ja hij mag toch gvd ook een mening hebben ..?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:26 schreef k_man het volgende:
[..]
RonaldV laat inderdaad steeds heel objectief weten de wedstrijd liever niet meer te houden.![]()
om het julli even makkelijk te makenquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:24 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Feedback it is then. Hier gaat het verder over foto's, in feedback over mijn gedrag
En da's niet onderhandelbaar.
Jawel johquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:18 schreef Ynske het volgende:
enneh k denk dat ik maar weer niet mee doe deze maand, jeetje wat een gezeik
aaah wacht, die wat ik niet ingezonden heb omdat de trein niet zichtbaar was door de rare lichtstrepenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel johGewoon meedoen
Desnoods je inzending van vorige maand recyclen
![]()
Juistquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaah wacht, die wat ik niet ingezonden heb omdat de trein niet zichtbaar was door de rare lichtstrepen
dan heb ik er ook nog wel een paar van een stoomloc savonds op station heerlenquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JuistEn aangezien rare lichtstrepen horen bij lange sluitertijden kun je hem nu wel gebruiken
Posten dan maar hequote:Op dinsdag 4 april 2006 08:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan heb ik er ook nog wel een paar van een stoomloc savonds op station heerlen
t is dat ik je vertel dat het een stoomloc is, je zou het er niet zo uithalen![]()
gewoon een avondje bij t station gaan staan, trein laten zoefen en een foto met strepen scoren....quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:56 schreef An24 het volgende:
Godsamme, An gaat eens een avondje vroeg naar bed, dat bedoel ik dus, paar uurtjes afwezig en je mist "judgement day", haha. Maar wat moet dit leekje nu met dit onderwerp?
Oja, met alle respect Puckzzz, maar als je zo graag een bepaald onderwerp wilt hebben, moet je gewoon de wedstrijd winnen!!!![]()
De wedstrijd winnen betekent nog niet dat jouw onderwerp het volgende onderwerp wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:56 schreef An24 het volgende:
Godsamme, An gaat eens een avondje vroeg naar bed, dat bedoel ik dus, paar uurtjes afwezig en je mist "judgement day", haha. Maar wat moet dit leekje nu met dit onderwerp?
Oja, met alle respect Puckzzz, maar als je zo graag een bepaald onderwerp wilt hebben, moet je gewoon de wedstrijd winnen!!!![]()
Ben niet achterlijk Ronald, ging mij meer om het inhoudelijke ervan, als een subtiele hint, niet om de feiten. Er stond niet voor niets een knipoog achter...quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:59 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De wedstrijd winnen betekent nog niet dat jouw onderwerp het volgende onderwerp wordt.
Ik zou niet durven om je achterlijk te noemen. Puckzzz werd derde, en was dus al mede-verantwoordelijk voor de ideeën waaruit gekozen kon worden.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:07 schreef An24 het volgende:
[..]
Ben niet achterlijk Ronald, ging mij meer om het inhoudelijke ervan, als een subtiele hint, niet om de feiten. Er stond niet voor niets eenknipoog achter...
Haha, of je wilt het laatste woord, of je hebt gewoon trek en hapt gewoon lekker door!quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zou niet durven om je achterlijk te noemen. Puckzzz werd derde, en was dus al mede-verantwoordelijk voor de ideeën waaruit gekozen kon worden.
Of ik snap geen reet van wat je bedoelt te zeggen. Maar laat maar, ik ben niet echt scherp vandaag.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, of je wilt het laatste woord, of je hebt gewoon trek en hapt gewoon lekker door!
Dat zal niet gaanquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:56 schreef An24 het volgende:
Euhhh Ahumquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef Puckzzz het volgende:
En ik had eigenlijk contrast ingestuurdik heb geen idee wie verleiding heeft ingestuurd
Gewoon op het quote knopje drukken, de tekst selecteren en kopieren naar het topic waar je wil reageren.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef An24 het volgende:
[..]
Omdat ik ff niet weet hoe je uit een ander topic moet quoten![]()
@ RonaldV, maak je niet druk, dat is ook wat ik ermee wilde zeggen.
Ik heb nog wel wat popcorn overquote:Op dinsdag 4 april 2006 08:18 schreef Ynske het volgende:
ga je eens op tijd naar bed, mis je de hele popcorn
maar goed, Offy heel veel succes
enneh k denk dat ik maar weer niet mee doe deze maand, jeetje wat een gezeik
Volgens mij ontgaat de humor in Puckzz post je een beetje?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:30 schreef An24 het volgende:
Euhhh Ahum
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:32 schreef Mauro het volgende:
[..]
Gewoon op het quote knopje drukken, de tekst selecteren en kopieren naar het topic waar je wil reageren.
Eens ik heb gistren nog voorgesteld om de winnaar 1 nieuw onderwerp te laten kiezen ben je gelijk klaar, echter hier zijn onze modjes het niet mee eens dus dan houdt het opquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat de humor in Puckzz post je een beetje?
Gezien de manier waarop het verlopen is, wat denken de heren/dame volgende keer te doen om herhaling te voorkomen? Ik vind het bijzonder slecht dat mijn stem verloren is gegaan.
Wat het uiteindelijke onderwerp is zal mij aan mijn anus oxideren....
Ja hequote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef fr.oosje het volgende:
Ik heb trouwens al een erg leuk idee. Moet er echter wel veel voor doen en een hoop experimenteren. Ik ga sinds tijden eens iets doen wat ik nog nooit eerder gedaan heb. :-) Goed onderwerp dit!!
De tegenlichtfoto had ik ook al klaarliggen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja he![]()
Het lijkt nog bijna beter dan tegenlicht![]()
Lijkt ja lijktquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja he![]()
Het lijkt nog bijna beter dan tegenlicht![]()
Nope, een goed pestkop moet worden beloont met een flink goede pestbuiquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat de humor in Puckzz post je een beetje?
Leuk! Ik ben benieuwd. Ik heb ook een leuk idee. Vind ik dan. Ben benieuwd of ik zo kan uitvoeren als het in mijn hoofd zit.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef fr.oosje het volgende:
Ik heb trouwens al een erg leuk idee. Moet er echter wel veel voor doen en een hoop experimenteren. Ik ga sinds tijden eens iets doen wat ik nog nooit eerder gedaan heb. :-) Goed onderwerp dit!!
nou je hebt me echt geraakt waar het pijn doet hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:43 schreef An24 het volgende:
[..]
Nope, een goed pestkop moet worden beloont met een flink goede pestbui![]()
Haha, maak je niet druk Puckzzz, doe ik verder ook nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
nou je hebt me echt geraakt waar het pijn doet hoor
jeezus ik snap niet waarom ik zo aan de schandpaal wordt genageld om zo'n simpel akkefietje....
maarreh...wedstrijdleiding? zeg het eens, ben ik nu van de wedstrijd uitgesloten omdat ik heb 'valsgespeeld' ?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:52 schreef Puckzzz het volgende:
Krijg ik nou een ban? Zou mijn eerste zijn in 6 1/2 jaar![]()
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef Puckzzz het volgende:
maarreh...wedstrijdleiding? zeg het eens, ben ik nu van de wedstrijd uitgesloten omdat ik heb 'valsgespeeld' ?
Je wilt wel erg graag he?quote:Op dinsdag 4 april 2006 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
en als men mij nu wil diskwalificeren voor de wedstrijd vind ik het ook best.
quote:
ik wil ook wel eens voelen hoe het is om gebanned te zijnquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:03 schreef Offy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je wilt wel erg graag he?
Ik wens je veel succes met het verdedigen van je 3e plaats hoor.
Och, dat gebanned zijn is niet zo erg. Mijn laatste ban duurde nog geen 2 minutenquote:Op dinsdag 4 april 2006 12:09 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil ook wel eens voelen hoe het is om gebanned te zijn
of ik die derde plaats ga verdedigen weet ik nog niet....
Zeik toch niet Fok! is toch 1 forumquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:00 schreef Ymke het volgende:
Mensen oproepen in andere fora om een onderwerp erdoor te krijgen , wat sneu![]()
Neheeeee!! Jullie zijn US wij zijn FOT, jullie mogen hier niet komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zeik toch niet Fok! is toch 1 forum
Jij lokte mequote:Op dinsdag 4 april 2006 17:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Neheeeee!! Jullie zijn US wij zijn FOT, jullie mogen hier niet komen
Het verschil zit hem in de manier waarop de oproep wordt geformuleerd. Vraag je mensen om te stemmen, of vraag je mensen om op verleiding te stemmen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:07 schreef PeRi het volgende:
Ik snap het trouwens niet. Ik heb de hele discussie gevolgd, maar toch zit me iets dwars. En dat wil ik kwijt. Het is toch niet zo dat de mensen zomaar in de wilde weg posten omdat Puckzz dat zegt? Ze kiezen toch zelf wel een ander onderwerp als ze die leuker vinden. Het is gewoon ordinaire spam om de mensen hierheen te lokken. Zo zie ik het.
*zich weer in lurckstand terugtrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |