Dan zou ik heel goed je best doen op dit onderwerp, zodat jouw foto wint en je verleiding nog eens in kan sturenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het wel spijtig dat het geen verleiding is geworden.
Ik ben ook al eerder geweest heur, ik opende het vorige topic in ieder geval en zelfs daarvoor ben ik wel vaker langs komen waaienquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef PeRi het volgende:
Zeg, ik kwam hier al eerder dan jij hoor. Alweer.
Ik weet niet of de compact van mijn ouders (nog steeds geen eigen camquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef Offy het volgende:
[..]
Dan zou ik heel goed je best doen op dit onderwerp, zodat jouw foto wint en je verleiding nog eens in kan sturen
Ik ga niet over de beslissing die gisteravond genomen is, het heeft ook geen zin om daar hier nu over verder te gaan, daarvoor moet je bij de modjes zijn en die wonen in Het Nieuwe Fotografie Feedbacktopic . Vanaf hier wil ik het graag gezellig houden en voorbeelden/ ideëen en normale discussies over lange belichtingstijd zien
Stiekem rondsnuffelen en meelezen bij anderen he!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:18 schreef PeRi het volgende:
Zeg, ik kwam hier al eerder dan jij hoor. Alweer.
Jij smiecht!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Stiekem rondsnuffelen en meelezen bij anderen he!![]()
Waarschijnlijk kan het ook wel, maar het gaat moeilijk worden om de foto's te overtreffen van de ervarenere fotografen die hier rondklikken.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef Schanulleke het volgende:
Ook met een compact kan je prima lange sluitertijdsfoto's maken. Leuk om uit te vinden hoe toch?
Inpikken dat ding en ermee spelen, dan kom je er vanzelf achterquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet niet of de compact van mijn ouders (nog steeds geen eigen cam) wel die functie enigszins bezit
.
Bedankt! (Ik zag gisteren ook al wat 'succes!'-jes voorbij komen. ik ga het nodig hebben he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:22 schreef Ymke het volgende:
Offy ,heel veel plezier met het leiden van de wedstrijden![]()
Heb je de nachtstand al eens in het licht geprobeerd . gewoon om te spelen? Of neem een donkere kamer , en verzin daar een onderwerp bijquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:26 schreef MissyMirjaM het volgende:
ben benieuwd of ik wat leuks kan maken deze maand,
lange sluitertijd kan ik alleen gebruiken op de nachtstand, dus ik zal alleen nachtfoto's in kunnen zenden
in het licht raakt de foto overbelicht, doordat het de nachtstand isquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:27 schreef Ymke het volgende:
[..]
Heb je de nachtstand al eens in het licht geprobeerd . gewoon om te spelen? Of neem een donkere kamer , en verzin daar een onderwerp bij
Maak een high-key fotoquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
in het licht raakt de foto overbelicht, doordat het de nachtstand iszie je een mooi wit vlak. ook leuk
En in een donkere kamer? Heb je dat al geprobeerd? Volges mij lukt dat welquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
in het licht raakt de foto overbelicht, doordat het de nachtstand iszie je een mooi wit vlak. ook leuk
Een high key foto is een foto waarbij het grootste deel overbelicht is, waardoor alles er veel zachter uitziet dan normaal.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
high key?
Staat dat in de regels?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:53 schreef k_man het volgende:
Jammer dat je wedstrijdleiding bent geworden Offy. Nu mag je toch niet zelf meer meedoen?
Ik dacht het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |