar Simpelveld gaan
Wat jij wilquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even ter informatie.. er bestaat niet zoiets als "kistjes". Schoeisel met stalen neuzen is per definitie LOMP, GROOT en ONAANTREKKELIJK! Dus dan is het lompe, grote, onaantrekkelijke kisten met stalen neuzen!
Tis gelukkig niet mijn caravan, ik zou er niet eens een kopen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Caravan wassen, koop gewoon een nieuwe.. Werkt ook met kleren!
Maar waarom maak je hem dan schoonquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tis gelukkig niet mijn caravan, ik zou er niet eens een kopen.
Ouweluiquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Om van het gezeur van die ouwelui af te zijn.
mja, ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten op een bericht waar je weer op kon reageren.
ok, kom maar op, wat ben je vergeten?quote:
over simpelveld gesproken peter, ik moet je nog mailenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal kistjes met stalen neuzen aantrekken als we naar Simpelveld gaan
Het is wel opvallend rustig nu in de SC, zo zonder Requote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok, kom maar op, wat ben je vergeten?
zonder re geen scquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel opvallend rustig nu in de SC, zo zonder Re.
FB, hoeist met je paashaas??
Nee, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zonder re geen sc
Ik heb hem nog steeds niet terugHij is ondertussen al met de fohn bedreigd
preaustquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mjah, dat gaat er geloof ik wel in.
maar ik ben zo gehecht aan dezequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik. Gelukkig istie wel veilig aangekomen in Londen, nu hopen dattie weer veilig terug komt. Anders blijft de SC zo saai
![]()
.
Achhh. Zou je niet gewoon een nieuwe kopen dan
?
*geeft een snelle rugmassage*quote:
Zo, wat een lichamelijk contact weer op de zaterdagmiddagquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:43 schreef fraubitch het volgende:
[..]
*geeft een snelle rugmassage*
je kunt het wel
*zwijmel*quote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo, wat een lichamelijk contact weer op de zaterdagmiddag.
Tsjaa, digitaal lichamelijk contact is zo moeilijk vast te leggen hequote:Op zaterdag 15 april 2006 15:47 schreef CocaColaLight het volgende:
Dames het is hier wel FOT hedus waar blijven die foto's van al dat lichamelijk contact?
![]()
ja, daar is lekker veel van terechtgekomen, ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zette mezelf aan het werk hoor.
Maar ik heb een excuus, echt waar!!!quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, daar is lekker veel van terechtgekomen, ook
smoesjes, ga maar alles met de hand doen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 15:50 schreef Debsterr het volgende:
De computer doet lekker niet wat ik wil, nou kan ik geen huiswerk doen. Morgen weer
.
Ik ben al een beetje aan het schrijvenquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:52 schreef fraubitch het volgende:
[..]
smoesjes, ga maar alles met de hand doen.
hier heb je een pen
quote:
Ik wou je alleen maar helpenquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
niet te bijdehand he! Je was lief, maar nu...
![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Druk met andere topics lezen, ja.
Ja, maar, die weet ik niet te vinden hier thuisquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
haal nog eens een biertje anders? 'T is jouw beurt
Nee jij zuipt 's avonds al genoegquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:50 schreef Subhuman het volgende:
Het is nog niet eens avond en nu al aan het bier?Dat zou zelfs ik niet doen!
ja vorig weekend nogquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
Het is paasweekend, iedereen is vrij, zijn er nog mensen op stap (geweest) om wat leuke foto's te schieten?
* Sub zit door z'n oude collectie heen te bladeren.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
Het is paasweekend, iedereen is vrij, zijn er nog mensen op stap (geweest) om wat leuke foto's te schieten?
Ben nu pas vrijquote:Op zaterdag 15 april 2006 16:55 schreef Subhuman het volgende:
* Sub zit door z'n oude collectie heen te bladeren.
Ik krijg het er al koud van als ik er alleen maar naar kijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:06 schreef Subhuman het volgende:
Ik heb deze foto gemaakt op 15 januari 2005, om het 135 mm f/3.5 objectief dat ik toen net had te testen.
Clique!
Edit: Ow, hij is te groot.
Ben woensdag pas vrijquote:
Aha... dan ben ik ook vrijquote:
vertelquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:51 schreef Xilantof het volgende:
Goede-bijna-avond
Werken was wel lekker. Heb me rot gelachen om mijn collega's
Zij waren chagrijnig en/of ziekjesquote:
Hoi Offyquote:Op zaterdag 15 april 2006 17:55 schreef Offy het volgende:
Ha Xil
Leedvermaak doet het altijd goed ja
Dat zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik krijg het er al koud van als ik er alleen maar naar kijk(zit wel een beetje een blauwe waas overheen, of lijkt dat maar?)
En meer dan een jaar geleden! (Je hebt ze niet toch nu pas ingescand?quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:06 schreef Subhuman het volgende:
Dat zou zomaar kunnen.Maar het was ook koud immers!
Och arme....quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
mijn worstebroodjes zijn zo goed als verkoold
Waar het komt is het toch donkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:17 schreef Offy het volgende:
Dat zwarte krab je er zo vanaf met een vorkje, ziet niemand meer iets van
Ik heb even een deja-vu trouwensquote:Op zaterdag 15 april 2006 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik had gewoon een wekker moeten zetten
Oh ohquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:31 schreef fraubitch het volgende:
[..]
over simpelveld gesproken peter, ik moet je nog mailen
er gaan een paar mensen mee
Op de bank zitten wachten totdat je afspraak komt (die dus niet komt) is ook slecht voor vriendschappenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:12 schreef PdeHoog het volgende:
Op de bank in slaap vallen is niet goedSlecht voor je nek ook
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Op de bank zitten wachten totdat je afspraak komt (die dus niet komt) is ook slecht voor vriendschappen
Reminder to self: uit de buurt blijven van Offy.quote:Op zaterdag 15 april 2006 18:08 schreef Offy het volgende:
* Offy heeft straks lekker soepje met knoflook en kruidenboter
Nee hoor, ze stonden hier al de hele tijd in een mapje te wachten.quote:En meer dan een jaar geleden! (Je hebt ze niet toch nu pas ingescand?![]()
)
Tenzij vriendjelief precies hetzelfde heeft gegetenquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Offy hoeft niet meer te zoenen vanavond?
Ah, ruziequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:00 schreef Offy het volgende:
of er nog gezoend gaat worden vanavond gaat jou niets aan![]()
![]()
Ook lekkerquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef Offy het volgende:
Maar ik zie nu dus pas dat ik stokbrood ipv knoflook had moeten typen
is het morgen beter?quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gewoon
![]()
![]()
Nou ja....het was toch geen mooie zonsondergang geworden hieroDus het is maar goed dat jullie niet deze kant op zijn gekomen
Ik betwijfel het als ik de weersvoorspellingen bekijk. Maar goed....gister was het ook opeens strakblauw zeg maarquote:
Iedereen maakt wel een foutjequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:03 schreef Offy het volgende:
Maar ik zie nu dus pas dat ik stokbrood ipv knoflook had moeten typen
asˇsoˇnanˇtie (de ~ (v.), ~s)quote:
Niets anders te doen dan de Dikke van Dale na te kijken, mevrouw Offyquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:12 schreef Offy het volgende:
[..]
asˇsoˇnanˇtie (de ~ (v.), ~s)
1 rijm waarin de klinkers overeenkomen => halfrijm, klinkerrijm
Er bestaat een woord voor
Kennis is machtquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:14 schreef PdeHoog het volgende:
Niets anders te doen dan de Dikke van Dale na te kijken, mevrouw Offy![]()
Hmm, ik moet het tosti-ijzer maar weer eens uit zijn winterslaap halen jaquote:wanneer is het weer tosti-eet-tijd bij jou![]()
Tja. Uhm. Nou. Weet je. Dat gaat niet helemaal lukken aan deze kantquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:19 schreef Offy het volgende:
[..]
Kennis is machten zo leer je nog eens wat
[..]
Hmm, ik moet het tosti-ijzer maar weer eens uit zijn winterslaap halen ja
(Hoe staat het trouwens met die Artismeet die perse voor 30 april moest gebeuren?)
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
Tja. Uhm. Nou. Weet je. Dat gaat niet helemaal lukken aan deze kant![]()
Sorryquote:
Dat is nog eens een lange termijn planning!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SorryMaar 28 april ga ik naar Londen, 6 mei naar Simpelveld, 7 mei krijg ik Debsterr over de vloer met nog wat aanhang en zo, 14 mei ben ik jarig, 20 mei komen er eters en 24 mei moet ik mijn afstudeerzooi inleveren
Ik werk dan ook 40 uur per week in tegenstelling tot bepaalde studenten onder onsquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Dat is nog eens een lange termijn planning!Ik plan zelden meer dan twee weken vooruit!
Geen tosti voor PdeHoogquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:24 schreef PdeHoog het volgende:
SorryMaar 28 april ga ik naar Londen, 6 mei naar Simpelveld, 7 mei krijg ik Debsterr over de vloer met nog wat aanhang en zo, 14 mei ben ik jarig, 20 mei komen er eters en 24 mei moet ik mijn afstudeerzooi inleveren
Ik doe anders minstens 60 uur per week nuttige dingen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk dan ook 40 uur per week in tegenstelling tot bepaalde studenten onder ons
ik ruim 60 afgelopen week.quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik werk dan ook 40 uur per week in tegenstelling tot bepaalde studenten onder ons
bier drinken telt nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:32 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ik doe anders minstens 60 uur per week nuttige dingen!
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:30 schreef Offy het volgende:
[..]
Geen tosti voor PdeHoog(maar er valt wel te onderhandelen, 2 ham/kaas-tosti's voor je Apollo 13-boekje en we hebben het er niet meer over
)
Van de 28e tot de 30equote:Hoe lang blijf je in Londen? Ik wil mee!
Hmmm...ik moet nog steeds etenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:35 schreef Subhuman het volgende:
Ik ga nu tv kijken en toastjes met brie eten.Tot later allemaal!
Ik kan er nog steeds niet van slapen 's nachts dat we precies dezelfde hebben, maar dat ik het boekje niet kreegquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:37 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Wil je zo graag dat Apollo-13-boekje
Je mag hem hebben hoor
Wanneer kom je hem halen
quote:Van de 28e tot de 30eWas een verjaardagscadeau voor mijn moeder
Die heeft nooit gevlogen en wil heel graag een keer Londen zien
Dus op naar Londen dan maar
Heeeeeeeeeel vervelend
Slim!quote:En aangezien ik dit keer wat beter ben voorbereid ga ik hele coole foto's maken van de wisseling van de wacht bij Buckingham PalaceIk dump mijn moeder op een plek waar ze alles goed kan zien en ik ga zelf op een fotografisch interessantere lokatie staan
Zoals ik al zei: wanneer kom je hem halenquote:Op zaterdag 15 april 2006 20:42 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet van slapen 's nachts dat we precies dezelfde hebben, maar dat ik het boekje niet kreegJe weet mijn adres, ik denk dat 1 postzegel wel genoeg is
Je moest eens weten hoe lief ik altijd benquote:Wat lief!
[..]
Londen is heel gaaf om foto's te makenquote:Slim!Ik ben al een paar keer in Engeland geweest, maar nog nooit in Londen, volgende keer toch maar een dagje of 2 extra inplannen, volgens mij kan je daar hele gave foto's maken
quote:Op zaterdag 15 april 2006 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zoals ik al zei: wanneer kom je hem halen![]()
Je matras ligt al klaar
Dit keer graag geen koffie morsen
quote:Je moest eens weten hoe lief ik altijd ben
Wist je dat ik ook bijna jarig ben?quote:Londen is heel gaaf om foto's te makenUberhaupt is Londen een gave stad
Ik heb wel indruk gemaakt geloof ik hequote:Op zaterdag 15 april 2006 20:59 schreef Offy het volgende:
[..]
En weer aardbeitjes met suiker als ontbijt?(en brownies voor in de trein terug naar huis?
)
[..]
Nee. Vertelquote:Wist je dat ik ook bijna jarig ben?
Jahoorquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:02 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Vertel![]()
En mag ik dan ook op je feestje komen
![]()
7 mei kan helaas nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:12 schreef Offy het volgende:
[..]
JahoorLeuk dat je komt, ik reken op je!
7 Mei is het trouwens
quote:Maar verjaardagcadeautjes a la vliegtuigticket naar Londen is altijd welkom bedoelde ik dus eigenlijk
Afgesproken, dan zet ik het tosti-ijzer klaar en neem jij je boekje meequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
7 mei kan helaas nietDat zat ik net te vertellen
Dan moet ik maar een andere keer langs komen
Klinkt ook prima! En dan hoef je er niet eens een verjaardagskaartje bij te doenquote:![]()
Het was overigens niet alleen een ticket hoor
Ook hotel + vervoer van en naar vliegveld
Ik heb een ontzettend cool hotel gevonden in het hartje van Londen
Precies tussen Victoria Station en Buckingham Palace in
Och, gij deerne, vol van schaamtequote:Op zaterdag 15 april 2006 21:17 schreef Offy het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word er verlegen van![]()
maar ik twijfel nog een beetje over dat 'bijdehand'
Briljantquote:Op zaterdag 15 april 2006 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Och, gij deerne, vol van schaamte
staakt uw wild geraas, mijn lief
sta mij toe onder uw raam te
spelen voor mijn hartedief
o zo schone melodieën
op mijn mooie basgitaar.
Weet: 't zijn louter fantasieën
offy meid, ik plaag je maar
quote:Op zaterdag 15 april 2006 21:31 schreef Offy het volgende:
[..]
Afgesproken, dan zet ik het tosti-ijzer klaar en neem jij je boekje mee![]()
quote:Klinkt ook prima! En dan hoef je er niet eens een verjaardagskaartje bij te doen
was een tvpquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef Xilantof het volgende:whehehe
owh wacht!
Foei!!![]()
Smileyposts mogen niet!
iddquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
was een tvp![]()
of mag dat ook al niet![]()
quote:
Nee!quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:31 schreef blackbully het volgende:
[..]
was een tvp![]()
of mag dat ook al niet![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
gullie moeten ook altijd mij hebben
hahahahahahahahhahaha....gullie...hahahahahaquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:35 schreef blackbully het volgende:
[..]
![]()
gullie moeten ook altijd mij hebben
quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hullie gullie lullie zullie
Jongens wat een lol toch weer
desondanks gaat elk van jullie
tegen braobanders tekeer
Maar dat is toch zo onnodig
al dat "hullie tegen wij"
Soms zijn woordjes overbodig
Ik heb de Van Daole bij!
Nee, ik ken geen Vivianquote:
oooooh dan ken je vast D'n Fles welquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:47 schreef Offy het volgende:
Maar ik moet er misschien wel even bij vermelden dat ik eigenlijk gewoon geboren en getogen ben in het mooie Utrecht
Ja jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:47 schreef Offy het volgende:
[..]
Nee, ik ken geen Vivian
Maar ik moet er misschien wel even bij vermelden dat ik eigenlijk gewoon geboren en getogen ben in het mooie Utrecht en Beek en Donk nog maar een jaar of 3 mijn thuishaven is
het is al bijna snack tijdquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:51 schreef PdeHoog het volgende:
Aaaaaaaaaaaaah....zojuist de laatste hap avondeten naar binnen gewerktNu een colaatje en nog ff fokken
hmmmquote:
of worst en kaasjes, of tosti's of worstebroodjes of gevulde dadels of gevulde pepers voor BB dan .quote:Op zaterdag 15 april 2006 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hmmm
kibbeling?![]()
of toch gewoon toastjes brie en filet americain
Ik moet er ff niet aan denken eigenlijkquote:
de worstebroodjes heb ik nu wel gehad jaquote:Op zaterdag 15 april 2006 22:56 schreef prupke het volgende:
[..]
of worst en kaasjes, of tosti's of worstebroodjes of gevulde dadels of gevulde pepers voor BB dan .
ik doe aan de lijn en drink alleen maar bier![]()
Hmmmmm......ik krijg weer hele vage ideeen nuquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef blackbully het volgende:
ik pak zo denk ik een kosterworst
een culinair babaar ben je met je magnetron maaltijdenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm......ik krijg weer hele vage ideeen nuMaar dat zal mijn dirty mind wel weer zijn
nee dank j, ga de verf maar van de muur poetsenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik wou niet weten wat jij op zondag in de kerk doet met de koster...
Avond allemaal, iemand Abshinth?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
een culinair babaar ben je met je magnetron maaltijden
neequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef Subhuman het volgende:
Niemand die Final Destination 2 gezien heeft? Was net op Talpa. Geniale film!
Voor Brabants praten kan je ook ergens anders terecht dan in FOT lijkt me.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
dit is een FOTO forum
donder op naar FTR
beter hier braobants lullen dan ut over talpa hebben subquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor Brabants praten kan je ook ergens anders terecht dan in FOT lijkt me.
TTK natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
je de plaatselijke kroegquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
broabants Proaten?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
tukk'r ist dan wel hequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
broabants Proaten?
jij begint over final destination tukker
gezellig? waarom?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg jongens...hou het ff gezellig hier aub
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
broabants Proaten?
jij begint over final destination tukker
Vechten doe je maar op msn he kindersquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.
primaquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Prupke zeurde anders niet over mijn post.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
primadelete dan die kwoot van prupke, en niet die zwaar inhoudelijke post van mij
Talpa zuigt kont.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef Subhuman het volgende:
Niemand die Final Destination 2 gezien heeft? Was net op Talpa. Geniale film!
En dan ga je em op Talpa kijken? HEb je wel vaker Sadomasochistische neigingen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:57 schreef Subhuman het volgende:
Gelukkig heb ik hem ook op DVD daarom.
--> TTKquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu, kibbelende kinders
ik ga u verlaten want
Ik behoor nu tot de vinders
van mijn vriend Klaas Vaak zijn zand
en ik leg mijn hoofd te rusten
om mij te vergapen aan
hete virtuele lusten
onder de haast volle maan
ja ik ga zo lekker dromen
over heet en stoom en damp
over kreunen, over komen
tussen lakens met een vamp
en na afloop ook nog slapen
een paar uurtjes dan, vooruit.
Morgen wel op apegapen
en een gloeiend brakke snuit![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dan ga je em op Talpa kijken? HEb je wel vaker Sadomasochistische neigingen?
DVD is niet in de buurt helaas.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dan ga je em op Talpa kijken? HEb je wel vaker Sadomasochistische neigingen?
je snapt er maar weinig van he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Prupke zeurde anders niet over mijn post.
Oh nee.....niet nog zo'n alcoholistquote:Op zondag 16 april 2006 01:44 schreef Falanx het volgende:
boehoe ik ga slapen. Falanx = nog steeds bier drinker in opleiding.
Zodra het antwoord bekend is, meld dat ff. Ik vind dit namelijk ook een erg gave foto.quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef Tape het volgende:
Op aanraden eens hier proberen..
Je ziet bij foto's, bijvoorbeeld uit fotoshoots van artiesten, met een bepaalde 'kwaliteit' (voornamelijk van die korrelige zwart-wit foto's) wel eens een soort onregelmatige, zwarte rand er omheen zitten. Voorbeeldje. Aangezien dat zoals ik al zei vaak gepaard gaat met een bepaalde 'kwaliteit' (qua korrel/contrast) vroeg ik me af wat voor foto's dat nou eienlijk zíjn. Dus van wat voor negatieven of camera's die dingen komen. Zijn dat van die grote negatieven?
Ik heb geen idee hoe vaag ik ben met mijn verhaal in de zaterdagnacht, maar misschien dat iemand er iets van kan maken..
goed voornemenquote:Op zondag 16 april 2006 10:14 schreef Falanx het volgende:
nou voorlopig ben ik nog geen alcoholistwou ik eigenlijk ook maar zo houden. vrolijk pasen !
goede morgequote:Op zondag 16 april 2006 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
fris en fruitig aan de start
hey analoge zesbijzesmasterquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Het is pasen, schitterend weer en ik ga zo aan de studie. Ergens klopt dit niet
Wel waarquote:
ja idd.quote:Op zondag 16 april 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel waarHiero een strakblauwe lucht en een zonnetje
Maar goed....eerst maar eens kaiserbroodjes met kaas en pesto gaan afbakken in de oven
Normaal kies je de uitsnede van de foto zo dat de rand van het negatief niet op de afdruk komt. Bij de meeste vergroters kan dat ook niet eens, de plek waar het negatief inpast heeft precies de maat van de foto op het negatief. Volgens mij wordt bij de foto die jij laat zien wel een stuk van de rand van het negatief afgedrukt, waar dus geen foto meer is zeg maar.quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef Tape het volgende:
Op aanraden eens hier proberen..
Je ziet bij foto's, bijvoorbeeld uit fotoshoots van artiesten, met een bepaalde 'kwaliteit' (voornamelijk van die korrelige zwart-wit foto's) wel eens een soort onregelmatige, zwarte rand er omheen zitten. Voorbeeldje. Aangezien dat zoals ik al zei vaak gepaard gaat met een bepaalde 'kwaliteit' (qua korrel/contrast) vroeg ik me af wat voor foto's dat nou eienlijk zíjn. Dus van wat voor negatieven of camera's die dingen komen. Zijn dat van die grote negatieven?
Ik heb geen idee hoe vaag ik ben met mijn verhaal in de zaterdagnacht, maar misschien dat iemand er iets van kan maken..
Je bent niet de enige vermoed ikquote:
Zo....zijn we daar weer eensquote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
goeiemorgen!
na redelijk lang hier 'weg' / niet meer actief te zijn geweest begint mijn fotografiebloed weer te stromen. Ik ben dus van plan om weer meer te gaan reageren, en waar beter te beginnen dan in de FOT SC
Fotowedstrijd April SC.quote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
en waar beter te beginnen dan in de FOT SC
Had jij trouwens niet nog een pola-filter van mijquote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
goeiemorgen!
na redelijk lang hier 'weg' / niet meer actief te zijn geweest begint mijn fotografiebloed weer te stromen. Ik ben dus van plan om weer meer te gaan reageren, en waar beter te beginnen dan in de FOT SC
quote:Op zondag 16 april 2006 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet nog een pola-filter van mij![]()
Mogguhquote:Op zondag 16 april 2006 12:28 schreef Debsterr het volgende:
Goeiemorgen op deze mooie paasochtend!
quote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad!!!!
OOH, wat erg!
shit man, helemaal waar. Totaal niet meer aan gedacht, sinds ik eigenlijk alleen nog met de D70 fotografeer! ooh, wat slecht!!
Wil je em terug of wil je em verkopen? Als je em wilt verkopen, meld maar wat het moet kosten, dan maak ik het over oid. Als we binnenkort nog eens gaan fotograferen
Sorry man, echt helemaal vergeten.
Hij zat in m'n oude tas, vandaarquote:Op zondag 16 april 2006 12:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat ding werkt ook op de D70 hoor
Als je maar een 55mm-objectief hebt
Ik was ze net op je site aan het bespiekenquote:Op zondag 16 april 2006 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
OffyRoep eens wat over de foto hierboven
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |