game on hierquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:23 schreef CocaColaLight het volgende:
kast open schroeven en op de kaart zelf kijken
totdat je je drivers hebt dan heb je aan deze link niet maar voor de mensen met geluid is het best grappig.
jawel.quote:Op vrijdag 14 april 2006 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
ouwe shit zeg. Lijkt een Abit bord of een kloon daarvan... niet nog een CDtje liggen ergens?
ja, een slowchat schuiven, kan je lachenquote:Op vrijdag 14 april 2006 20:46 schreef ultra_ivo het volgende:
schopje --> DIG?
goed plan. Begin maarquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:00 schreef Geqxon het volgende:
Een foto van je moeder
datkutding inschakelen in Device manager?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:25 schreef Xilantof het volgende:
Okee.. ik kan wat hulp gebruiken nu
Iemand een idee hoe ik 't geluid terug krijg?
op m'n moederbordquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Geqxon het volgende:
Zit de soundcard op je moederbord of een losse kaart?
euhmquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
datkutding inschakelen in Device manager?
burobladquote:
daarvan had ik er al 1 gevonden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
buroblad
rechtermuisknop op Deze Computer
Beheren
Apparaatbeheer
daareerst eens scannen op rode en gele waarschuwingstekentjes
ahquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:37 schreef Xilantof het volgende:
die staat bij: "C-media AC97 Audio Device"
Hij lijkt bezigquote:Op vrijdag 14 april 2006 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ah
dat klinkt wel als een geluids-dinges, vind je niet?
rechtermuis
Stuurprogramma bijwerken
en als hij vraagt of hij op internet mag gaan zoeken
JA doen
bezig waarmee?quote:Op vrijdag 14 april 2006 21:43 schreef Xilantof het volgende:
Hij was geel, en is nog steeds bezig...
met data binnenhalen gok ik.quote:
Jajaquote:
Is er eens een keer iemand enthousiast over je foto's, is het weer niet goed!quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JajaIk start nu Rawshooter en PS op
Ogenblikje
quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:28 schreef Xilantof het volgende:
Als je nu maar ff wat mooie foto's laat zien
Goed idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:37 schreef Re het volgende:
hop naar bed...
ja
ja, morgen om 6 uur op naar Luton
Jaquote:
Thnxquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik werk nu op 256 kleuren (), maar het ziet er zelfs op deze schermmode erg goed uit
Eigendlijk moet er nu iets achter de titel in de trend van: en het gevonden heeft.quote:Op vrijdag 14 april 2006 22:31 schreef Xilantof het volgende:
En ik heb potver gewoon wéér een naamtopic!![]()
morghuhquote:
matige tvp,quote:Op zaterdag 15 april 2006 08:24 schreef Puckzzz het volgende:
Re veel succes met de bruidsmeisjes!jaja ik weet dat ie allang weg is, maar vond het best een goede tvp
![]()
Die van puckzzz was toch beter moet ik zeggenquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:10 schreef blackbully het volgende:
[..]
matige tvp,
matige tvp![]()
hoe doe ik het?
Weet je wat: ik vind ze allemaal goed, dan heb ik ook wat gezegd en dan kan ik die SC weer vinden in m'n lijstquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:20 schreef prupke het volgende:
[..]
Die van puckzzz was toch beter moet ik zeggen
mogguh btw
Jij drinkt thee, toch? In dat geval, ik wil ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
c:_/
edit:![]()
ik kan die kutsmiley nooit onthouden
ik drink thee 's avonds, als ik geen zin in bier heb (niet zo vreselijk vaak dusquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jij drinkt thee, toch? In dat geval, ik wil ook!
Rooibos graagquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik drink thee 's avonds, als ik geen zin in bier heb (niet zo vreselijk vaak dus)
of 's morgens, als ik geen tijd heb om koffie te zetten.
Maar ik wil best ff een kopje thee voor je zetten hoorvoorkeur smaakje?
*rooibosje in elkaar schroeftquote:
Doe maar even niet, ik heb mijn portie slecht eten alweer binnen voor vandaagquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
*rooibosje in elkaar schroeft
Amandelspeculaasje erbij misschien?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:45 schreef Debsterr het volgende:
Doe maar even niet, ik heb mijn portie slecht eten alweer binnen voor vandaag. Ik heb net mijn konijn aangevallen
.
Zoiets dus, en hij zat ook nog in een hokquote:
quote:Op zaterdag 15 april 2006 10:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zoiets dus, en hij zat ook nog in een hok. Hij heeft nu alleen nog een staart
Ik heb je koekie niet eens aangenomen, mafkeesquote:Op zaterdag 15 april 2006 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dan heb je de calorietjes wel weer te pakken inderdaad
Geef terug dat koekie
nee, maar goed ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:00 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb je koekie niet eens aangenomen, mafkees![]()
Sommige mensen zijn nuttige dingen aan het doenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:09 schreef Debsterr het volgende:
Zo, is den slowchat toch even dood gedonderd.. Leeft er nog wel iemand of is iedereen er vandoor ofzo?
Moet je een schop ofzo?quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn nuttige dingen aan het doen![]()
Je zat gewoon te wachten op een bericht waar je weer op kon reagerenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vertoon zwaar studie-ontwijkend gedrag
Van jouquote:
Caravan wassenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:13 schreef EchnaDarr het volgende:
Ik was ff nuttig bezig, idd, tenminste, voor zover het wassen van een Caravan nuttig kan zijn
SOG is goedquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vertoon zwaar studie-ontwijkend gedrag
Die "Hmmmmm......" klinkt wel erg dubieusquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die "Hmmmmm......" klinkt wel erg dubieus.
Pas op hoor, stilettohakken voelen niet goed aan op tenenquote:
Ik zal kistjes met stalen neuzen aantrekken als we naar Simpelveld gaanquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Pas op hoor, stilettohakken voelen niet goed aan op tenen.
Even ter informatie.. er bestaat niet zoiets als "kistjes". Schoeisel met stalen neuzen is per definitie LOMP, GROOT en ONAANTREKKELIJK! Dus dan is het lompe, grote, onaantrekkelijke kisten met stalen neuzen!quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal kistjes met stalen neuzen aantrekken als we naar Simpelveld gaan
Wat jij wilquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Even ter informatie.. er bestaat niet zoiets als "kistjes". Schoeisel met stalen neuzen is per definitie LOMP, GROOT en ONAANTREKKELIJK! Dus dan is het lompe, grote, onaantrekkelijke kisten met stalen neuzen!
Tis gelukkig niet mijn caravan, ik zou er niet eens een kopen.quote:Op zaterdag 15 april 2006 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Caravan wassen, koop gewoon een nieuwe.. Werkt ook met kleren!
Maar waarom maak je hem dan schoonquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:20 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Tis gelukkig niet mijn caravan, ik zou er niet eens een kopen.
Ouweluiquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:21 schreef EchnaDarr het volgende:
Om van het gezeur van die ouwelui af te zijn.
mja, ookquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Je zat gewoon te wachten op een bericht waar je weer op kon reageren.
ok, kom maar op, wat ben je vergeten?quote:
over simpelveld gesproken peter, ik moet je nog mailenquote:Op zaterdag 15 april 2006 14:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik zal kistjes met stalen neuzen aantrekken als we naar Simpelveld gaan
Het is wel opvallend rustig nu in de SC, zo zonder Requote:Op zaterdag 15 april 2006 15:28 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ok, kom maar op, wat ben je vergeten?
zonder re geen scquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is wel opvallend rustig nu in de SC, zo zonder Re.
FB, hoeist met je paashaas??
Nee, dat bedoel ikquote:Op zaterdag 15 april 2006 15:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
zonder re geen sc
Ik heb hem nog steeds niet terugHij is ondertussen al met de fohn bedreigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |