Vind je het niet vreselijk storend dat haar hoofd zo afgesneden is?quote:
Yikes!!quote:
Ik vind de halsketting niet echt zo storend. De rechter duim ring is te groot. de linker past nog wel bij het pak, maar zou ook wel weg mogen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 07:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Yikes!!
* Puckzzz rent hard weg voor the big bad ladyboss
mooie foto, stoort me totaal niet dat haar hoofd is afgesneden, de uitdrukking is wel heel erg stoer / boos. maarje je moet je reputatie blijven houden he
de sieraden storen me wel een beetje....
mooi pak!![]()
Hoe bedoel je vlak uitgelicht?? Niet veel contour erin of zo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:26 schreef fr.oosje het volgende:
In haar gezicht een beetj vlak uitgelicht. En volgende keer even de sieraden af doen
Net te weiig schaduw werking in het gezicht waardoor het een beetje een vlak plaatje wordt. Hij lijkt me ook iets overbelicht op het voorhoofdquote:Op donderdag 30 maart 2006 09:47 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Hoe bedoel je vlak uitgelicht?? Niet veel contour erin of zo?
Ik heb even in je fotoboek gekeken, en zo te zien zijn dit zelfprotretten (of je hebt een tweelingbroerquote:Op zondag 19 maart 2006 19:44 schreef Maxxride62 het volgende:
[afbeelding]
afbeelding
afbeelding
Edit RonaldV: lees deze sticky even: [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
fototechnisch valt het allemaal wel mee deze foto, maar een baby met een sigaret in haar mondquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:50 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Deze foto is vorig jaar gemaakt, mijn nichtje zag mij roken en wilde ook een sigaret:
[afbeelding]
Waarom weet ik niet, maar me zusje heeft gezegd dat ik een slechte invloed zou hebben![]()
Idd Ik zal de foto's eens door photoshop halenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:57 schreef Puckzzz het volgende:
@maxcre8, leuk gedaan wel wat donker in het gezicht, kan je nog wat ophalen met fotosjop. en is dat nou bloemetjesbehang?
Complimenten! Werkelijk!quote:Op donderdag 30 maart 2006 13:00 schreef gizj het volgende:
deze in januari gemaakt in Sri Lanka:
[afbeelding]
WHZquote:
Kon je het weer niet laten, eerst brommer rijden en nou rokenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 04:50 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Deze foto is vorig jaar gemaakt, mijn nichtje zag mij roken en wilde ook een sigaret:
[afbeelding]
Waarom weet ik niet, maar me zusje heeft gezegd dat ik een slechte invloed zou hebben![]()
Veel beter! Die ogen komen er echt schitterend uit zo.quote:Op dinsdag 11 april 2006 22:53 schreef luap het volgende:
Jullie hebben gelijk! Bedankt![]()
Done:
[afbeelding]
Puckzzz heeft alweer gelijkquote:Op woensdag 12 april 2006 07:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Veel beter! Die ogen komen er echt schitterend uit zo.
* Puckzzz ziet nog een rare streep op haar wang
Je leert het al, vrouwen hebben namelijk altijd gelijk maar de mannen weten dat nog nietquote:Op woensdag 12 april 2006 18:36 schreef luap het volgende:
[..]
Puckzzz heeft alweer gelijk... nou ja dat is iets voor een andere keer
Vrouwen willen altijd gelijk en als ze dat niet krijgen, gaan ze huilen. Knoop dat es goed in je oortjes Puckzzziequote:Op donderdag 13 april 2006 09:39 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je leert het al, vrouwen hebben namelijk altijd gelijk maar de mannen weten dat nog niet
Deze vind ik erg mooiquote:Op zondag 16 april 2006 11:35 schreef PdeHoog het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dankquote:
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze adverteert om op de Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII) te kunnenquote:Op zondag 16 april 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Mooie foto'sIk gok dat jij de persoon bent op de foto
Het is de bedoeling dat je hier zelfgemaakte foto's plaatst
Voor foto's van jezelf door anderen gemaakt kun je in US terecht, maar daar was je al langs geweest zag ik
Uiteraardquote:Op zondag 16 april 2006 23:04 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat ze adverteert om op de Fotografen en modellen ontmoetingsplaats (deel VII) te kunnen![]()
Als ze zich daar even meldt wel.quote:Op zondag 16 april 2006 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
UiteraardVolgens mij kan ze dan wel worden toegevoegd, toch
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |