een culinair babaar ben je met je magnetron maaltijdenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmmmm......ik krijg weer hele vage ideeen nuMaar dat zal mijn dirty mind wel weer zijn
nee dank j, ga de verf maar van de muur poetsenquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:23 schreef CocaColaLight het volgende:
Ik wou niet weten wat jij op zondag in de kerk doet met de koster...
Avond allemaal, iemand Abshinth?
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:21 schreef blackbully het volgende:
[..]
een culinair babaar ben je met je magnetron maaltijden
neequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:44 schreef Subhuman het volgende:
Niemand die Final Destination 2 gezien heeft? Was net op Talpa. Geniale film!
Voor Brabants praten kan je ook ergens anders terecht dan in FOT lijkt me.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee
dit is een FOTO forum
donder op naar FTR
beter hier braobants lullen dan ut over talpa hebben subquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Voor Brabants praten kan je ook ergens anders terecht dan in FOT lijkt me.
TTK natuurlijkquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
je de plaatselijke kroegquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
broabants Proaten?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:45 schreef Subhuman het volgende:
[..]
tukk'r ist dan wel hequote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
broabants Proaten?
jij begint over final destination tukker
gezellig? waarom?quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg jongens...hou het ff gezellig hier aub
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
broabants Proaten?
jij begint over final destination tukker
Vechten doe je maar op msn he kindersquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.
primaquote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Van jou mag dat niet, dus van mij mogen posts met slechts 1 of 2 Brabantse woorden en verder geen inhoud niet. Lijkt me een eerlijke deal.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:51 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Prupke zeurde anders niet over mijn post.quote:Op zaterdag 15 april 2006 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
primadelete dan die kwoot van prupke, en niet die zwaar inhoudelijke post van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |