quote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:39 schreef CompuMess het volgende:
Ik had nog wat zonnige ondergangsels van afgelopen week liggen...
[afbeelding]
3
[afbeelding]
4
Het lijkt wel Escherquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:42 schreef Ringo het volgende:
Eén van de mooiere plekken in Den Haag, op een van de mooiere dagen van het jaar:
[afbeelding]
Mooie fotoquote:Op woensdag 25 januari 2006 17:42 schreef Ringo het volgende:
Eén van de mooiere plekken in Den Haag, op een van de mooiere dagen van het jaar:
[afbeelding]
Mag ik ze opnieuw plaatsen maar dan kleiner? Was er juist zo trots opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:02 schreef mikezwet het volgende:
Hier twee van het begin van de avond 11 maart 2006.
Niets aan bewerkt alleen kleiner gemaakt. Ben er wel een beetje trots op.
helaas niet klein genoeg gemaakt plaatje
helaas niet klein genoeg gemaakt plaatje
Edit RonaldV: lees deze sticky even: [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Tuurlijk mag dat! Zo lang ze kleiner zijn dan 550 pixels breed.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:04 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Mag ik ze opnieuw plaatsen maar dan kleiner? Was er juist zo trots op![]()
Mooie platen en een fraaie website ook!quote:Op zondag 9 april 2006 12:29 schreef PdeHoog het volgende:
Hoek van Holland, gisteravond
[afbeelding]
[afbeelding]
Grotere versies zijn te vinden op http://www.pdehoog.nl > series > Hoek van Holland
Dat is een mooiequote:Op maandag 10 april 2006 05:17 schreef Denocorp het volgende:
Voor deze maandagmorgen een zonsopkomst boven de stad Groningen
Links de Martinitoren, rechts het Academiegebouw.
[afbeelding]
Ik zal dat asap even aanpassenquote:Op maandag 10 april 2006 05:29 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Mooie platen en een fraaie website ook!
Kleine correctie: die foto op je website van de universiteitsbibliotheek Groningen is niet de bieb, maar het daartegenover gelegen Academiegebouw (daar is 'ie weer)
Thanks!quote:
Heb ze ff op je site bekeken. Erg mooie kleuren P...moet er ook maar weer eens langsquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Scheveningen, vanavond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Complete serie te vinden op http://www.pdehoog.nl > series > 2006-04-14: Scheveningen
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:14 schreef An24 het volgende:
[..]
Heb ze ff op je site bekeken. Erg mooie kleuren P...moet er ook maar weer eens langs![]()
Wolkjes genoeg in Dordt, blaas ze wel ff die kant opquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik zou wel ff wachten tot het wat bewolkter is
Dat levert in combinatie met een zonsondergang veel mooiere effecten op.
Hmm Volgens mij heb ik de PdeHoog gezien, volgende keer moeten we misschien zwaaien naar elkaar:quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Scheveningen, vanavond:
[afbeelding]
Complete serie te vinden op http://www.pdehoog.nl > series > 2006-04-14: Scheveningen
Lijkt me een strak plan jaquote:Op zondag 16 april 2006 16:53 schreef PS het volgende:
[..]
Hmm Volgens mij heb ik de PdeHoog gezien, volgende keer moeten we misschien zwaaien naar elkaar:
[afbeelding]
Ik liep daar met een vriendin en trok pas nadat ik jou volgens mij gepaseerd had me camera uit me tas, gewoon uit losse hand geschoten en ben door gelopen naar de pier. Toen ik je fotoreeks zag ik dacht bij mezelf. Hmm daar liepen 2 kerels ja met dikke camera'squote:Op zondag 16 april 2006 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
Lijkt me een strak plan jaWaar stond jij
Met of zonder statief
Ik liep daar idd met een vriendquote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef PS het volgende:
Toen ik je fotoreeks zag ik dacht bij mezelf. Hmm daar liepen 2 kerels ja met dikke camera's
wat een ondergangquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
Scheveningen, vanavond:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind ze mooi. Niet alleen een zon maar ook wat natuur erom heen is altijd mooiquote:Op woensdag 19 april 2006 15:03 schreef crv het volgende:
OK,
Ik ben helemaal weg van zonsondergangen en ben op zoek naar tips waar je op moet letten (sluitertijden, diafragma, compositie, over en onderbelichetn etc.
Een paar pogingen van mij, graag commentaar
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanks, ja wat roder zou idd mooi zijn. Af en toe is hier de zonsondergang prachtig diep rood. Zal proberen dan weer wat foto's te nemen.quote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef crv het volgende:
@castor:
Mooie foto's, is natuurlijk ook een geweldig plekje om dit soort dingen te fotograferen. #1 is mijn favoriet, daar zie je de donkere contouren van de zee al ontstaan op het zand.
Mooiste zou zijn als die nog wat meer roodkleuring had maar ik zou ook ff niet weten precies hoe je dat moet doen (zonder Postprocessing).
Je zou iets kunnen onderbelichten. Dan word de hele foto wat donkerder en over het algemeen wat dramatischerquote:Op donderdag 20 april 2006 10:10 schreef crv het volgende:
Mooiste zou zijn als die nog wat meer roodkleuring had maar ik zou ook ff niet weten precies hoe je dat moet doen (zonder Postprocessing).
Fraaiquote:Op vrijdag 21 april 2006 23:32 schreef -CRASH- het volgende:
Eindelijk een heerlijke temperatuur vandaag....
En deze spin heeft de ondergaande lentezon in z'n web gevangen
Om hem niet meer los te laten.....
[afbeelding]
Alleen gecropt
Zwedenquote:Op zaterdag 22 april 2006 00:33 schreef the_witch het volgende:
Zons ondergang - Zweden -2005
[afbeelding]
Ik heb de foto iewat meer gecropt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |