broabants Proaten?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor Brabants praten kan je ook ergens anders terecht dan in FOT lijkt me.
tukk'r ist dan wel hequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
broabants Proaten?
jij begint over final destination tukker
gezellig? waarom?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg jongens...hou het ff gezellig hier aub
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
broabants Proaten?
jij begint over final destination tukker
Vechten doe je maar op msn he kindersquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.
primaquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Prupke zeurde anders niet over mijn post.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
primadelete dan die kwoot van prupke, en niet die zwaar inhoudelijke post van mij
Talpa zuigt kont.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef Subhuman het volgende:
Niemand die Final Destination 2 gezien heeft? Was net op Talpa. Geniale film!
En dan ga je em op Talpa kijken? HEb je wel vaker Sadomasochistische neigingen?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:57 schreef Subhuman het volgende:
Gelukkig heb ik hem ook op DVD daarom.
--> TTKquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu, kibbelende kinders
ik ga u verlaten want
Ik behoor nu tot de vinders
van mijn vriend Klaas Vaak zijn zand
en ik leg mijn hoofd te rusten
om mij te vergapen aan
hete virtuele lusten
onder de haast volle maan
ja ik ga zo lekker dromen
over heet en stoom en damp
over kreunen, over komen
tussen lakens met een vamp
en na afloop ook nog slapen
een paar uurtjes dan, vooruit.
Morgen wel op apegapen
en een gloeiend brakke snuit![]()
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dan ga je em op Talpa kijken? HEb je wel vaker Sadomasochistische neigingen?
DVD is niet in de buurt helaas.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:58 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
En dan ga je em op Talpa kijken? HEb je wel vaker Sadomasochistische neigingen?
je snapt er maar weinig van he?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:53 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Prupke zeurde anders niet over mijn post.
Oh nee.....niet nog zo'n alcoholistquote:Op zondag 16 april 2006 01:44 schreef Falanx het volgende:
boehoe ik ga slapen. Falanx = nog steeds bier drinker in opleiding.
Zodra het antwoord bekend is, meld dat ff. Ik vind dit namelijk ook een erg gave foto.quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef Tape het volgende:
Op aanraden eens hier proberen..
Je ziet bij foto's, bijvoorbeeld uit fotoshoots van artiesten, met een bepaalde 'kwaliteit' (voornamelijk van die korrelige zwart-wit foto's) wel eens een soort onregelmatige, zwarte rand er omheen zitten. Voorbeeldje. Aangezien dat zoals ik al zei vaak gepaard gaat met een bepaalde 'kwaliteit' (qua korrel/contrast) vroeg ik me af wat voor foto's dat nou eienlijk zíjn. Dus van wat voor negatieven of camera's die dingen komen. Zijn dat van die grote negatieven?
Ik heb geen idee hoe vaag ik ben met mijn verhaal in de zaterdagnacht, maar misschien dat iemand er iets van kan maken..
goed voornemenquote:Op zondag 16 april 2006 10:14 schreef Falanx het volgende:
nou voorlopig ben ik nog geen alcoholistwou ik eigenlijk ook maar zo houden. vrolijk pasen !
goede morgequote:Op zondag 16 april 2006 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeiemorgen allemaal
fris en fruitig aan de start
hey analoge zesbijzesmasterquote:
quote:Op zondag 16 april 2006 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Het is pasen, schitterend weer en ik ga zo aan de studie. Ergens klopt dit niet
Wel waarquote:
ja idd.quote:Op zondag 16 april 2006 10:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel waarHiero een strakblauwe lucht en een zonnetje
Maar goed....eerst maar eens kaiserbroodjes met kaas en pesto gaan afbakken in de oven
Normaal kies je de uitsnede van de foto zo dat de rand van het negatief niet op de afdruk komt. Bij de meeste vergroters kan dat ook niet eens, de plek waar het negatief inpast heeft precies de maat van de foto op het negatief. Volgens mij wordt bij de foto die jij laat zien wel een stuk van de rand van het negatief afgedrukt, waar dus geen foto meer is zeg maar.quote:Op zondag 16 april 2006 00:57 schreef Tape het volgende:
Op aanraden eens hier proberen..
Je ziet bij foto's, bijvoorbeeld uit fotoshoots van artiesten, met een bepaalde 'kwaliteit' (voornamelijk van die korrelige zwart-wit foto's) wel eens een soort onregelmatige, zwarte rand er omheen zitten. Voorbeeldje. Aangezien dat zoals ik al zei vaak gepaard gaat met een bepaalde 'kwaliteit' (qua korrel/contrast) vroeg ik me af wat voor foto's dat nou eienlijk zíjn. Dus van wat voor negatieven of camera's die dingen komen. Zijn dat van die grote negatieven?
Ik heb geen idee hoe vaag ik ben met mijn verhaal in de zaterdagnacht, maar misschien dat iemand er iets van kan maken..
Je bent niet de enige vermoed ikquote:
Zo....zijn we daar weer eensquote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
goeiemorgen!
na redelijk lang hier 'weg' / niet meer actief te zijn geweest begint mijn fotografiebloed weer te stromen. Ik ben dus van plan om weer meer te gaan reageren, en waar beter te beginnen dan in de FOT SC
Fotowedstrijd April SC.quote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
en waar beter te beginnen dan in de FOT SC
Had jij trouwens niet nog een pola-filter van mijquote:Op zondag 16 april 2006 12:09 schreef De_Warme_bakker het volgende:
goeiemorgen!
na redelijk lang hier 'weg' / niet meer actief te zijn geweest begint mijn fotografiebloed weer te stromen. Ik ben dus van plan om weer meer te gaan reageren, en waar beter te beginnen dan in de FOT SC
quote:Op zondag 16 april 2006 12:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Had jij trouwens niet nog een pola-filter van mij![]()
Mogguhquote:Op zondag 16 april 2006 12:28 schreef Debsterr het volgende:
Goeiemorgen op deze mooie paasochtend!
quote:Op zondag 16 april 2006 12:32 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Inderdaad!!!!
OOH, wat erg!
shit man, helemaal waar. Totaal niet meer aan gedacht, sinds ik eigenlijk alleen nog met de D70 fotografeer! ooh, wat slecht!!
Wil je em terug of wil je em verkopen? Als je em wilt verkopen, meld maar wat het moet kosten, dan maak ik het over oid. Als we binnenkort nog eens gaan fotograferen
Sorry man, echt helemaal vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |